Ziua Logo
  12:22, marti, 23 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Dosare ultrasecrete

2009-08-15
Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-08-15 21:19
Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor.

Avionului sud-coreean Boeing 747 indeplinea o misiune de spionaj ptr serviciile secrete americane. Statia Yakanae a interceptat convorbirile pilotilor sovietici din care rezulta ca acestia au INTERCEPTAT avionul si L-AU SOMAT pe pilotul de pe Boeing sa aterizeze (pilotul deviase de la ruta obisnuita intrand circa 500 km in spatiul URSS pe o zona din peninsula Kamciatka in care se aflau mai multe baze secrete ale armatei sovietice). Avionul a fost doborat intrucat nu s-a supus somatiilor. SUA a calificat doborarea avionului drept act de barbarie, desi clar ca rusii au avut tot dreptul sa-si ia masurile de siguranta, pe care americanii nu si le-au luat pe fatidica data de 11/09/2001.
SUA a trimis in mod DELIBERAT avionul civil in spatiul aerian al URSS ptr a crea panica in sistemul apararii antiaeriene si a testa reactia ei. SUA strangeau informatii privind apararea antiaeriana ruseasca din Extremul Orient, despre care se aflase in 1982 ca se modernizase.
Rusii si-au asumat riscul doborarii avionului sud-coreean (al carui pilot a ignorat somatiile rusilor), ptr a-si proteja secretele militare. Nu este o crima, ci o actiune intreprinsa in scopul protejarii securitatii nationale.

alex dalaion (...@gmail.com, IP: 89.47.119...)
2009-08-15 23:16
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor.


Criminali cu adevarat au fost descreieratii de piloti sud-coreeni.






La 2009-08-15 21:19:27, Evreu-rus a scris:

> Avionului sud-coreean Boeing 747 indeplinea o misiune de spionaj ptr
> serviciile secrete americane. Statia Yakanae a interceptat
> convorbirile pilotilor sovietici din care rezulta ca acestia au
> INTERCEPTAT avionul si L-AU SOMAT pe pilotul de pe Boeing sa
> aterizeze (pilotul deviase de la ruta obisnuita intrand circa 500 km
> in spatiul URSS pe o zona din peninsula Kamciatka in care se aflau
> mai multe baze secrete ale armatei sovietice). Avionul a fost doborat
> intrucat nu s-a supus somatiilor. SUA a calificat doborarea avionului
> drept act de barbarie, desi clar ca rusii au avut tot dreptul sa-si
> ia masurile de siguranta, pe care americanii nu si le-au luat pe
> fatidica data de 11/09/2001.
> SUA a trimis in mod DELIBERAT avionul civil in spatiul aerian al URSS
> ptr a crea panica in sistemul apararii antiaeriene si a testa reactia
> ei. SUA strangeau informatii privind apararea antiaeriana ruseasca din
> Extremul Orient, despre care se aflase in 1982 ca se modernizase.
> Rusii si-au asumat riscul doborarii avionului sud-coreean (al carui
> pilot a ignorat somatiile rusilor), ptr a-si proteja secretele
> militare. Nu este o crima, ci o actiune intreprinsa in scopul
> protejarii securitatii nationale.
>

Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-08-16 00:06
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor

La 2009-08-15 23:16:53, alex dalaion a scris:

>
> Criminali cu adevarat au fost descreieratii de piloti sud-coreeni.

Corect. Un soi de kamikaze, as adauga eu.

Ion Caramache (...@aol.com, IP: 64.12.116...)
2009-08-16 07:50
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor

La 2009-08-16 00:06:35, Evreu-rus a scris:

> La 2009-08-15 23:16:53, alex dalaion a scris:
>
> >
> > Criminali cu adevarat au fost descreieratii de piloti sud-coreeni.
>
> Corect. Un soi de kamikaze, as adauga eu.
>

Ba Evrusake din Sanki Leninsburg, Pirt restant CCCP,

nu exista nici-o legatura intre pilotii sud-coreeni si kikimazde palestinieni ale caror bucatele autosfirtecate sunt de optzeci de virgine din ceruri asteptate.

Ion Caramache (...@aol.com, IP: 64.12.116...)
2009-08-16 08:02
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor.

