Ziua Logo
  19:21, sambata, 6 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »


Pentru a putea trimite un articol trebuie sa va autentificati.



Nume:
Parola: 
Utilizator nou »      Parola uitata »
Memoreaza datele de autentificare?

Corespondenta de la Berlin

Brand turistic pentru Brasov

Brasovul are un nou brand de turism, concept lansat cu ocazia Targului International de Turism de la Berlin, ce se desfasoara intre 10 si 15 martie. "Brasov be.live.it" este o initiativa dezvoltata de Asociatia de Promovare si Dezvoltare a Turismului din judetul Brasov. "Brasov be.live.it" este o asociere de cuvinte ce vizeaza o atitudine existentiala prin folosirea verbului "a fi" completata de sintagma "a trai". Astfel, numele noului brand ar putea fi tradus prin "Fii si traieste Brasovul", dar si "Crede in Brasov". "Vrem ca Brasovul sa fie perceput ca o zona in care calitatea vietii este foarte buna, unde poti sa investesti, unde poti sa traiesti si sa studiezi. De asemenea, vrem sa ne pastram numarul actual de turisti si chiar sa crestem numarul celor care vor veni sa ne viziteze judetul. Pentru aceasta era nevoie, pe langa un brand turistic si de strategie coerenta de comunicare", ne-a declarat Ionut Tata, brand manager.

Initiativa lansarii unui brand a judetului Brasov vine sa completeze proiectele de dezvoltare a infrastructurii turistice: refacerea zidurilor vechii cetati, dezvoltarea domeniului schiabil in Rasnov, Predeal, Poiana Brasov, reabilitarea cetatilor istorice Fagaras, Rasnov Rupea, dezvoltarea Rezervatiei de zimbri de la Valea Buzaului. "Pentru reabilitarea in scop turistic a cetatii Rupea exista un proiect in valoare de 10 milioane de euro. La Rasnov se construiesc patru sau cinci trambuline care vor fi special pentru Olimpiada din 2013, plus o partie noua de schi. La acestea se adauga si o reabilitare a cetatii Rasnov. Pentru reabilitarea cetatii vor trebui patru milioane de euro care urmeaza sa fie accesati. Pentru Tara Fagarasului studiem posibilitatea realizarii unor partii de schi, dar si rebilitare cetatii Fagarasului pentru care trebuie realizate studii de fezabilitate", ne-a mai spus Ionut Tata. El ne-a explicat, totodata, ca proiectul identitatii turistice a judetului Brasov este parte a unei ample strategii de dezvoltare care are ca obiectiv final stabilirea unei oferte turistice mature pana in 2013. Pe perioada ITB programul artistic desfasurat la standul Romaniei este asigurat de judetul Brasov. Artistii au interpretat cantece traditionale reprezentative pentru acest judet, iar o artista brasoveana confectioneaza si expune la standul Romaniei papusi traditionale. In cadrul serii romanesti au fost, de asemenea, degustate produse culinare traditionale brasovene.

Potrivit brand managerului Ionut Tata, in Brasov au fost anul trecut, in medie, 800.000 de turisti dintre care 15 % sau fost turisti straini. "Cu o medie de doua innoptari de fiecare turist deducem ca au fost un total de 1.600. 000 de innoptari pe an. Acum, pe langa faptul ca vom lucra sa ne pastram acesti turisti vrem sa aducem turisti care a sa consume servicii de mai buna calitate, sa cheltuiasca mai multi bani si, de asemenea, vrem sa crestem si numarul loc", ne-a mai spus Tata.

Corina SCARLAT
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00458 sec.