Ziua Logo
  16:24, duminica, 7 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2009-02-04
Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-02-03 22:55
Adevarul despre modernizarea MiG-urilor-un gheseft ordinar marca Israel

In 1993 a fost semnat contractul prin care firma israeliana Elbit Systems trebuia sa modernizeze 110 avioane MiG 21. Contractul era facut prin firma Aerostar Bacau, iar beneficiarul era aviatia militara. Cele 110 avioane ar fi trebuit sa fie gata in anul 1997, iar pretul contractului era de 332 milioane $. Dupa ce a fost incheiat contractul cu Elbit, colaborarea cu firma israeliana a continuat, fiind infiintata firma mixta A-E Electronics, in care Elbit detinea 54,35%.
Conform surselor din SRI, prin modul in care a fost derulat contractul, a fost afectata 40% din flotila de MIG a Romaniei. De asemenea, costul colaborarii cu Elbit ar fi fost ridixcat cu aprox. 50 milioane $ fata de suma stipulata, initial, in contractul din 1993.
Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa depinda de Elbit. SRI nu a facut incadrari la Codul Penal, dar a cwrut o verificare atenta a modului in care Elbit a patruns pe piata romaneasca, considerand ca incheierea contractului este o infractiune de subminare a economiei nationale
Conform acestui contract care a costat statul roman peste 320 de milioane de $ au fost modernizate 110 avioane, iar opt dintre ele s-au prabusit. In doar 35% din cazuri a fost vorba de erori de pilotaj.

carol zwilling1 (...@in.com, IP: 87.69.185...)
2009-02-03 23:01
Re: Adevarul despre modernizarea MiG-urilor-un gheseft ordinar marca Israel

La 2009-02-03 22:55:11, Evreu-rus a scris:

Dece nu te referi la subiectul prezent?Merita toata atentia:


Am invins la Haga. Cum impartim potul?

Latra in alta parte cu subiect pasional "EVREII"






> In 1993 a fost semnat contractul prin care firma israeliana Elbit
> Systems trebuia sa modernizeze 110 avioane MiG 21. Contractul era
> facut prin firma Aerostar Bacau, iar beneficiarul era aviatia
> militara. Cele 110 avioane ar fi trebuit sa fie gata in anul 1997,
> iar pretul contractului era de 332 milioane $. Dupa ce a fost
> incheiat contractul cu Elbit, colaborarea cu firma israeliana a
> continuat, fiind infiintata firma mixta A-E Electronics, in care
> Elbit detinea 54,35%.
> Conform surselor din SRI, prin modul in care a fost derulat
> contractul, a fost afectata 40% din flotila de MIG a Romaniei. De
> asemenea, costul colaborarii cu Elbit ar fi fost ridixcat cu aprox.
> 50 milioane $ fata de suma stipulata, initial, in contractul din
> 1993.
> Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de
> nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa
> depinda de Elbit. SRI nu a facut incadrari la Codul Penal, dar a
> cwrut o verificare atenta a modului in care Elbit a patruns pe piata
> romaneasca, considerand ca incheierea contractului este o infractiune
> de subminare a economiei nationale
> Conform acestui contract care a costat statul roman peste 320 de
> milioane de $ au fost modernizate 110 avioane, iar opt dintre ele
> s-au prabusit. In doar 35% din cazuri a fost vorba de erori de
> pilotaj.
>

neamtu tiganu din nemtia (...@aol.com, IP: 195.93.60...)
2009-02-03 23:05
Mai baiete stii ce vorbesti?

La 2009-02-03 22:55:11, Evreu-rus a scris:

> Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de
> nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa
> depinda de Elbit.
----------------------------
Hai ca esti amuzant... Aerostar firma de nivel mondial!!!?? Ce avioane au fost produse acolo!!!?? Iak 52 un avion de acrobatie in licenta dupa cum ii spune si numele.. S-au mai facut si butelii, si reparatii la MiGuri... In Romania NU au existat niciodata firme de avionics serioase... acum ca Elbit a facut sau nu excrocherii, habar nu am, insa daca scapi porumbei ca cei de mai sus se duce dracu toata argumentatia.

carol zwilling1 (...@in.com, IP: 87.69.185...)
2009-02-03 23:17
Re: Mai baiete stii ce vorbesti? Neamtu Tiganu

La 2009-02-03 23:05:07, neamtu tiganu a scris:

Excrocherii fac cei in cuvinte mari si treaba putina.
Oricum iti ofer o perla de a noastra excrocherie tip Evreu rus:


http://www.bredow-web.de/Drohnen_und_Raketen/Hermes_900_-_Elbit_Systems/hermes_900_-_elbit_systems.html





> La 2009-02-03 22:55:11, Evreu-rus a scris:
>
> > Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de
> > nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa
> > depinda de Elbit.
> ----------------------------
> Hai ca esti amuzant... Aerostar firma de nivel mondial!!!?? Ce avioane
> au fost produse acolo!!!?? Iak 52 un avion de acrobatie in licenta
> dupa cum ii spune si numele.. S-au mai facut si butelii, si reparatii
> la MiGuri... In Romania NU au existat niciodata firme de avionics
> serioase... acum ca Elbit a facut sau nu excrocherii, habar nu am,
> insa daca scapi porumbei ca cei de mai sus se duce dracu toata
> argumentatia.
>
>

Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-02-03 23:19
Re: Mai baiete stii ce vorbesti?

