Ziua Logo
  21:31, luni, 22 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Analize si comentarii

2008-03-15
Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-15 15:08
Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

Nimic nu s-a schimbat fundamental in modul Rusiei de a percepe legaturile cu restul lumii de la Ivan cel Groaznic incoace.

Vazuta de la Kremlin, lumea exterioara se imparte in prieteni si dusmani. Nu exista neutri. Prietenii la randul lor se impart in vasali si tovarasi de drum. Tovarasii de drum sfarsesc prin a deveni vasali sau dusmani de moarte (dupa caz). Unele din cele mai relevante cazuri de tovarasi de drum sunt China si Israel.

China comunista a inceput prin a fi foarte apropiata URSS facand jocul conducerii sovietice in orice imprejurari. Foamea insatiabila a rusilor dupa dominatia globala, combinata cu paranoia lui Mao, a transformat insa China intr-un inamic mortal al Rusiei. In ultima vreme insa, China a revenit la statulul de "tovaras de drum". Ceea ce par sa nu realizeze insa rusii azi, e ca acum China e un pericol la fel de mortal pentru Rusia ca si in anii '60-'70....

In cazul Israelului lucrurile au decurs mult mai simplu. Se pare ca Stalin & Co. au considerat ca evreii au o "constiinta proletara" mult mai dezvoltata decat a arabilor, asa incat URSS si vasalii ei au sprijinit in bloc decizia de partajare a Palestinei in 1947, iar URSS a fost prima tara care a recunoscut oficial tanarul stat Israel. Cum Israelul s-a incapatanat sa nu devina republica "populara", "socialista" sau "democratica", rusii s-au suparat, au zvarlit Israelul in categoria dusmanilor de moarte si au reluat persecutiile antisemite la inceputul anilor '50...

In ce priveste Romania, ea a experimentat postura de vasal sau cea de "tovaras de drum" al Rusiei cu consecinte cumplite. E limpede, deci ca singurul loc unde ne putem simti in siguranta e in randul inamicilor Kremlinului....

acta_derbedeica din USA (...@yahoo.com, IP: 67.39.204...)
2008-03-15 18:10
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de combustie? Illinois, ha?

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-15 19:21
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:

> Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> combustie? Illinois, ha?
>
Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?

In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre ei?

Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....

Ratacitul (...@lycos.com, IP: 96.21.218...)
2008-03-15 19:29
Hai mai Mache ca m-ai facut curios

Hai mai Mache ca m-ai facut curios. Lasa tara cu rezervele, lumineaza-ne cum folosesti "pudra fina de fier" ca si catalizator la pila de combustie.
Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la schije.

Hai, veseliti-ne!


La 2008-03-15 19:21:41, Mache a scris:

> La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:
>
> > Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> > inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> > 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> > fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> > combustie? Illinois, ha?
> >
> Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
>
> In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre
> ei?
>
> Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....
>
>
>

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-15 19:59
Re: Hai mai Mache ca m-ai facut curios

Ratacitule,

Uite mai jos un link la unul din cei mai buni producatori de pilitura de fier high-tech :) (nano iron powder):

http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf

Acolo ti se explica pe intelesul tau (sper) si pe cel al expertului in baterii acta derbedeica cum functioneaza o pila de combusite si ce rost are pilitura de fier, nichel, etc. pe lumea asta.

In alta ordine de idei, ar fi util sa dai un telefon la customer service la NASA (care foloseste pile de combustie din 1965), GM si la Honda si sa te plangi ca au indraznit sa foloseasca astfel de catalizatori in pilele lor de combustie....

Iti satisfacusi curiozitatea?

La 2008-03-15 19:29:00, Ratacitul a scris:

> Hai mai Mache ca m-ai facut curios. Lasa tara cu rezervele,
> lumineaza-ne cum folosesti "pudra fina de fier" ca si catalizator la
> pila de combustie.
> Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si
> ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la
> schije.
>
> Hai, veseliti-ne!
>
>
> La 2008-03-15 19:21:41, Mache a scris:
>
> > La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:
> >
> > > Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> > > inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> > > 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> > > fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> > > combustie? Illinois, ha?
> > >
> > Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> > acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> > consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
> >
> > In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> > de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> > utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre
> > ei?
> >
> > Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> > controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....
> >
> >
> >
>
>

Ratacitul (...@lycos.com, IP: 96.21.218...)
2008-03-15 21:52
Re: Hai mai Mache ca m-ai facut curios


Mai cocosel, eu te-am intrebat cum folosesti FIERUL ca si catalizator, nu cum folosesti alte elemente. Pricepi diferenta?

Singura referinta la fier in articolul ala este cea in care se exprima dorinta de a trece de la catalizatori scumpi la catalizatori mai ieftini intre care e enumerat si fierul. Dar e doar dorinta, nimic concret inca. Pricepi diferenta intre dorinta si realitate?

Firma despre care vorbesti se ocupa de cresterea randamentului catalizatorului prin reducerea dimensiunilor elementare ------> cresterea suprafetei active-------> cresterea capacitatii de cataliza. Pricepi diferenta intre imbunatatirea procesului prin schimbarea formei si imbunatatirea procesului prin schimbarea materialului elementului catalitic?


Si ce sa-ti spun, mari noutati ca NASA foloseste pile de combustie! Ce argument suprem de cretin cand e vorba despre capacitatea de cataliza a fierului!