La 2009-08-15 21:19:27, Evreu-rus a scris:

> SUA a trimis in mod DELIBERAT avionul civil in spatiul aerian al URSS
> ptr a crea panica in sistemul apararii antiaeriene si a testa reactia
> ei. SUA strangeau informatii privind apararea antiaeriana ruseasca din
> Extremul Orient, despre care se aflase in 1982 ca se modernizase.

Cum ba Evrusake, un simplu avion de pasageri a creat panica in sistemul antiaerian sovietic? Pai de ce nu a creat panica neamtul ala refegist care a aterizat cu un mic avion taman exact in Piata Rosie din Maskva, ca vroia neamtul sa-l vada pe Lenin in mazoleu si nu avea bani de taxi de la Hamburg la Maskva?
Cum de nu a reactionat moderna aparare antiaeriana sovietica si nu a putut prinde sau dobori un avion care patrunsese aproape o mie cinci sute de kilometri in spatiul aerian sovietic trecind pe deasupra a nenumarate baze si instalatii melitare ultrasupersekrete sovietice? Sau, de data asta, rusii nu si-au putut asuma riscul doboririi unui cetatean turistik pasnic din Germania federala revansarda?

BULA-NESCU din canada (...@excite.com, IP: 69.156.3...)
2009-08-16 15:21
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor.

La 2009-08-16 08:02:14, Ion Caramache a scris:

> La 2009-08-15 21:19:27, Evreu-rus a scris:
>
> > SUA a trimis in mod DELIBERAT avionul civil in spatiul aerian al URSS
> > ptr a crea panica in sistemul apararii antiaeriene si a testa reactia
> > ei. SUA strangeau informatii privind apararea antiaeriana ruseasca din
> > Extremul Orient, despre care se aflase in 1982 ca se modernizase.
>
> Cum ba Evrusake, un simplu avion de pasageri a creat panica in
> sistemul antiaerian sovietic? Pai de ce nu a creat panica neamtul ala
> refegist care a aterizat cu un mic avion taman exact in Piata Rosie
> din Maskva, ca vroia neamtul sa-l vada pe Lenin in mazoleu si nu avea
> bani de taxi de la Hamburg la Maskva?
> Cum de nu a reactionat moderna aparare antiaeriana sovietica si nu a
> putut prinde sau dobori un avion care patrunsese aproape o mie cinci
> sute de kilometri in spatiul aerian sovietic trecind pe deasupra a
> nenumarate baze si instalatii melitare ultrasupersekrete sovietice?
> Sau, de data asta, rusii nu si-au putut asuma riscul doboririi unui
> cetatean turistik pasnic din Germania federala revansarda?
>

Mai CARAMACHE: Vorbesti in necunostiita de cauza.
IN navigatia maritima si aeriana, locurile unde accesul este interzis sint marcate clar si operatorii sint avertaziati de prezenta acestor locuri cu mult inaintea inceperii voiajului. URSS ca si SUA anuntau oficial prezenta acestor zone in publicatiile oficiale internationale precum "Notice to Mariners" in cazul voiajelor pe mare si "Notice to Aviators" in cazul pilotilor de aviatie. Aceste zone sint clar marcate pe harti folosind o linie de demarcare rosie (ca sa fie mai observabila). Linia la rindul ei este compusa din semnul T intors pe dos, parta orizontala reprezentind marginea care nu trebuie sa o depasesti si partea verticala directia in care nu trebuie sa intri.
Aceste zone sint atit pe mare, in spatiul aerian cit si pe uscat. Daca zona respectiva ocupa o suprafata prea mare, atunci un coridor de siguranta prin care traficul poate trece in siguranta este de asemenea marcat.
Si daca vrei sa testezi spusele mele, atunci te sfatuesc sa faci o vizita in SUA si sa te apropii de faimoasa Zona 51. Semnele iti vor indica clar ca daca pasesti in zona interzisa te poti pomenii ciuruit - fara avertisment - de o ploaie de gloante.
Singura tragedie a lui KAL este ca oameni complet nevinovati si-au pierdut viata ca rezultat al unui exercitiu de spionaj. Din aceasta cauza adevaratii vonovati nu vor fi niciodata trasi la raspundere.

