Agentia americana de informatii financiare Bloomberg a anuntat ca va cumpara saptamanalul BusinessWeek, la un pret neprecizat oficial, dar estimat de site-ul BusinessWeek la o suma cuprinsa intre 2 si 5 milioane de dolari, potrivit Les Echos, citat de NewsIn.
"Achizitia lui� BusinessWeek va aduce avantaje enorme utilizatorilor��Bloomberg", a declarat Daniel Doctoroff, presedinte al agentiei creata de primarul actual al New York-ului, Michael Bloomberg.
"BusinessWeek ne ajuta sa ne servim mai bine clientii si ne introduce in culoarele puterii, in intreprinderi si guvern",a adaugat acesta, intr-un comunicat. "Impreuna, site-urile BusinessWeek.com si Bloomberg.com vor avea mai multi vizitatori unici decat orice alt site financiar care nu este portal", a precizat presedintele consiliului de administratie, Peter Grauer.
In prezent, cele doua site-uri atrag mai mult de 20 de milioane de vizitatori unici pe luna, potrivit��BusinessWeek. Pentru a facilita integrarea celor doua redactii,� Bloomberg a precizat ca Norman Pearlstine, fost redactor-sef la�Wall Street Journal si�Time, va prelua functia de presedinte al BusinessWeek.
BusinessWeek, fondata in�1929, isi revendica 4,8�milioane de cititori saptamanali in 140 de tari,��cu editii locale in chineza si indoneziana. Ca multe alte tiluri americane, saptamanalul a suferit o reducere drastica a incasarilor din publicitate si o erodare a publicului fidel.
Bloomberg, fondata in 1981, numara 2.200�de angajati in redactiile sale, distribuite in�146 de birouri din 72�de tari.���