Ziua Logo
  03:25, marti, 9 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Economic

2007-09-13
Goosie din Craiova (...@yahoo.com, IP: 80.86.123...)
2007-09-13 11:09
Bataie de joc.

Aceasta "privatizare" e o bataie de joc la adresa micilor actionari ai companiei.
Acestia vor fi obligati sa-si vanda actiunile la pretul de nimic oferit de Ford, sau, daca se incapataneaza sa le pastreze, le vor folosi drept hartie igienica, fiindca nu vor mai valora nimic dupa ce "marele investitor" care s-a miluit de noi sa ne ia uzina pe degeaba va delista compania (de fapt, compania va disparea, inglobata in Daewoo Automobile, companie nelistata).
De fapt, tunul l-a dat Ford, caruia ii ardea buza pt. o capacitate de productie moderna, obtinuta urgent, si care nici nu visa ca o poate obtine pe mai nimic, in cateva luni. Daca ar fi trebuit sa construiasca o uzina similara cu cea de la Craiova, cu toate dotarile din ea si sa califice 4.000 de oameni sa lucreze in ea, ar fi costat in jur de un miliard de euro si ar fi durat cam 3 ani.
Asa, a obtinut totul moca si imediat.
Sunt curios cum ar fi vandut fabrica asta un investitor privat (sa zicem Renault), tot pe 57 de milioane, sau pe 800 ?
Doar valoarea sectiei de presaj cu toate liniile de prese automatizate este de cel putin 10 de ori mai mare decat toata tranzactia realizata; se pot realiza aici piese ambutisate pentru indiferent ce caroserie vrea cineva!

Tudor190 (...@yahoo.com, IP: 198.28.128...)
2007-09-13 16:58
Re: Bataie de joc.

La 2007-09-13 11:09:00, Goosie a scris:

> Aceasta "privatizare" e o bataie de joc ....

Pacat de cititorii de rind ce nu au acces la unele comentarii mut mai pertinente decit insasi unele articole.
Vad ca populatia Craiovei si din imprejurimi este totusi in cunostiinta de cauza.
Multumin pentru detalii. Felicitari!

Liviu2002j din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 86.121.143...)
2007-09-13 22:50
Re: Bataie de joc.

La 2007-09-13 11:09:00, Goosie a scris:

> Aceasta "privatizare" e o bataie de joc la adresa micilor actionari ai
> companiei.
> Acestia vor fi obligati sa-si vanda actiunile la pretul de nimic
> oferit de Ford, sau, daca se incapataneaza sa le pastreze, le vor
> folosi drept hartie igienica, fiindca nu vor mai valora nimic dupa ce
> "marele investitor" care s-a miluit de noi sa ne ia uzina pe degeaba
> va delista compania (de fapt, compania va disparea, inglobata in
> Daewoo Automobile, companie nelistata).
> De fapt, tunul l-a dat Ford, caruia ii ardea buza pt. o capacitate de
> productie moderna, obtinuta urgent, si care nici nu visa ca o poate
> obtine pe mai nimic, in cateva luni. Daca ar fi trebuit sa
> construiasca o uzina similara cu cea de la Craiova, cu toate dotarile
> din ea si sa califice 4.000 de oameni sa lucreze in ea, ar fi costat
> in jur de un miliard de euro si ar fi durat cam 3 ani.
> Asa, a obtinut totul moca si imediat.
> Sunt curios cum ar fi vandut fabrica asta un investitor privat (sa
> zicem Renault), tot pe 57 de milioane, sau pe 800 ?
> Doar valoarea sectiei de presaj cu toate liniile de prese automatizate
> este de cel putin 10 de ori mai mare decat toata tranzactia realizata;
> se pot realiza aici piese ambutisate pentru indiferent ce caroserie
> vrea cineva!
>
Unde ai fost domnule ieri ?!

P.S. Vezi ca se spune "presare" si nu "presaj" ...


« Rezultatele cautarii

     « Comentariu anterior     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00605 sec.