=========================================


La 2008-03-15 19:59:54, Mache a scris:

> Ratacitule,
>
> Uite mai jos un link la unul din cei mai buni producatori de pilitura
> de fier high-tech :) (nano iron powder):
>
> http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf
>
> Acolo ti se explica pe intelesul tau (sper) si pe cel al expertului
> in baterii acta derbedeica cum functioneaza o pila de combusite si ce
> rost are pilitura de fier, nichel, etc. pe lumea asta.
>
> In alta ordine de idei, ar fi util sa dai un telefon la customer
> service la NASA (care foloseste pile de combustie din 1965), GM si la
> Honda si sa te plangi ca au indraznit sa foloseasca astfel de
> catalizatori in pilele lor de combustie....
>
> Iti satisfacusi curiozitatea?
>
> La 2008-03-15 19:29:00, Ratacitul a scris:
>
> > Hai mai Mache ca m-ai facut curios. Lasa tara cu rezervele,
> > lumineaza-ne cum folosesti "pudra fina de fier" ca si catalizator la
> > pila de combustie.
> > Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si
> > ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la
> > schije.
> >
> > Hai, veseliti-ne!
> >
> >
> > La 2008-03-15 19:21:41, Mache a scris:
> >
> > > La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:
> > >
> > > > Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> > > > inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> > > > 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> > > > fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> > > > combustie? Illinois, ha?
> > > >
> > > Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> > > acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> > > consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
> > >
> > > In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> > > de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> > > utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre
> > > ei?
> > >
> > > Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> > > controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

acta_derbedeica din USA (...@yahoo.com, IP: 67.39.204...)
2008-03-15 22:28
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

Am mai scris comentariul asta mai inainte dar nu a aparut. Sper ca nu apare de doua ori.
Pai bai Mache, ce masina conduci tu de consuma un gallon la 12-14 mile? Esti camionangiu? Eu conduc un SUV care consuma un gallon la 20 de mile si asta inseamna ca masina mea consuma foarte mult.
Eu nu am spus ca lucrez la ambalat pile de combustie. Probabil am spus ca am un doctorat in domeniu, ca meseria mea consta in dezvoltarea si evaluarea tehnologiilor, componentelor, ansamblelor, materialelor, metodelor de cercetare, modelelor numerice, si altele in domeniul fuel cells. Lucrez la una din cele mai bune universitati din tara, intr-o echipa care a adunat printre cei mai buni specialisti din domeniu.
Nu am uitat sa-ti raspund la intrebare, dar am crezut ca vrei sa-mi ridici la fileu si nu am vrut sa fiu sarcastic. Firma ruseasca se chiama Norilsk Nickel care detine rezervele sau controleaza afacerile rusesti cu platina si paladium. A cumparat actiuni la Plug Power care este firma americana cu cea mai mare experienta in fabricarea pilelor de combustie PEM pentru aplicatii stationare.
Aoleu Mache, de unde de pe Google gasesti saiturile astea de ne trimiti sa invatam fuel cells? Mache, fierul este boala curata pentru membranele pilelor de combustie PEM. Pai nu sunt eu claun ca ma iau de tine? Dar prea ne scrii tu "din America", prea esti tu sarcastic cind e vorba de rusi, de parca ai adaugat tu la cultura universala aproape la fel de mult ca ei. Eu stiu ca umorul e sanatos si tine si de frig, dar mai da-ti si tie un ragaz din cind in cind.

Mache a scris:

>Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de acum o >am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste consumul, pe >tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
>
>In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile de combustie, >poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori utilizati, si care este tara >care are cele mai rezerve a doi dintre ei?
>
>Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are controlul >producatorilor de pile de combustie din SUA....

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-15 22:40
Re: Hai mai Mache ca m-ai facut curios

Istetimea voastra,

Osteneste-te sa citesti ultimul paragraf de pe prima pagina a link-ului:
http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf

Acolo iti povesteste ca, catalizatorii scumpi din platina pot fi inlocuiti de pilitura de nichel, cobalt si fier. E pe cateva randuri, si ma gandeam ca o sa o poti prinde si tu, dar iata ca n-a fost sa fie....

In 2006 (cand a fost scris articolul) asta era o chestie experimentala, azi e la nivel de pre-productie. Chevy Equinox si Honda FCX Clarity, (ambele oferite deja pentru test drive-uri) au pile de combustie ce folosesc astfel de catalizatori.

Cat priveste chestia cu NASA, am presupus ca stii ca ei au lansat ideea, dar fireste ca domeniul tau de competenta e ultima marca de seminte de pe piata....

Acum poti sa te duci linistit la oglinda si razi cu pofta de ceea ce vezi acolo....

La 2008-03-15 21:52:27, Ratacitul a scris:

>
> Mai cocosel, eu te-am intrebat cum folosesti FIERUL ca si catalizator,
> nu cum folosesti alte elemente. Pricepi diferenta?
>
> Singura referinta la fier in articolul ala este cea in care se exprima
> dorinta de a trece de la catalizatori scumpi la catalizatori mai
> ieftini intre care e enumerat si fierul. Dar e doar dorinta, nimic
> concret inca. Pricepi diferenta intre dorinta si realitate?
>
> Firma despre care vorbesti se ocupa de cresterea randamentului
> catalizatorului prin reducerea dimensiunilor elementare ------>
> cresterea suprafetei active-------> cresterea capacitatii de cataliza.
> Pricepi diferenta intre imbunatatirea procesului prin schimbarea
> formei si imbunatatirea procesului prin schimbarea materialului
> elementului catalitic?
>
>
> Si ce sa-ti spun, mari noutati ca NASA foloseste pile de combustie! Ce
> argument suprem de cretin cand e vorba despre capacitatea de cataliza
> a fierului!
>
> =========================================
>
>
> La 2008-03-15 19:59:54, Mache a scris:
>
> > Ratacitule,
> >
> > Uite mai jos un link la unul din cei mai buni producatori de pilitura
> > de fier high-tech :) (nano iron powder):
> >
> > http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf
> >
> > Acolo ti se explica pe intelesul tau (sper) si pe cel al expertului
> > in baterii acta derbedeica cum functioneaza o pila de combusite si ce
> > rost are pilitura de fier, nichel, etc. pe lumea asta.
> >
> > In alta ordine de idei, ar fi util sa dai un telefon la customer
> > service la NASA (care foloseste pile de combustie din 1965), GM si la
> > Honda si sa te plangi ca au indraznit sa foloseasca astfel de
> > catalizatori in pilele lor de combustie....
> >
> > Iti satisfacusi curiozitatea?
> >
> > La 2008-03-15 19:29:00, Ratacitul a scris:
> >
> > > Hai mai Mache ca m-ai facut curios. Lasa tara cu rezervele,
> > > lumineaza-ne cum folosesti "pudra fina de fier" ca si catalizator la
> > > pila de combustie.
> > > Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si
> > > ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la
> > > schije.
> > >
> > > Hai, veseliti-ne!
> > >
> > >
> > > La 2008-03-15 19:21:41, Mache a scris:
> > >
> > > > La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:
> > > >
> > > > > Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> > > > > inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> > > > > 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> > > > > fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> > > > > combustie? Illinois, ha?
> > > > >
> > > > Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> > > > acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> > > > consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
> > > >
> > > > In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> > > > de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> > > > utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre
> > > > ei?
> > > >
> > > > Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> > > > controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....
> > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

