Actritele si fotomodelele de la Hollywood demonstreaza, o data in plus, ca isi pot folosi frumusetea si in alte scopuri decat pentru scene si fotografii sexy. Cea mai recenta dovada o reprezinta aparitia frumoasei Claudia Schiffer pe un poster caritabil.
Fostul supermodel, in varsta de 39 de ani, sustine o actiune inititata de designerul britanic Stella McCartney, in numele organizatiei de binefacere "Comic Relief", potrivit "The Sun". Claudia apare intr-un pictorial facand balonase si purtand un tricou creat de Stella, pe care sunt imprimati doi "clovni" cu nasul rosu. Tricourile care se vor vinde in scopuri caritabile au imprimate pe ele si celebritati, precum The Beatles si Morecambe & Wise, toti cu nasul rosu. Campania, intitulata "Ziua nasului rosu", care se desfasoara sub sloganul "Wear something funny for money!" ("Poarta ceva haios pentru bani!"), este sustinuta si de alte nume sonore din show-biz, printre care Keira Knightley si Sienna Miller.