< Imprimare >      ZIUA ONLINE - ECONOMIC - duminica, 7 iulie 2024

Google, cel mai puternic brand din lume

Google este cea mai puternica marca din lume, potrivit celei de a treia editii a clasamentului anual BrandZTM Top 100, publicat luni de institutul de cercetare Millward Brown, transmite Reuters.

Valoarea bradului Google, grup de Internet fondat de Sergey Brin si Larry Page, in urma cu un deceniu, a fost evaluata de Millward Broxn la 86,1 miliarde dolari. Pe locul secund se situeaza General Electric (71,4 miliarde dolari), urmat de Microsoft (70,8 miliarde dolari), Coca-Cola (44,1 miliarde), China Mobile (41,2 miliarde), Marlboro (39,1 miliarde), Wal-Mart (36,9 miliarde), Citi (33,7 miliarde), IBM (33,6 miliarde) si Toyota (33,4 miliarde).

"In editia din acest an, clasamentul demonstreaza importanta investitiilor in marci, in special in perioadele de agitatie de pe piete. Marcile puternice sunt un mijloc de protectie impotriva riscurilor", a apreciat directorul general de la Millward Brown Optimor, Joanna Seddon.

Valoarea totala a tuturor marcilor prezente in clasament a crescut cu 21 de procente comparativ cu 2007, ajungand de la 1.600 miliarde dolari la 1.940 miliarde dolari. Pe sectoare, tehnologia este reprezentata cu 28 de marci in top 100 si depaseste celelalte categorii in acest an, cu o crestere a valorii de 187,5 miliarde dolari.

Z.O.

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/news.php?id=5920&data=2024-07-07