acta_derbedeica din USA (...@yahoo.com, IP: 67.39.204...)
2008-03-15 23:09
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

Mai Mache, tu ne ridici la fileu. What do you do for living in Illinois?

Ratacitul (...@lycos.com, IP: 96.21.218...)
2008-03-15 23:28
Cand prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata

Mai Mache, prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata:

Eu iti spun ca in tot articolul exista o singura referinta la fier (intr-o enumerare de POSIBILE solutii viitoare mai ieftine de catalizator), tu imi spui ca nu am citit chiar fraza la care fac referinta.

Eu iti spun ca nu exista INCA pile de hidrogen cu catalizator fier, tu imi spui ca au aparut generatii noi, de parca asta era discutia.

Uite mai ...... (pune tu ceva in loc de "....") ce spun guvernamentalii, NEGRU PE ALB:

"Alternatives to platinum - There is currently no practical alternative to platinum as a catalyst for fuel cells in transport applications, except perhaps palladium which offers little advantage in terms of cost or availability."

Astia sunt Britzii:

http://www.dft.gov.uk/pgr/roads/environment/research/cqvcf/platinumandhydrogenforfuelce3838

Caut putin si iti dau si linkuri catre afirmatii clare, asemanatoare, facute de americani.

Ce dreaq va pun astia in apa in Illinoi de sunteti toti asa inteligenti si modesti?

=======================================




La 2008-03-15 22:40:22, Mache a scris:

> Istetimea voastra,
>
> Osteneste-te sa citesti ultimul paragraf de pe prima pagina a
> link-ului:
> http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf
>
> Acolo iti povesteste ca, catalizatorii scumpi din platina pot fi
> inlocuiti de pilitura de nichel, cobalt si fier. E pe cateva randuri,
> si ma gandeam ca o sa o poti prinde si tu, dar iata ca n-a fost sa
> fie....
>
> In 2006 (cand a fost scris articolul) asta era o chestie
> experimentala, azi e la nivel de pre-productie. Chevy Equinox si Honda
> FCX Clarity, (ambele oferite deja pentru test drive-uri) au pile de
> combustie ce folosesc astfel de catalizatori.
>
> Cat priveste chestia cu NASA, am presupus ca stii ca ei au lansat
> ideea, dar fireste ca domeniul tau de competenta e ultima marca de
> seminte de pe piata....
>
> Acum poti sa te duci linistit la oglinda si razi cu pofta de ceea ce
> vezi acolo....
>
> La 2008-03-15 21:52:27, Ratacitul a scris:
>
> >
> > Mai cocosel, eu te-am intrebat cum folosesti FIERUL ca si catalizator,
> > nu cum folosesti alte elemente. Pricepi diferenta?
> >
> > Singura referinta la fier in articolul ala este cea in care se exprima
> > dorinta de a trece de la catalizatori scumpi la catalizatori mai
> > ieftini intre care e enumerat si fierul. Dar e doar dorinta, nimic
> > concret inca. Pricepi diferenta intre dorinta si realitate?
> >
> > Firma despre care vorbesti se ocupa de cresterea randamentului
> > catalizatorului prin reducerea dimensiunilor elementare ------>
> > cresterea suprafetei active-------> cresterea capacitatii de cataliza.
> > Pricepi diferenta intre imbunatatirea procesului prin schimbarea
> > formei si imbunatatirea procesului prin schimbarea materialului
> > elementului catalitic?
> >
> >
> > Si ce sa-ti spun, mari noutati ca NASA foloseste pile de combustie! Ce
> > argument suprem de cretin cand e vorba despre capacitatea de cataliza
> > a fierului!
> >
> > =========================================
> >
> >
> > La 2008-03-15 19:59:54, Mache a scris:
> >
> > > Ratacitule,
> > >
> > > Uite mai jos un link la unul din cei mai buni producatori de pilitura
> > > de fier high-tech :) (nano iron powder):
> > >
> > > http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf
> > >
> > > Acolo ti se explica pe intelesul tau (sper) si pe cel al expertului
> > > in baterii acta derbedeica cum functioneaza o pila de combusite si ce
> > > rost are pilitura de fier, nichel, etc. pe lumea asta.
> > >
> > > In alta ordine de idei, ar fi util sa dai un telefon la customer
> > > service la NASA (care foloseste pile de combustie din 1965), GM si la
> > > Honda si sa te plangi ca au indraznit sa foloseasca astfel de
> > > catalizatori in pilele lor de combustie....
> > >
> > > Iti satisfacusi curiozitatea?
> > >
> > > La 2008-03-15 19:29:00, Ratacitul a scris:
> > >
> > > > Hai mai Mache ca m-ai facut curios. Lasa tara cu rezervele,
> > > > lumineaza-ne cum folosesti "pudra fina de fier" ca si catalizator la
> > > > pila de combustie.
> > > > Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si
> > > > ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la
> > > > schije.
> > > >
> > > > Hai, veseliti-ne!
> > > >
> > > >
> > > > La 2008-03-15 19:21:41, Mache a scris:
> > > >
> > > > > La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:
> > > > >
> > > > > > Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> > > > > > inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> > > > > > 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> > > > > > fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> > > > > > combustie? Illinois, ha?
> > > > > >
> > > > > Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> > > > > acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> > > > > consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
> > > > >
> > > > > In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> > > > > de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> > > > > utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre
> > > > > ei?
> > > > >
> > > > > Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> > > > > controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

Liviu2002j din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 86.121.128...)
2008-03-16 00:11
Re: Cand prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata

La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:

> Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta?

