Ziua Logo
  Nr. 4523 de miercuri, 29 aprilie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »


Pentru a putea trimite un articol trebuie sa va autentificati.



Nume:
Parola: 
Utilizator nou »      Parola uitata »
Memoreaza datele de autentificare?

Romanii nu vad cu ochi buni politia, justitia si politicienii

Increderea romanilor in politie si in justitie este la un nivel mult sub media europeana - 28%, iar politicienii sunt vazuti intr-o lumina foarte proasta. Potrivit studiului Trusted Brand 2009, realizat de revista Reader's Digest, increderea in justitie este foarte mica, doar 23%. Cand vine vorba de increderea in profesii, romanii voteaza 86% pentru pompieri, 83% pentru piloti si 79% pentru farmacisti. In ceea ce priveste votul negativ in profesiile din Romania, politicienii sunt cel mai prost perceputi, cu 90%, urmati de vanzatorii de masini (74%) si de fotbalisti (67% ). Tot in Romania, persoanele care protejeaza mediul inconjurator sunt apreciate ca fiind de incredere de aproximativ o treime dintre romani.

Ce aleg romanii

Fara a primi variante de raspuns, respondentii au evaluat marca nominalizata in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor". "Trusted Brand 2009 isi propune, ca si in ceilalti ani, sa descopere care sunt marcile in care romanii au incredere si care sunt criteriile acestora in decizia de a investi cu incredere o anume companie sau produs" a declarat Bogdan Vasile, country manager Reader's Digest Romania. Rezultatele studiului au aratat multe schimbari la nivel de perceptie si incredere fata de anii precedenti. Unele branduri au pierdut prima pozitie a clasamentului. Altele si-au intarit pozitia prin procente mai mari. Romanii aleg cu incredere branduri internationale, dar si branduri nationale.

Cea mai mare rata de raspuns

Trusted Brand 2009, studiu ce isi propune sa afle care sunt cele mai de incredere marci in perceptia europenilor, se afla in acest an la cea de-a noua editie. Acest studiu a fost realizat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si un numar de maximum 17 categorii locale. Studiul a fost realizat prin corespondenta in perioada august - octombrie 2008 . In Europa s-au trimis 312.705 chestionare cu intrebari deschise, iar rata medie de raspuns pe Europa a fost de 7%. Romania a inregistrat cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda, de 14,6%.

Corina SCARLAT
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Gripa porcina cuprinde Europa (4046 afisari)
 Becali fals la notariat (2525 afisari)
 Falimentul romanilor (2517 afisari)
 Legea functionarilor nepublici (1955 afisari)
 Ce faci cand il vezi pe dracu' (1464 afisari)
 Cadoul perfect: A facut sex cu sotul ei, in fiecare zi, vreme de un an (2639 afisari)
 La cei 71 de ani ai sai, Jane Fonda face senzatie in costum sport (FOTO) (2121 afisari)
 Kate Winslet, asa cum n-ati mai vazut-o niciodata! (FOTO) (1729 afisari)
 Mihaela Radulescu: Sunt mandra ca sunt femeia unui campion  (1592 afisari)
 Top cinci ''Sa ucidem limba engleza'': Ion Iliescu, Traian Basescu, Emil Boc... Giovanni Trapattoni  (1466 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00518 sec.