Si acum sa-ti raspund si la intreebarea cu neamtul care a aterizat in Piata Rosie.
IN general eforturile de detectare este indeptat asupra avioanelor de spionaj. Aceste avioane zboara la inaltimi similare cu marile avioane comerciale (s-au la inaltimi mai mari) si de multe ori isi sincronizeaza zborul cu cele comerciale.
Avionul pilotat de neamt era un mic aparat de zbor care zbura la inaltimi mult mai mici si de acea nu i s-a dat atentia necesara. Este exact ce s-a intimplat acum doi ani cind un avion Canadian de mici dimensiuni a penetrat spatiul interzis din centrul capitalei americane, si a fost detectat cind era practic deasupra cladirii senatului.

Ion Caramache (...@aol.com, IP: 64.12.116...)
2009-08-16 16:24
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor.

La 2009-08-16 15:21:14, BULA-NESCU a scris:

> La 2009-08-16 08:02:14, Ion Caramache a scris:
>
> > La 2009-08-15 21:19:27, Evreu-rus a scris:
> >
> > > SUA a trimis in mod DELIBERAT avionul civil in spatiul aerian al URSS
> > > ptr a crea panica in sistemul apararii antiaeriene si a testa reactia
> > > ei. SUA strangeau informatii privind apararea antiaeriana ruseasca din
> > > Extremul Orient, despre care se aflase in 1982 ca se modernizase.
> >
> > Cum ba Evrusake, un simplu avion de pasageri a creat panica in
> > sistemul antiaerian sovietic? Pai de ce nu a creat panica neamtul ala
> > refegist care a aterizat cu un mic avion taman exact in Piata Rosie
> > din Maskva, ca vroia neamtul sa-l vada pe Lenin in mazoleu si nu avea
> > bani de taxi de la Hamburg la Maskva?
> > Cum de nu a reactionat moderna aparare antiaeriana sovietica si nu a
> > putut prinde sau dobori un avion care patrunsese aproape o mie cinci
> > sute de kilometri in spatiul aerian sovietic trecind pe deasupra a
> > nenumarate baze si instalatii melitare ultrasupersekrete sovietice?
> > Sau, de data asta, rusii nu si-au putut asuma riscul doboririi unui
> > cetatean turistik pasnic din Germania federala revansarda?
> >
>
> Mai CARAMACHE: Vorbesti in necunostiita de cauza.
> IN navigatia maritima si aeriana, locurile unde accesul este interzis
> sint marcate clar si operatorii sint avertaziati de prezenta acestor
> locuri cu mult inaintea inceperii voiajului. URSS ca si SUA anuntau
> oficial prezenta acestor zone in publicatiile oficiale internationale
> precum "Notice to Mariners" in cazul voiajelor pe mare si "Notice to
> Aviators" in cazul pilotilor de aviatie. Aceste zone sint clar
> marcate pe harti folosind o linie de demarcare rosie (ca sa fie mai
> observabila). Linia la rindul ei este compusa din semnul T intors pe
> dos, parta orizontala reprezentind marginea care nu trebuie sa o
> depasesti si partea verticala directia in care nu trebuie sa intri.
> Aceste zone sint atit pe mare, in spatiul aerian cit si pe uscat. Daca
> zona respectiva ocupa o suprafata prea mare, atunci un coridor de
> siguranta prin care traficul poate trece in siguranta este de
> asemenea marcat.
> Si daca vrei sa testezi spusele mele, atunci te sfatuesc sa faci o
> vizita in SUA si sa te apropii de faimoasa Zona 51. Semnele iti vor
> indica clar ca daca pasesti in zona interzisa te poti pomenii ciuruit
> - fara avertisment - de o ploaie de gloante.
> Singura tragedie a lui KAL este ca oameni complet nevinovati si-au
> pierdut viata ca rezultat al unui exercitiu de spionaj. Din aceasta
> cauza adevaratii vonovati nu vor fi niciodata trasi la raspundere.
>
> Si acum sa-ti raspund si la intreebarea cu neamtul care a aterizat in
> Piata Rosie.
> IN general eforturile de detectare este indeptat asupra avioanelor de
> spionaj. Aceste avioane zboara la inaltimi similare cu marile avioane
> comerciale (s-au la inaltimi mai mari) si de multe ori isi
> sincronizeaza zborul cu cele comerciale.
> Avionul pilotat de neamt era un mic aparat de zbor care zbura la
> inaltimi mult mai mici si de acea nu i s-a dat atentia necesara. Este
> exact ce s-a intimplat acum doi ani cind un avion Canadian de mici
> dimensiuni a penetrat spatiul interzis din centrul capitalei
> americane, si a fost detectat cind era practic deasupra cladirii
> senatului.
>
Ba Bulanescule, tocmai d'aia s-au facut rusii sovietici de kkao pe chestia cu avioneta nemteasca. Au dovedit lipsa de vijilentza komuista si ca apararea lor antiaeriana este ca gaurile de la schweitzer. Acuma, vrei tu sa zici ca neamtu' nu stia inglezeshte si nu a citit "Notice to aviators"? Eu cred ca tocmai le-a citit si le-a dat rusilor sovietici peste bot aterizind tocmai pe sfinta sfintelor ploshciade sovetice linga turnul de control Spasski, orologiul Kremelinului si mazoleul lui Lenin.
Sigur ca canadianu' tau le-a facut festa americanilor, dar astia nu l-au bagat in pamint desi zbura intr-o zona extrem de superinterzisa si afisata in "Notice to aviators". Asta este mika diferenta intre bear si vultur. Dar, probabil ca canadianul a avut circumstante atenuante: avea felinarele cam umflate cu frunze de artar si era din Che Bec.

Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-08-16 17:50
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor

La 2009-08-16 07:50:05, Ion Caramache a scris:
>
> nu exista nici-o legatura intre pilotii sud-coreeni si kikimazde
> palestinieni ale caror bucatele autosfirtecate sunt de optzeci de
> virgine din ceruri asteptate.

Stii ceva, dar nu stii suficient. Kamikaze (tradus "vantul divin") era acel pilot japonez care se prabusea intentionat cu avionul pe care-l pilota peste tintele inamicilor. Pe scurt; se sinucidea, dar provoca daune masive dusmanului. Astazi, termenul este utilizat ptr a desemna sinucigasii mahomedani. Eu nu m-am gandit la musulmani atunci cand i-am comparat pe pilotii-spioni sud-coreeni cu kamikaze (acestia se asteptau ca rusii sa riposteze si totusi nu s-au sfiit sa faca pe nebunii).

Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-08-16 18:16
Re: Nu a fost vorba despre o eroare de pilotaj si nici de o demonstratie de forta din partea rusilor

La 2009-08-16 08:02:14, Ion Caramache a scris:

> Cum ba Evrusake, un simplu avion de pasageri a creat panica in
> sistemul antiaerian sovietic? Pai de ce nu a creat panica neamtul ala
> refegist care a aterizat cu un mic avion taman exact in Piata Rosie
> din Maskva, ca vroia neamtul sa-l vada pe Lenin in mazoleu si nu avea
> bani de taxi de la Hamburg la Maskva?
> Cum de nu a reactionat moderna aparare antiaeriana sovietica si nu a
> putut prinde sau dobori un avion care patrunsese aproape o mie cinci
> sute de kilometri in spatiul aerian sovietic trecind pe deasupra a
> nenumarate baze si instalatii melitare ultrasupersekrete sovietice?
> Sau, de data asta, rusii nu si-au putut asuma riscul doboririi unui
> cetatean turistik pasnic din Germania federala revansarda?


Dar mult mai moderna aparare aeriana a SUA de ce nu a protejat tintele vizate de avioanele deturnate in fatidica ziua de 11/09/2001?
Timp de mai mult de o ora, aparareai antiaeriena americana a fost practic INCAPABILA sa doboare avioanele deturnate. Controlorii aerieni civili si apararea antiaeriana militara nu au fost informati sau au fost prea tarziu, si patrulele aeriene nu si-au intreprins patrularea decat la o treime din viteza lor maxima. Bineinteles ca au ratat toate cele 4 obiective (avioanele deturnate). Apararea americana, considerata a fi cea mai sofisticata din lume, a fist INCAPABILA sa intercepteze si sa distruga avioanele deturnate asupra Pentagonului si a WTC. RUSINE.


     « Comentariu anterior

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00761 sec.