Informatiile referitoare la datoriile pe care le are PSD din campania electorala din 2004 reprezinta o strategie politica de campanie electorala, sustine liderul PSD Mircea Geoana.
"La inceput de campanie electorala se asteapta astfel de situatii", a declarat Geoana, citat de NewsIn.
El a tinut sa situeze in timp si spatiu momentul, cu trimiteri directe la Adrian Nastase: "Nu pot sa nu ma mir ca, brusc, la doua zile dupa alegerea lui Adrian Nastase la sefia PSD, si brusc la incepere de campanie pentru parlamentare, locale, apar tot soiul de cetateni care isi aduc aminte ca au bani de luat dupa patru ani".
De retinut ca in urma cu cativa ani, Geoana arata ca datoria de 120.000 de lei, reprezentand contravaloarea celor 17.000 de caciuli si fulare cu sigla partidului, comandate in timpul campaniei electorale din 2004, trebuie achitata de Adrian Nastase. In prezent Geoana a evitat sa spuna daca isi mentine pozitia, arata NewsIn.
"Trezorierul partidului va da un raspuns oficial si celor care au bani de recuperat, avem o obligatie legala sa ne tinem de promisiuni. Daca este o chestiune mai degraba politica si electorala, este alta discutie", a replicat presedintele PSD.
RP Media Production, firma care a executat pentru PSD materiale promotionale in campania din 2004 si care nu au fost inca platite de social-democrati, a mandatat agentia de colectare debite Urban si Asociatii sa negocieze cu Consiliul National al PSD, plata datoriilor.