"Ei! cum le spui dumneata, s? tot stai s-ascul?i; ca dumneata, bobocule, mai rar cineva."
Vedeti ca are si barca cu motor ! Asta imi aminteste de Goofy - "average man", in episodul "Aquamania" ... Acolo trebuie sa raportezi galonul la mile marine ! Sau s-o fi referit la mile marine si pentru consumul autoturismului ?!!!

La 2008-03-15 19:29:00, Ratacitul a scris:

> Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si
> ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la
> schije.
>
> Hai, veseliti-ne!

Cine seamana se aduna ...

La 2008-03-15 21:52:27, Ratacitul a scris:

> Mai cocosel, eu te-am intrebat cum folosesti FIERUL ca si catalizator,
> nu cum folosesti alte elemente. Pricepi diferenta?

La 2008-03-15 23:28:57, Ratacitul a scris:

> Mai Mache, prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata:

> Ce dreaq va pun astia in apa in Illinoi de sunteti toti asa
> inteligenti si modesti?

Ratacitule, in loc de "cocosel" poti folosi "bobocule" iar in privinta apei eu zic ca este zeama ramasa de la "legea de muraturi" !!!

La 2008-03-15 22:28:13, acta_derbedeica a scris:

> Dar prea ne scrii tu "din America", prea esti tu sarcastic cind
> e vorba de rusi, de parca ai adaugat tu la cultura universala aproape
> la fel de mult ca ei. Eu stiu ca umorul e sanatos si tine si de frig,
> dar mai da-ti si tie un ragaz din cind in cind.

> La 2008-03-15 23:09:16, acta_derbedeica a scris:

> Mai Mache, tu ne ridici la fileu. What do you do for living in
> Illinois?

Adevarul iese intotdeauna la suprafata ...

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-16 05:15
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

La 2008-03-15 22:28:13, acta_derbedeica a scris:

> Am mai scris comentariul asta mai inainte dar nu a aparut. Sper ca nu
> apare de doua ori.
> Pai bai Mache, ce masina conduci tu de consuma un gallon la 12-14
> mile? Esti camionangiu? Eu conduc un SUV care consuma un gallon la 20
> de mile si asta inseamna ca masina mea consuma foarte mult.

Mon cher, daca chiar ai conduce un SUV in conditii de trafic real ai stii ca chiar daca pe sticker scrie ca un V8 de 4.6 litrii mananca 22 de mile la galon, in realitate consumul mediu e binisor mai mare. Poti sa scoti ce scrie pe sticker cand mergi la drum lung doar pe autostrada...

> Eu nu am spus ca lucrez la ambalat pile de combustie. Probabil am spus
> ca am un doctorat in domeniu, ca meseria mea consta in dezvoltarea si
> evaluarea tehnologiilor, componentelor, ansamblelor, materialelor,
> metodelor de cercetare, modelelor numerice, si altele in domeniul fuel
> cells. Lucrez la una din cele mai bune universitati din tara, intr-o
> echipa care a adunat printre cei mai buni specialisti din domeniu.

Daca ai lucra la o universitate decenta si ai fi cu adevarat implicat in povestea cu pilele de combustie ar fi trebuit sa stii ca masinile cu pile pe combustie incep sa iasa pe piata anul acesta... Ar fi trebuit de asemena sa stii ca nu Rusia e cel mai mare producator de platina ci Africa de Sud (~ 75%-80%) din productia mondiala. Vezi inca odata link-ul:

http://www.indexmundi.com/en/commodities/minerals/platinum-group_metals/platinum-group_metals_t5.html

Cum in SUA nu am avut ocazia sa cunosc nici un universitar atat de ignorat in priveste domeniile conexe meseriei sale sunt convins ca minti.

> Nu am uitat sa-ti raspund la intrebare, dar am crezut ca vrei sa-mi
> ridici la fileu si nu am vrut sa fiu sarcastic. Firma ruseasca se
> chiama Norilsk Nickel care detine rezervele sau controleaza afacerile
> rusesti cu platina si paladium. A cumparat actiuni la Plug Power care
> este firma americana cu cea mai mare experienta in fabricarea pilelor
> de combustie PEM pentru aplicatii stationare.

Initial ai afirmat ca rusii "detin in coproprietate firme americane de pile de combustie". Acum dai exemplul unei singure firme care se ocupa de aplicatii stationare (nu de vehicule) si unde rusii detin ceva mai jos de 30%....Aici nu ai mintit intr-adevar, ci ai comis doar niste omisiuni.

> Aoleu Mache, de unde de pe Google gasesti saiturile astea de ne
> trimiti sa invatam fuel cells? Mache, fierul este boala curata pentru
> membranele pilelor de combustie PEM. Pai nu sunt eu claun ca ma iau de
> tine?

Mai ceteste si o sa vezi ca nu-i chiar asa. Eruditia ta aminteste de cea a tovarasei academician doctor inginer Elena Ceausescu care stuida cu sarg chestii pe care altii le produceau in serie de mult timp

> Dar prea ne scrii tu "din America", prea esti tu sarcastic cind
> e vorba de rusi, de parca ai adaugat tu la cultura universala aproape
> la fel de mult ca ei. Eu stiu ca umorul e sanatos si tine si de frig,
> dar mai da-ti si tie un ragaz din cind in cind.
>
> Mache a scris:
>
> >Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> acum o >am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> consumul, pe >tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
> >
> >In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> de combustie, >poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> utilizati, si care este tara >care are cele mai rezerve a doi dintre
> ei?
> >
> >Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> controlul >producatorilor de pile de combustie din SUA....
>
>

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-16 05:26
Re: Cand prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata

Ratacitule, ca de obicei le postulezi fara sa ai mintea cu tine.

