Echipa de control a verificat modul in care a fost fundamentata si organizata procedura de achizitie, precum si incheierea si derularea contractului 8766/21, din decembrie 2006, incheiat cu firma Smart Advertising pentru achizitionarea a cinci spoturi TV si a cinci machete banner, in valoare de 5.356.700 lei inclusiv TVA, a contractului 4367/12, din iulie 2006 pentru servicii de difuzare media interne, in valoare de 3.092.334 lei inclusiv TVA, si a contractului 7280/31, din octombrie 2006, semnat cu firma Proema Baia Mare pentru realizarea catalogului de promovare a Cimitirului Vesel Sapanta, in valoare de 3.314.240 lei inclusiv TVA.
Emanoil Negut a aratat ca in ceea ce priveste producerea celor cinci clipuri publicitare, au fost constatate deficiente privind modul in care a fost derulat si executat contractul, precum si modul de receptie a materialelor produse. Au fost constatate nereguli in special la alocarea bugetului pentru acest proiect, fiind identificate doua note de fundamentare cu acelasi continut, singurul aspect modificat referindu-se la majorarea bugetului de la 1.037.037 euro cu TVA la 1.851.852 euro cu TVA.
Referitor la campania de publicitate in media interne pentru care ANT a incheiat un contract, inspectorii au descoperit ca nu au fost respectate nici caietul de sarcini si nici prevederile contractuale. (Mediafax)
Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=223478&data=2007-07-06