Grupul Time, publisherul s�pt�manalului american Time, urmeaz� s� lanseze, in luna aprilie, o revist� personalizabil� experimental�, anunta Antena 3. Publica�ia va purta numele de Mine �i va fi axat� pe subiectele de care sunt interesa�i cititorii, anun�� Le Figaro. Revista va beneficia atat de o versiune tip�rit�, cat �i de una online.
Lansarea acestei publica�ii in Statele Unite a venit ca urmare a sc�derii veniturilor din publicitate. Revista va putea fi personalizat� in func�ie de interesele cititorilor.
Modalitatea in care cititorii i�i vor putea exprima op�iunile este una foarte simpl�. Ace�tia sunt invita�i s� intre pe site-ul timeinc.com/mine, unde pot alege domeniile de care sunt interesa�i.
Ace�tia pot alege temele preferate din revistele deja existente ale grupului Time �i ale companiei partenere American Express Publishing: Time, Sports Illustrated, Food & Wine, Real Simple, Money, In Style, Golf �i Travel A Leisure.
Urm�torul pas in realizarea publica�iei const� in selectarea materialelor de c�tre jurnali�ti �i integrarea lor in revista personalizat�.
Lansarea revistei Mine va avea loc la inceputul lunii aprilie �i va ap�rea de cinci ori, pe parcursul a zece s�pt�mani. Edi�ia tip�rit� a revistei va fi distribuit� gratuit primilor 31.000 de cititori inscri�i.
In paginile publica�iei vor exista numai reclamele companiei Toyota.
Pre�edintele departamentului de marketing al Time a declarat: "Noi c�ut�m mereu noi modalit�i de a atrage interesul publicului asupra con�inuturilor noastre". Acesta a ad�ugat c� o revist� personalizat� ar putea fi o solu�ie pentru suplimentarea veniturilor mici pe care le aduce publicitatea online.