Victor Negrescu, candidatul PSD-PC pentru Camera Deputatilor sustine ca preturile pentru aparitia in mass-media a unui candidat sunt exorbitante. Intr-un comunicat remis ZIUA Online, acesta precizeaza: "Noul regulament media dat de CNA pe durata campaniei nu face altceva decat sa indemne politicienii sa fure". Candidatul PSD sustine ca a facut o evaluare care indica faptul ca pentru a aparea la o televiziune si intr-un singur ziar, pe toata perioada campaniei, ar trebui alocata suma de doua milioane de euro. "Suma ar permite doar un minim de vizibilitate intrucat la aceste sume se adauga atat publicitatea stradala cat si cea online, ca sa nu mai mentionam celelalte costuri de campanie", se arata in comunicat. "Ma intreb cum isi poate permite un politician cinstit astfel de sume fara sa fie corupt sau la mana unor grupuri de interese", a adaugat Negrescu. In opinia acestuia, "Comercializarea politicii" nu face altceva decat sa reduca accesul cetatenilor la o informare corecta cu privire la alegeri si reduce drastic capacitatea oamenilor de a participa la viata politica. Candidatul a transmis, de altfel, si costurile care trebuie sa le suporta un viitor ales pentru o campanie in mass-media:
- aparitie televiziune de stiri - o aparitie la 3 zile de cate 30 de secunde : 1.000.000 euro
- aparitie televiziune de stiri - stiri electorale la fiecare 2 zile de 45 de secunde : 250.000 euro
- ziar cotidian - aparitie o data la 3 zile cu advertoriale mici : 250.000 euro