Mai mult de jumatate dintre femeile din Romania care locuiesc in mediul urban folosesc foarte des internetul, insa 81% dintre ele nu au facut niciodata cumparaturi online, reiese dintr-un studiu realizat de Brennan Research & Consultants, in colaborare cu SMARK.
Acelasi studiu, intitulat "Femeia ca target: ce e relevant acum", arata ca doar 20% dintre romancele din urban nu folosesc niciodata internetul.
Retelele sociale online sunt intens utilizate de tinerele pana in 25 de ani, jumatate dintre ele avand cont intr-o astfel de retea, vizitata in special pentru vizualizarea de fotografii.
Cercetarea "Femeia ca target: ce e relevant acum” a fost conceputa ca un instrument util pentru a afla date noi si detalii relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.
Cercetarea a fost efectuata, in perioada martie-aprilie 2009, pe un esantion de 1.099 de femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si are o eroare maxima de ±3%.