Probabil ca producatorii de automobile pe pile de combustie n-or fi stiut despre site-ul guvernamental briton, asa ca se apuca sa ofere in lease anul acesta (GM a inceput drive test-urile anul trecut) masini care au pile de combustie ce folosesc pudre microscopice de fier sau nichel.

Iti dau mai jos link-urile de la GM Ford si Honda:

http://www.chevrolet.com/fuelcell/checkzipcode/

http://www.ford.com/innovation/environmentally-friendly/hydrogen/expanding-h2-fueling-infrastructure/hydrogen-fueling-station-363p

http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/?from=fcx.honda.com

Daca iti imaginezi ca masini ce vor avea pretul de vanzare intre $30000 si $40000 au un continut semnificativ de platina, nu pot decat sa-ti recomand sa te apuci sa le cumperi, sa vinzi impreuna cu acta derbedeica platina din ele si sa va imbogatiti - iata o idee de afaceri gratis...

La 2008-03-15 23:28:57, Ratacitul a scris:

> Mai Mache, prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata:
>
> Eu iti spun ca in tot articolul exista o singura referinta la fier
> (intr-o enumerare de POSIBILE solutii viitoare mai ieftine de
> catalizator), tu imi spui ca nu am citit chiar fraza la care fac
> referinta.
>
> Eu iti spun ca nu exista INCA pile de hidrogen cu catalizator fier, tu
> imi spui ca au aparut generatii noi, de parca asta era discutia.
>
> Uite mai ...... (pune tu ceva in loc de "....") ce spun
> guvernamentalii, NEGRU PE ALB:
>
> "Alternatives to platinum - There is currently no practical
> alternative to platinum as a catalyst for fuel cells in transport
> applications, except perhaps palladium which offers little advantage
> in terms of cost or availability."
>
> Astia sunt Britzii:
>
> http://www.dft.gov.uk/pgr/roads/environment/research/cqvcf/platinumandhydrogenforfuelce3838
>
> Caut putin si iti dau si linkuri catre afirmatii clare, asemanatoare,
> facute de americani.
>
> Ce dreaq va pun astia in apa in Illinoi de sunteti toti asa
> inteligenti si modesti?
>
> =======================================
>
>
>
>
> La 2008-03-15 22:40:22, Mache a scris:
>
> > Istetimea voastra,
> >
> > Osteneste-te sa citesti ultimul paragraf de pe prima pagina a
> > link-ului:
> > http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf
> >
> > Acolo iti povesteste ca, catalizatorii scumpi din platina pot fi
> > inlocuiti de pilitura de nichel, cobalt si fier. E pe cateva randuri,
> > si ma gandeam ca o sa o poti prinde si tu, dar iata ca n-a fost sa
> > fie....
> >
> > In 2006 (cand a fost scris articolul) asta era o chestie
> > experimentala, azi e la nivel de pre-productie. Chevy Equinox si Honda
> > FCX Clarity, (ambele oferite deja pentru test drive-uri) au pile de
> > combustie ce folosesc astfel de catalizatori.
> >
> > Cat priveste chestia cu NASA, am presupus ca stii ca ei au lansat
> > ideea, dar fireste ca domeniul tau de competenta e ultima marca de
> > seminte de pe piata....
> >
> > Acum poti sa te duci linistit la oglinda si razi cu pofta de ceea ce
> > vezi acolo....
> >
> > La 2008-03-15 21:52:27, Ratacitul a scris:
> >
> > >
> > > Mai cocosel, eu te-am intrebat cum folosesti FIERUL ca si catalizator,
> > > nu cum folosesti alte elemente. Pricepi diferenta?
> > >
> > > Singura referinta la fier in articolul ala este cea in care se exprima
> > > dorinta de a trece de la catalizatori scumpi la catalizatori mai
> > > ieftini intre care e enumerat si fierul. Dar e doar dorinta, nimic
> > > concret inca. Pricepi diferenta intre dorinta si realitate?
> > >
> > > Firma despre care vorbesti se ocupa de cresterea randamentului
> > > catalizatorului prin reducerea dimensiunilor elementare ------>
> > > cresterea suprafetei active-------> cresterea capacitatii de cataliza.
> > > Pricepi diferenta intre imbunatatirea procesului prin schimbarea
> > > formei si imbunatatirea procesului prin schimbarea materialului
> > > elementului catalitic?
> > >
> > >
> > > Si ce sa-ti spun, mari noutati ca NASA foloseste pile de combustie! Ce
> > > argument suprem de cretin cand e vorba despre capacitatea de cataliza
> > > a fierului!
> > >
> > > =========================================
> > >
> > >
> > > La 2008-03-15 19:59:54, Mache a scris:
> > >
> > > > Ratacitule,
> > > >
> > > > Uite mai jos un link la unul din cei mai buni producatori de pilitura
> > > > de fier high-tech :) (nano iron powder):
> > > >
> > > > http://www.qsinano.com/technology/inyourlife_1.pdf
> > > >
> > > > Acolo ti se explica pe intelesul tau (sper) si pe cel al expertului
> > > > in baterii acta derbedeica cum functioneaza o pila de combusite si ce
> > > > rost are pilitura de fier, nichel, etc. pe lumea asta.
> > > >
> > > > In alta ordine de idei, ar fi util sa dai un telefon la customer
> > > > service la NASA (care foloseste pile de combustie din 1965), GM si la
> > > > Honda si sa te plangi ca au indraznit sa foloseasca astfel de
> > > > catalizatori in pilele lor de combustie....
> > > >
> > > > Iti satisfacusi curiozitatea?
> > > >
> > > > La 2008-03-15 19:29:00, Ratacitul a scris:
> > > >
> > > > > Hai mai Mache ca m-ai facut curios. Lasa tara cu rezervele,
> > > > > lumineaza-ne cum folosesti "pudra fina de fier" ca si catalizator la
> > > > > pila de combustie.
> > > > > Hai ca vine si Roy sa ne spuna cum pune pe mana manusa bionica si
> > > > > ridica 300 de kg sau cum se vopseste "a la Dimona" si e protejat la
> > > > > schije.
> > > > >
> > > > > Hai, veseliti-ne!
> > > > >
> > > > >
> > > > > La 2008-03-15 19:21:41, Mache a scris:
> > > > >
> > > > > > La 2008-03-15 18:10:46, acta_derbedeica a scris:
> > > > > >
> > > > > > > Mache, cum naiba faci de le spui din nou asa de bine? Mai spune-ne
> > > > > > > inca odata cum e si cu masina ta care consuma un galon in medie la
> > > > > > > 12-14 mile si e prea economica ca sa vrei sa-ti iei alta? Dar cu pudra
> > > > > > > fina de fier care poate fi utilizata ca si catalyst pentru pilele de
> > > > > > > combustie? Illinois, ha?
> > > > > > >
> > > > > > Nu, pentru moment nu intentionez sa-mi iau alta masina. Pe asta de
> > > > > > acum o am de ceva mai mult de un an si sunt OK cu ea. In ce priveste
> > > > > > consumul, pe tine chiar te ingrijoreaza $150-$200 lunar?
> > > > > >
> > > > > > In alta ordine de idei, daca tot ziceai ca ai lucrat la ambalat pile
> > > > > > de combustie, poti sa spui care sunt cei trei principali catalizatori
> > > > > > utilizati, si care este tara care are cele mai rezerve a doi dintre
> > > > > > ei?
> > > > > >
> > > > > > Ca o completare ai, uitat sa mentionezi firma ruseasca care are
> > > > > > controlul producatorilor de pile de combustie din SUA....
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-16 05:29
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

