Controversatul contract Bechtel incheiat de statul roman cu celebra companie americana pare ca are nevoie de noi ajustari in conditiile in care directorul de comunicare al companiei, Bogdan Sgarcitu, a declarat pentru NewsIn ca doar pentru tronsonul 2B (Campia Turzii - Gilau) din ceea ce va fi Autostrada Transilvania sunt necesari inca 250 de milioane de euro si relocarea a 21 de unitati. In urma protocolului semnat in februarie cu ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, Bechtel s-a angajat sa finalizeze in acest an 42 din cei 54 km ai tronsonului 2B.
"Pentru finalizarea lucrarilor pe tronsonul 2B mai avem nevoie de aproximativ 250 milioane de euro si de relocarea a 21 de utilitati", a precizat reprezentantul Bechtel, adaugand ca, in prezent, pe tronsonul 2B sunt asfaltati 18 km, 12 km sunt pregatiti pentru asfaltare, alti sase km de poduri sunt in diverse stadii de executie, iar o lungime similara se afla la nivel de terasament.
In cazul sectiunii 3C din autostrada, Suplacu de Barcau - Bors, constructorul a precizat ca se va lucra doar la viaduct intrucat nu sunt bani, iar din acest motiv, 300 de persoane vor fi trimise in somaj tehnic. "Din cei aproximativ 450 de angajati care lucrau pe portiunea 3C, circa 150 au fost transferati pe 2B, iar restul sunt in continuare in �omaj tehnic. Nu stiu cat ii mai putem tine in somaj tehnic. De la minister ne-au spus sa nu recurgem inc� la concedieri colective ca poate se vor gasi bani si pentru a finanta lucrarile pe aceasta portiune la rectificarea bugetara. Suntem deja in mai si finantarea se lasa inca asteptata", a adaugat reprezentantul companiei.