< Imprimare >      ZIUA - IT&C - joi, 8 februarie 2007

Microsoft investeste 500 de milioane de dolari in campania de comunicare pentru Vista

Campania de comunicare realizata de Microsoft pentru Vista va fi "cea mai agresiva lansare care a existat pana acum", va avea un buget de 500 de milioane de dolari si se va desfasura in 20 de tari, potrivit site-ului de stiri AdAge.com.

"In sase luni nu va exista nici un calculator in lume care sa fie vandut fara sa aiba Vista instalat", a declarat analistul Roger Kay, citat de AdAge.com.

Campania va folosi imagini de la caderea zidului Berlinului, Woodstock si inregistrari ale reactiilor unui copil care vede pentru prima data zapada. Toate acestea vor sa transmita mesajul central al campaniei: Vista nu este doar un sistem de operare, ci un eveniment care poate schimba vieti. Pentru campanie va fi folosita si imaginea baschetbalistului LeBron James.

Campania pentru Vista in Romania se va incheia la 30 aprilie. Campania a fost realizata de agentia de publicitate Primera Communications. Partea de media va fi facuta separat de fiecare partener de retail al companiei Microsoft in Romania.

Microsoft a deschis o reprezentanta in Romania in 1996. in anul fiscal 2006, incheiat la 30 iunie 2006, compania americana a raportat, la nivel mondial, venituri totale de aproximativ 44,3 miliarde de dolari. Potrivit datelor companiei, Microsoft Romania a realizat, in anul fiscal 2006, venituri in crestere cu 29% fata de anul trecut si, pana in 2010, vizeaza o dublare a cifrei de afaceri.

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=215579&data=2007-02-08