La 2008-03-15 23:09:16, acta_derbedeica a scris:

> Mai Mache, tu ne ridici la fileu. What do you do for living in
> Illinois?
>
I make money...

acta_derbedeica din USA (...@yahoo.com, IP: 67.39.204...)
2008-03-16 17:15
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

UIte ca nu prea mi se mai posteaza comentariile. O rescriu si pe asta, pe scurt.

Hai bai Mamache, te invit la Fuel Cell Seminar in Octombrie, In Phoenix, AZ. Iti mai dai si matale cu parerea, mai faci o prezentare-doua cu nivelul actual de dezvoltare a fuel cell-urilor, te mai dai in masinutsele pe fuel cells, ne mai explici si noua cum se foloseste pilitura de fier ca strat catalizator, om te faci!
Auzi, sincer, cum faci tu bani in Illinois? Cureti zapada iarna si tunzi iarba vara? Hai nu-ti fie rusine.

Ratacitul (...@lycos.com, IP: 96.21.218...)
2008-03-16 17:25
Re: Cand prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata

Mai Mache, tii cu tot dinadinsul sa confirmi proverbul cu prostia si fudulia. Subiectul discutiei noastre a fost "fierul" ca si catalizator in bateriile de hidrogen. Intamplator e un subiect pe care-l cunosc, d-aia am fost curios cat de departe mergi cu ignoranta.
Pe subiectul asta ti-am demonstrat clar ca esti afon, incercarea ta de a abate subiectul discutiei pe faptul ca exista prototipuri cu motoare cu hidrogen, ca s-a ajuns la nu stiu a cata generatie, ca se fabrica pulberi ultrafine si alte astfel de argumente fara nici o legatura cu subiectul demonstreaza nu numai ignoranta ci si stadiul ei suprem: refuzul recunoasterii ignorantei. Linkurile pe care le dai mai jos nu contin nimic in legatura cu subiectul discutiei. Si ca sa nu mai cauti o jjumatate de zi trei linkuri inconsistente, iti spun de pe acum: singura aplicatie a fierului in cataliza hidrogenului este faptul ca e folosit ca SUPORT, inclusiv in unele nanopulberi, fierul ca atare este otrava pentru reactia chimica in sensul dorit de utilizatori.
Buuun, acum cand din punct de vedere tehnic s-ar putea sa fi lamurit problema, desi ma astept inca la o alta postare cu vreun continut de fier pe masura, sa vedem cum stai cu aritmetica economica. Brrrr, la fel de prost. Daca tu iti inchipui ca costul unei masini cu motor cu hydrogen este mare datorita platinii incorporate in celulele de hidrogen ("o cantitate apreciabila"), zau nu are rost nici macar sa incep o discutie pe tema asta.

Eu am ras destul. Pe subiectul asta nu-ti mai raspund, te las sa-i inveselesti pe altii. Daca vine si roy cu manusa bionica, puneti chiar de o brigada artistica.



La 2008-03-16 05:26:11, Mache a scris:

> Ratacitule, ca de obicei le postulezi fara sa ai mintea cu tine.
>
> Probabil ca producatorii de automobile pe pile de combustie n-or fi
> stiut despre site-ul guvernamental briton, asa ca se apuca sa ofere in
> lease anul acesta (GM a inceput drive test-urile anul trecut) masini
> care au pile de combustie ce folosesc pudre microscopice de fier sau
> nichel.
>
> Iti dau mai jos link-urile de la GM Ford si Honda:
>
> http://www.chevrolet.com/fuelcell/checkzipcode/
>
> http://www.ford.com/innovation/environmentally-friendly/hydrogen/expanding-h2-fueling-infrastructure/hydrogen-fueling-station-363p
>
>
> http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/?from=fcx.honda.com
>
> Daca iti imaginezi ca masini ce vor avea pretul de vanzare intre
> $30000 si $40000 au un continut semnificativ de platina, nu pot decat
> sa-ti recomand sa te apuci sa le cumperi, sa vinzi impreuna cu acta
> derbedeica platina din ele si sa va imbogatiti - iata o idee de
> afaceri gratis...
>
> La 2008-03-15 23:28:57, Ratacitul a scris:
>
> > Mai Mache, prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata:
> >
> > Eu iti spun ca in tot articolul exista o singura referinta la fier
> > (intr-o enumerare de POSIBILE solutii viitoare mai ieftine de
> > catalizator), tu imi spui ca nu am citit chiar fraza la care fac
> > referinta.
> >
> > Eu iti spun ca nu exista INCA pile de hidrogen cu catalizator fier, tu
> > imi spui ca au aparut generatii noi, de parca asta era discutia.
> >
> > Uite mai ...... (pune tu ceva in loc de "....") ce spun
> > guvernamentalii, NEGRU PE ALB:
> >
> > "Alternatives to platinum - There is currently no practical
> > alternative to platinum as a catalyst for fuel cells in transport
> > applications, except perhaps palladium which offers little advantage
> > in terms of cost or availability."
> >
> > Astia sunt Britzii:
> >
> > http://www.dft.gov.uk/pgr/roads/environment/research/cqvcf/platinumandhydrogenforfuelce3838
> >
> > Caut putin si iti dau si linkuri catre afirmatii clare, asemanatoare,
> > facute de americani.
> >
> > Ce dreaq va pun astia in apa in Illinoi de sunteti toti asa
> > inteligenti si modesti?
> >
> > =======================================
>

