Drama de la Tancabesti, spun specialistii, a fost rezultatul unui sir de greseli si de evenimente neprevazute, precizeaza Realitatea TV care a intrat in posesia unui raport preliminar al comisiei de ancheta. O pasarela s-a prabusit saptamana trecuta in zona localitatii Tancabesti, la cativa kilometri de Capitala. Un autotren care circula cu basculanta ridicata a acrosat pasarela, care a cazut peste doua autoturisme. in urma impactului, doua persoane au murit si alti doi pasageri au ajuns si ei la spital, in stare grava. Drama de la Tancabesti, spun specialistii, a fost rezultatul unui sir de greseli si de evenimente neprevazute. Mai intai, soferul basculantei a intrat pe DN1, desi nu avea voie. Apoi, din cauze inca neclare, bena camionului s-a ridicat chiar inainte de trecerea pe sub pasarela. A urmat impactul frontal la care, spun proiectantii, nici o structura de metal usoara n-ar fi rezistat. Constructorul sustine ca, dupa realizarea lucrarii, Directia Regionala de Drumuri si Poduri s-a ocupat de intretinerea acesteia. Potrivit Curtii de Conturi, Ministerul Transporturilor ar fi aprobat, in mandatul lui Miron Mitrea, plati ilegale catre constructorii de pasarele pe DN1. Povestea pasarelelor de pe DN1 incepe inca in 2000 cand s-au achitat aproape 50 de mii de lei pentru lucrari fictive la opt pasarele, iar pentru alte pasaje pietonale suspendate au fost facute plati desi lucrarile erau