Ziua Logo
  Nr. 3878 de marti, 13 martie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »
Editia de ora 16
Satul de viata dubla, plina de stres? Aveti solutia!
Aventurierii, salvati de o agentie din Romania specializata in alibiuri
 12 martie, 15:04 
Fabricarea de alibiuri - o idee ingenioasa, venita, ce-i drept din partea unui italian stabilit in Romania, reuseste sa puna tara noastra intr-o lumina favorabila in presa straina. In editia sa de astazi, The Guardian prezinta afacerea de succes a lui Piero Lombardo, un sicilian stabilit in Bucuresti si decis sa faca avere din vanzarea de scuze perfecte. Surprinzator sau nu, "majoritatea clientilor sunt femei, in proportie de 70 la suta", a precizat italianul.
"Unii fabrica masini, altii pantofi, insa Piero Lombardo, un sicilian stabilit in Bucuresti, "fabrica" alibiuri, pe care le vinde cu suces", titreaza "The Guardian" in editia de astazi.
Lombardo s-a stabilit in Romania in urma cu 10 ani. Initial doar proprietar al unui restaurant din Capitala, Lombardo a venit cu ideea crearii unei agentii care, in schimbul unei taxe, ofera clientilor care apeleaza la serviciile sale o varianta sigura de acoperire a unei anumite perioade de timp, alaturi de probe solide pentru a sustine respectiva idee.
Astfel, in cazul in care un barbat doreste sa plece pentru un week-end cu amanta si doreste sa o faca pe sotie sa creada ca este in Paris la o conferinta, Agentia Babalucio se va ocupa de toate amanuntele pentru ca ideea sa fie pusa in practica, la maniera cea mai credibila cu putinta.
"Noi facem rost de diploma, scrisa in franceza pentru a demonstra ca a participat la conferinta, unele carti cu numele hotelului si apoi daca doreste sa ii ofere mici cadouri din Franta sotiei si nu Turnul Eiffel, pentru ca ar fi prea evident, insa un parfum sau o esarfa, se aranjeaza si asta. Ii livram intreg pachetul", a precizat Piero Lombardo.
Costul unei asemenea interventii din partea specialistilor agentiei de alibiuri variaza in functie de cerintele clientilor, insa un serviciu precum cel descris mai sus, care sa acopere escapada sotului, este cuprins intre 600 si 1.000 de euro.
La cerere, clientii pot solicita anumite optiuni extra, care includ serviciul prin care cineva raspunde la telefonul la care este verificat clientul. Respectivul ofera un numar pretins a fi cel de la organizatorul conferintei sau de la hotel, care este redirectionat in Bucuresti, unde oamenii lui Lombardo vor spune ca persoana cautata nu este momentan disponibila insa ca va reveni cu un telefon, in masura in care programul sau i-o va permite.
Fabricarea alibiului incepe cu o scrisoare sau un e-mail prin care clientul este chemat la un congres, o partida de vanatoare sau de pescuit. Nici un amanunt nu este neglijat. Agen�ia fabrica dovezi chiar �i pentru evenimente inexistente.
Cea mai elaborata poveste de acoperire pe care a realizat-o pana in prezent agentia in cauza a fost organizarea unui maraton inexistent. "Barbatul (care ne-a solicitat serviciile-n.red) a terminat al treilea. Nimic din acestea nu a fost adevarat. Insa cand a ajuns inapoi in Italia el avea o cupa si articole din ziar taiate pentru a demonstra victoria", a declarat Lombardo.
Sicilianul stabilit in Capitala damboviteana insista ca afacerea sa nu se axeaza doar pe infidelitate, si ca ideea infiintarii unei astfel de agentii i-a venit in urma cu doi ani. "Strainii vin in Romania pentru, s-o numim asa, o afacere cinstita. Vin la restaurantul meu, intalnesc fete dragute si se intreaba: cum pot sa mai aranjez o calatorie in Romania? Am nevoie de o scuza", explica sicilianul.
"Majoritatea clientilor sunt femei, in proportie de 70 la suta", a mai spus italianul "altruist".
Precedentul fiind creat, sa vedem ce urmeaza....
REACTII LA CALD
Tudor BORCEA, redactor Departament Investigatii:
"Ideea de a deveni furnizor de alibiuri pentru cei infideli este noua, nu numai in Romania. O agentie care ofera credibilitate oricarei aventuri extraconjugale, prin furnizarea de "dovezi concludente", care sa ateste ca persoana infidela a fost intr-adevar in locul unde a declarat si nu in alta parte, va fi, fara indoiala, asaltata de clienti. In special de cei cu dare de mana, pentru ca tarifele nu sunt mici. Pe de alta parte, cei ce ofera asemenea servicii se pot expune la riscuri, dincolo de aspectul moral al problemei. Oricand pot aparea situatii in care lucrurile pot degenera, la granita dintre legal si ilegal si in care ofertantii de "povesti" credibile pot cadea la mijloc".
Cristina STEFAN  
 Comentarii: 1 Afiseaza toate comentariile  
singura in lume, nu-i asa?   de cititorul turmentat
A r h i v a
Stirile zilei 2007-03-13
 16:43 
Ordonanta de amanare a alegerilor europarlamentare, adoptata prin decizia Premierului  2007-03-12
2 comentarii
 15:05 
DNA s-a autosesizat in cazul Morega  2007-03-12
 Top afisari / comentarii 
 Blestemul castigatorilor la Loto (5278 afisari)
 Tariceanu, doi iepuri si-un calcul gresit (3376 afisari)
 Vulnerabila ANAF (3083 afisari)
 E timpul sa plece! (3002 afisari)
 O noua teapa imobiliara marca Dr. Moarte (2654 afisari)
 Atac la Basescu prin Curtea Constitutionala (416 afisari)
 Loteria vizelor pentru moldoveni (242 afisari)
 DNA verifica veniturile necuvenite incasate de sefii Loteriei Romane (95 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00720 sec.