Ziua Logo
  04:22, miercuri, 24 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »


Pentru a putea trimite un articol trebuie sa va autentificati.



Nume:
Parola: 
Utilizator nou »      Parola uitata »
Memoreaza datele de autentificare?

Marile magazine europene fac front comun impotriva comertului pe internet

Comisarul european pentru concurenta, Neelie Kroes, urmeaza sa primeasca o scrisoare din partea mai multor lanturi de magazine europene, prin care semnatarii cer mentinerea unei distributii selective din partea fabricantilor de marci prestigioase, pentru a-si proteja afacerea fata de comerciantii online, informeaza France Presse, potrivit Agerpres.

Pozitia este justificata in scrisoare prin faptul ca, spre deosebire de agentii de vanzare online, magazinele cheltuie sume importante de bani ''pentru prezentarea produselor, pentru formarea personalului sau pentru fidelizarea clientelei''.

La nivel european, inca se discuta daca este necesara mentinerea distributiei selective, iar marile magazine ce vand marci de prestigiu doresc acest lucru. De asemenea, se spera ca producatorul sa tina cont de existenta magazinelor fizice, atunci cand face distributia marfurilor.

Semnatarii acestei pozitii comune sunt directorii marilor magazine franceze Bon Marche, BHV, Galeries Lafayette si Printemp, precum si ai Selfridges & Harvey Nichols (Marea Britanie), Corte Ingles (Spania), Brown Thomas (Irlanda), Rinascente (Italia) si Bijenkorf (Olanda).

Z.O.
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00468 sec.