acta_derbedeica din USA (...@yahoo.com, IP: 68.76.103...)
2008-03-16 18:50
Pt. Ratacitul

Hai sa-l lasam pe Mache in pace. Mi-ar place sa discutam din cind in cind. Ne mai intilnim pe site si poate schimbam pareri ca am impresia ca avem preocupari profesionale comune.

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-16 20:33
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

La 2008-03-16 17:15:55, acta_derbedeica a scris:

> UIte ca nu prea mi se mai posteaza comentariile. O rescriu si pe asta,
> pe scurt.
>
> Hai bai Mamache, te invit la Fuel Cell Seminar in Octombrie, In
> Phoenix, AZ. Iti mai dai si matale cu parerea, mai faci o
> prezentare-doua cu nivelul actual de dezvoltare a fuel cell-urilor, te
> mai dai in masinutsele pe fuel cells, ne mai explici si noua cum se
> foloseste pilitura de fier ca strat catalizator, om te faci!
> Auzi, sincer, cum faci tu bani in Illinois? Cureti zapada iarna si
> tunzi iarba vara? Hai nu-ti fie rusine.
>
Felicitari! Sa inteleg ca ai castigat exclusivitatea la catering sau la entertainment acolo de pe acum?

Ca sa rezumam discutia noastra de pana acum:

Tu ai afirmat ca masinile pe hidrogen nu sunt fezabile in viitorul apropiat din cauza ca:
1. tehnologia are nevoie de ani pana sa ajunga la nivel de fabricatie de serie,
2. ca oricum sunt numai vreo 3 masini facute.
3. ca nu vor fi niciodata fezabile ca pret din cauza ca toate au nevoie de platina pentru cataliza, si ca toata platina e in mana rusilor.
4. Dupa ai zis ca ti stii tot, pentru ca esti doctor in baterii.

Ti-am demonstrat ca esti zevzec dupa cum urmeaza:

1. Primele masini in lease vor fi vandute in SUA anul acesta.
2. Ca in momentul asta sunt vreo cateva sute de masini experimentale in SUA si probabil mult mai multe in restul lumii.
3. Ultimele generatii de pile de combustie folosesc cantitati minore de metale rare pentru si oricum masinile (imposibil de realizat dupa mintea ta) ce vor iesi totusi pe piata anul asta folosesc pulberi microscopice ale metalelor ordinare. Oricum primul producator de platina din lume e Africa de Sud (~ 75%-80% din rezervele mondiale)
4. Afirmatia ta ca esti expert in domeniu e ca si cum cineva ar afirma ca Romania detine cea mai mare parte a rezervelor de petrol din lume, ca in lume exista cam 500 de avioane in total, si dupa aia s-ar pretinde doctor in transporturi..

Pretene, mai incearca...

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 65.103.26...)
2008-03-16 20:45
Re: Cand prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata

La 2008-03-16 17:25:32, Ratacitul a scris:

> Mai Mache, tii cu tot dinadinsul sa confirmi proverbul cu prostia si
> fudulia. Subiectul discutiei noastre a fost "fierul" ca si catalizator
> in bateriile de hidrogen. Intamplator e un subiect pe care-l cunosc,
> d-aia am fost curios cat de departe mergi cu ignoranta.

Nu-l cunosti deloc. Ieri, pana sa gasesti chestia cu englezii spuneai doar ca pulberile microscopice nu-s fezabile in viitorul apropiat.

> Pe subiectul asta ti-am demonstrat clar ca esti afon, incercarea ta de
> a abate subiectul discutiei pe faptul ca exista prototipuri cu motoare
> cu hidrogen, ca s-a ajuns la nu stiu a cata generatie, ca se fabrica
> pulberi ultrafine si alte astfel de argumente fara nici o legatura cu
> subiectul demonstreaza nu numai ignoranta ci si stadiul ei suprem:
> refuzul recunoasterii ignorantei. Linkurile pe care le dai mai jos nu
> contin nimic in legatura cu subiectul discutiei.

Ba da. Contin faptul ca masinile imposibile cu pile de combustie vor fi lansate pe piata anul asta....

> Si ca sa nu mai cauti
> o jjumatate de zi trei linkuri inconsistente, iti spun de pe acum:
> singura aplicatie a fierului in cataliza hidrogenului este faptul ca e
> folosit ca SUPORT, inclusiv in unele nanopulberi, fierul ca atare este
> otrava pentru reactia chimica in sensul dorit de utilizatori.
> Buuun, acum cand din punct de vedere tehnic s-ar putea sa fi lamurit
> problema, desi ma astept inca la o alta postare cu vreun continut de
> fier pe masura, sa vedem cum stai cu aritmetica economica. Brrrr, la
> fel de prost. Daca tu iti inchipui ca costul unei masini cu motor cu
> hydrogen este mare datorita platinii incorporate in celulele de
> hidrogen ("o cantitate apreciabila"), zau nu are rost nici macar sa
> incep o discutie pe tema asta.

