Parlamentul European a lansat un spot TV pentru a promova alegerile europene, se arata intr-un comunicat al institutiei. Spotul TV, produs in 34 de limbi, face parte din instrumentele campaniei de comunicare a Parlamentului European, care mai include un spot radio, panouri publicitare, cabine multimedia in care sunt inregistrate mesajele aleg�torilor, pagini web, ac�iuni pentru pres� (dosarul de pres�, seminarii pentru jurnali�ti), precum �i contribu�ii pe re�ele sociale online (Facebook, MySpace, Flickr etc).
Spotul TV multilingv a fost conceput de direc�ia general� pentru Comunicare a Parlamentului spre a fi adaptat la audien�ele na�ionale din cele 27 de state membre UE. Acesta este subtitrat �i accesibil pentru persoanele cu probleme de auz.
Aproximativ 750 de cet�eni din cele 27 de state membre au fost selec�iona�i pentru produc�ia in care apar 10 de prezentatori de �tiri neprofesioni�ti, filma�i in studioul United Visions TV la Berlin, in luna februarie.
Spotul TV va fi difuzat, in mod gratuit, in peste 1.000 de cinematografe in urm�toarele s�pt�mani premerg�toare alegerilor europene.
http://www.europarl.europa.eu/elections_2009_package/default.htm