< Imprimare >      ZIUA - FINANTE - luni, 18 mai 2009

Informare la tren

Ca urmare a aparitiei in cotidianul ZIUA din 15 mai 2008 a articolului "Statul sabotat de stat" in care se mentioneaza anumite "nereguli" sesizate pe aeroportul Bucuresti Otopeni privind informarea posibililor utilizatori ai trenurilor "Henri Coanda Expres", Directia de Informare Publica si Comunicare a Ministerului Trasporturilor si Infrastructurii ne-a transmis un Drept la Replica, in care arata ca Administratia CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A. a asigurat constant promovarea conexiunii de cale ferata dintre Gara de Nord si Aeroport. "Astfel, pe langa informatiile comunicate sistematic presei - inca dinainte de inaugurarea acestei rute - au fost plasate panouri informative si de directionare in aerogari, pe fluxurile pasagerilor, inclusiv in sala de recuperare a bagajelor, si sunt transmise anunturi pe sistemul de sonorizare la intervale de 11 minute. La ghiseele de informatii, sunt distribuite pliante cu informatii despre acest tren. Web-site-ul Aeroportului contine, de asemenea, pe prima pagina, informatii despre aceasta conexiune cu Gara de Nord, precum si o trimitere ("link") la programul trenurilor. Constructia casei de bilete a fost asigurata integral de aeroport, iar amplasamentul casei de bilete a fost stabilit, de comun acord cu reprezentantii CFR, in imediata apropiere a statiei de imbarcare in autobuzul de transfer. Toate acestea, pentru a asigura o mai buna informare directa, precum si asistenta pasagerilor care doresc sa utilizeze trenul", se arata in Dreptul la Replica.

Reamintim, cotidianul ZIUA a publicat articolul in urma sesizarilor calatorilor (in special cei care ajung in tara cu avionul), care au reclamat tocmai faptul ca nu sunt informati suficient de existenta trenului, care face legatura intre aeroport si Gara de Nord. (G.M.)

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=253247&data=2009-05-18