Asta e o chetie pe care a pretins-o amicul tau, expertul de larga recunoastere judeteana in baterii si dinamuri doktor derbedeica...A folosit-o ca argument suprem impotriva fezabilitatii acestor vehicole.

> Eu am ras destul. Pe subiectul asta nu-ti mai raspund, te las sa-i
> inveselesti pe altii. Daca vine si roy cu manusa bionica, puneti chiar
> de o brigada artistica.
>
Deci dupa cu ti-am arata te-ai bagat ca musca in lapte intr-o chestie care e mult deasupra modestelor tale posibilitati intelectuale, asa incat du-te sa-ti exihibi "expertiza" pe la alte mese....
>
> La 2008-03-16 05:26:11, Mache a scris:
>
> > Ratacitule, ca de obicei le postulezi fara sa ai mintea cu tine.
> >
> > Probabil ca producatorii de automobile pe pile de combustie n-or fi
> > stiut despre site-ul guvernamental briton, asa ca se apuca sa ofere in
> > lease anul acesta (GM a inceput drive test-urile anul trecut) masini
> > care au pile de combustie ce folosesc pudre microscopice de fier sau
> > nichel.
> >
> > Iti dau mai jos link-urile de la GM Ford si Honda:
> >
> > http://www.chevrolet.com/fuelcell/checkzipcode/
> >
> > http://www.ford.com/innovation/environmentally-friendly/hydrogen/expanding-h2-fueling-infrastructure/hydrogen-fueling-station-363p
> >
> >
> > http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/?from=fcx.honda.com
> >
> > Daca iti imaginezi ca masini ce vor avea pretul de vanzare intre
> > $30000 si $40000 au un continut semnificativ de platina, nu pot decat
> > sa-ti recomand sa te apuci sa le cumperi, sa vinzi impreuna cu acta
> > derbedeica platina din ele si sa va imbogatiti - iata o idee de
> > afaceri gratis...
> >
> > La 2008-03-15 23:28:57, Ratacitul a scris:
> >
> > > Mai Mache, prostia e depasita doar de fudulia cu care e etalata:
> > >
> > > Eu iti spun ca in tot articolul exista o singura referinta la fier
> > > (intr-o enumerare de POSIBILE solutii viitoare mai ieftine de
> > > catalizator), tu imi spui ca nu am citit chiar fraza la care fac
> > > referinta.
> > >
> > > Eu iti spun ca nu exista INCA pile de hidrogen cu catalizator fier, tu
> > > imi spui ca au aparut generatii noi, de parca asta era discutia.
> > >
> > > Uite mai ...... (pune tu ceva in loc de "....") ce spun
> > > guvernamentalii, NEGRU PE ALB:
> > >
> > > "Alternatives to platinum - There is currently no practical
> > > alternative to platinum as a catalyst for fuel cells in transport
> > > applications, except perhaps palladium which offers little advantage
> > > in terms of cost or availability."
> > >
> > > Astia sunt Britzii:
> > >
> > > http://www.dft.gov.uk/pgr/roads/environment/research/cqvcf/platinumandhydrogenforfuelce3838
> > >
> > > Caut putin si iti dau si linkuri catre afirmatii clare, asemanatoare,
> > > facute de americani.
> > >
> > > Ce dreaq va pun astia in apa in Illinoi de sunteti toti asa
> > > inteligenti si modesti?
> > >
> > > =======================================
> >
>

acta_derbedeica din USA (...@yahoo.com, IP: 68.76.103...)
2008-03-16 21:45
Re: Datini, apucaturi naprasnice si cutume stravechi in relatiile externe ruse

Uite Mache, ma-ntorc la tine desi nu-mi face placere. Iti mai postasem un raspuns, dar moderatorul nu l-a lasat. Am spus putine lucruri din cele pe care mi le asumi tu. Uite cum sta treaba: anul asta sau la anul NU se vor produce in serie masini cu fuel cells. Se prognozeaza ca break-through-ul pentru aplicatii auto ale fuel cell-urilor va fi cindva prin 2015, iar pentru aplicatii stationare va fi prin 2011. Altii mai precauti dau data de 20XX. Motivele PRINCIPALE pentru care NU vor intra in fabricatie de serie anul asta masini cu pile de combustie sunt costul neperformant, durabilitatea scazuta (viata redusa) a membranelor conducatoare de protoni existente (in general diverse variatiuni de tipul Nafion) si lipsa de infrastructura. Un factor care reduce durabilitatea membranelor este chiar prezenta ionilor de fier care si in cantitati foarte mici contamineaza membrana, ii reduc conductivitatea protonica si o degradeaza (reactii Fenton). Lipsa infrastructurii inseamna lipsa unei retele de aprovizionare cu hydrogen. Plug Power de care vorbeam a fabricat citeva statii de aprovizionare cu hydrogen, dar crede-ma, "citeva" nu inseamna suficient. S-au plantat citeva in California (sunt si alte programe de coridoare de aprovizionare cu H2), iar o singura (una bucata) Honda CFX a fost data unei familii din California ca sa o plimbe pe ici pe colo printre statiile de aprovizionare. Firma la care am lucrat dupa absolvire a integrat o masina pe fuel cells si un submarin in anii 90. Kordesh isi plimba masina cu fuel cells (si butelli de H2 pe acoperis) prin anii 60. Eu am 'm-am dat' probabil cu toate modelele mai importante de masini echipate cu pile de combustie PEM, dar asta nu inseamna tataie, ca anul asta se vor 'da' masini pe fuel cell in leasing. Imi este greu sa discut despre fuel cells cu tine la nivel de liceu, asa ca te rog, lasa-ma. Vrei sa vorbin la nivel universitar, in engleza? Uite eu ti-am spus ce fac for living. Tu de ce ascunzi, ti-e rusine?


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00832 sec.