< Imprimare >      ZIUA - ANCHETE - vineri, 6 iulie 2007

DNA sesizata in cazul clipurilor publicitare ale ANT

Departamentul de Control al Guvernului (DCG) a sesizat DNA in cazul clipurilor publicitare contractate de fosta Autoritate Nationala pentru Turism, dupa ce a constatat deficiente legate de derularea contractului si receptia materialelor produse, a declarat seful DCG, Emanoil Negut. Inspectorii DCG au verificat modul in care au fost respectate prevederile legale cu privire la achizitia de servicii de publicitate de catre fosta Autoritate Nationala pentru Turism (ANT) in 2006.

Echipa de control a verificat modul in care a fost fundamentata si organizata procedura de achizitie, precum si incheierea si derularea contractului 8766/21, din decembrie 2006, incheiat cu firma Smart Advertising pentru achizitionarea a cinci spoturi TV si a cinci machete banner, in valoare de 5.356.700 lei inclusiv TVA, a contractului 4367/12, din iulie 2006 pentru servicii de difuzare media interne, in valoare de 3.092.334 lei inclusiv TVA, si a contractului 7280/31, din octombrie 2006, semnat cu firma Proema Baia Mare pentru realizarea catalogului de promovare a Cimitirului Vesel Sapanta, in valoare de 3.314.240 lei inclusiv TVA.

Emanoil Negut a aratat ca in ceea ce priveste producerea celor cinci clipuri publicitare, au fost constatate deficiente privind modul in care a fost derulat si executat contractul, precum si modul de receptie a materialelor produse. Au fost constatate nereguli in special la alocarea bugetului pentru acest proiect, fiind identificate doua note de fundamentare cu acelasi continut, singurul aspect modificat referindu-se la majorarea bugetului de la 1.037.037 euro cu TVA la 1.851.852 euro cu TVA.

Referitor la campania de publicitate in media interne pentru care ANT a incheiat un contract, inspectorii au descoperit ca nu au fost respectate nici caietul de sarcini si nici prevederile contractuale. (Mediafax)

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=223478&data=2007-07-06