La 2008-08-14 19:44:15, laur a scris:
Aspet , comentarii , nu opentru mine ca eu nu contez , ci in interesul brandului culturii Romanesti
_____
Vorbe multe; sens ? ... IOC !
Domnule laur, ne stirnesti risul pur si simplu cind ne gidili cu astfel de fraze :
"Cutura se face cu bani bani se culg din mulgerea la sangere a pietzei accesibile"
Cum adica, domnule ? Cu alte cuvinte, "amarita" asta de cultura mai are putin si-si trimite trupele de guerila sa intre-n casele oamenilor si sa-i "usureze" de bani, lasindu-le la usa cite-o carticica ? :-))) Hai ca esti tare, taticu' !
O-i avea mata niscaiva talente in "economie" dar confunzi uzina cu editura, buticul cu libraria. Cultura se face pe baza subventiilor, a donatiilor, a burselor. Cum sa taxezi "piata" pentru cultura ? Marketingul, managementul si alte traznai cu miros de marketing industrial au alta aplicabilitate; in cultura mai putin. Marketingul in cultura se face prin promovare de talente, iar publicul raspunde afirmativ sau nu la aceste promovari. Produsul este talentul; cumparatorii ?, sunt iubitorii de cultura, publicul. Cultura nu este mincare, bautura, haine, masini, sau mai stiu eu ce lucruri de larga necesitate, ci este o "marfa" cu un impact redus, pentru ca se raporteaza spiritului, care spirit doarme la majoritatea populatiei acestei planete. Nu poti sa obligi pe nimeni sa-ti cumpere o carte, nici daca-l pici cu ceara. ICR-ul se plaseaza pe o piata cu o concurenta teribil de elevata si valoroasa. Realizarile ICR-ului de pina acum sunt net superioare celor care au intinat acest institut inainte de HRP. Dar, ca in orice activitate, avem si "neimpliniri, tovarasi". Sunt multe de facut, dar pe multi nu-i preocupa imbunatatirea sau sprijinul ICR-ului ci atacarea lui, distrugerea lui, in numele unor vendete personale ale unor nume care se refuleaza din cauza neputintei lor de a se ridica la nivelul intelectual acceptat de competitia pe piata valorica intelectuala. |