Compania Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii cu ajutorul carora isi promova produsele in Europa, invocand nevoia de eficientizare a strategiilor de marketing pentru o noua campanie, potrivit cotidianului britanic The Guardian, citat de NewsIn. Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa, iar strategia de promovare in Europa sa fie implementata mai eficient. Acut?
Reducerea a numarului de agentii va duce, de asemenea,�la scaderea onorariilor platite de companie pentru promovarea sa, mai noteaza jurnalistii britanici.
Cele patru�agentii de publicitate�care vor lucra in continuare cu Coca-Cola sunt Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid.�Acestea�vor�dezvolta in Europa, incepand din aceasta luna,�noua�strategie a companiei americane.
Vara trecuta, Coca-Cola a inceput sa implementeze o strategie pentru Europa privind produsul Coke Diet,�cu ajutorul�agentiei de publicitate Mother London, in timp ce Ogilvy & Mather Frankfurt a castigat un cont similar pentru brandul Sprite.
Bugetul companiei Coca-Cola pentru promovarea produselor depaseste, de regula, 100 de milioane de lire sterline pe an, potrivit Nielsen Media Research.