< Imprimare >      ZIUA - ECONOMIC - sambata, 27 iunie 2009

Au ramas doar trei

Trei importante consortii s-au calificat pentru ultima etapa de selectie in vederea atribuirii contractului de realizare a brandului turistic al Romaniei.

Cele trei asociatii sunt SC TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA. Dintre acestea, in ultima etapa de selectie va fi desemnata drept castigator grupul care va oferi pretul cel mai mic. Pentru realizarea brandului turistic, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.

Suma maxima alocata proiectului este de doua milioane de euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana.

Corina SCARLAT

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=255021&data=2009-06-27