La 2009-02-03 23:05:07, neamtu tiganu a scris:

> Hai ca esti amuzant... Aerostar firma de nivel mondial!!!?? Ce avioane
> au fost produse acolo!!!?? Iak 52 un avion de acrobatie in licenta
> dupa cum ii spune si numele.. S-au mai facut si butelii, si reparatii
> la MiGuri... In Romania NU au existat niciodata firme de avionics
> serioase... acum ca Elbit a facut sau nu excrocherii, habar nu am,
> insa daca scapi porumbei ca cei de mai sus se duce dracu toata
> argumentatia.

Multumes ptr pertinenta observatie. Nu ar fi avut cum sa fie de nivel mondial. Cel mult nivel national.

carol zwilling1 (...@in.com, IP: 87.69.185...)
2009-02-03 23:26
Re: Mai baiete stii ce vorbesti? Ei te-ai lamurit NT???asta este.......ein Papierblatt...

La 2009-02-03 23:19:52, Evreu-rus a scris:

> La 2009-02-03 23:05:07, neamtu tiganu a scris:
>
> > Hai ca esti amuzant... Aerostar firma de nivel mondial!!!?? Ce avioane
> > au fost produse acolo!!!?? Iak 52 un avion de acrobatie in licenta
> > dupa cum ii spune si numele.. S-au mai facut si butelii, si reparatii
> > la MiGuri... In Romania NU au existat niciodata firme de avionics
> > serioase... acum ca Elbit a facut sau nu excrocherii, habar nu am,
> > insa daca scapi porumbei ca cei de mai sus se duce dracu toata
> > argumentatia.
>
> Multumes ptr pertinenta observatie. Nu ar fi avut cum sa fie de nivel
> mondial. Cel mult nivel national.
>
>

Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-02-03 23:34
Re: Mai baiete stii ce vorbesti? Neamtu Tiganu

La 2009-02-03 23:17:47, carol zwilling1 a scris:

> La 2009-02-03 23:05:07, neamtu tiganu a scris:
>
> Excrocherii fac cei in cuvinte mari si treaba putina.
> Oricum iti ofer o perla de a noastra excrocherie tip Evreu rus:
>
>
> http://www.bredow-web.de/Drohnen_und_Raketen/Hermes_900_-_Elbit_Systems/hermes_900_-_elbit_systems.html

Alte ghesefturi marca Elbit:
Elbit Systems involved in corruption
Hebrew daily “Yediot Ahronot” cites reports in Bulgarian newspapers "Douma" and "Monitor" that Elbit Systems (Nasdaq: ESLT; TASE: ESLT) is involved in a corruption scandal at the Bulgarian Ministry of Defense. The two newspapers claim a tender won by Elbit Systems is very likely to be cancelled. Elbit Systems denies the report.
On December 20, 2004, Elbit Systems announced that it and Lockheed Martin (NYSE:LMT) had won a Bulgarian Ministry of Defense tender to upgrade 18 Bulgarian Army Russian-built MI 17/24 helicopters, as part of a $1 billion program to upgrade Bulgarian Army equipment to NATO standards. Bulgaria is a new member of NATO.
The Bulgarian Ministry of Defense said at the time that a contract would be signed in January 2005, but declined to state its size. Sources at Elbit Systems said the contract was worth $60 million, and that the company beat Israel Aircraft Industries (IAI) and France's Groupe Sagem, its competitors in upgrading military systems.
The Bulgarian newspapers reported that Elbit Systems' €57 million bid in the tender was much less than the other bids. Groupe Sagem bid $82 million, IAI $111 million, and BAE System (LSE:BA) of the UK $128 million. Negotiations between Elbit Systems and the Bulgarian Ministry of Defense were due to be completed by January 31, but no contract was signed.
http://messages.finance.yahoo.com/Stocks_(A_to_Z)/Stocks_E/threadview?m=te&bn=25988&tid=383&mid=-1&tof=25&so=E&rt=2&frt=2&off=1

roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP: 213.8.118...)
2009-02-04 07:11
Re: Ahmed obsedatul

Vezi ca mai exista inca multe articole in Ziua unde potzi sa scrii despre evrei. Ai o obsesie. Trateaza tziknitule!

La 2009-02-03 22:55:11, Evreu-rus a scris:

> In 1993 a fost semnat contractul prin care firma israeliana Elbit
> Systems trebuia sa modernizeze 110 avioane MiG 21. Contractul era
> facut prin firma Aerostar Bacau, iar beneficiarul era aviatia
> militara. Cele 110 avioane ar fi trebuit sa fie gata in anul 1997,
> iar pretul contractului era de 332 milioane $. Dupa ce a fost
> incheiat contractul cu Elbit, colaborarea cu firma israeliana a
> continuat, fiind infiintata firma mixta A-E Electronics, in care
> Elbit detinea 54,35%.
> Conform surselor din SRI, prin modul in care a fost derulat
> contractul, a fost afectata 40% din flotila de MIG a Romaniei. De
> asemenea, costul colaborarii cu Elbit ar fi fost ridixcat cu aprox.
> 50 milioane $ fata de suma stipulata, initial, in contractul din
> 1993.
> Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de
> nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa
> depinda de Elbit. SRI nu a facut incadrari la Codul Penal, dar a
> cwrut o verificare atenta a modului in care Elbit a patruns pe piata
> romaneasca, considerand ca incheierea contractului este o infractiune
> de subminare a economiei nationale
> Conform acestui contract care a costat statul roman peste 320 de
> milioane de $ au fost modernizate 110 avioane, iar opt dintre ele
> s-au prabusit. In doar 35% din cazuri a fost vorba de erori de
> pilotaj.
>

Ghita Bizonu' (...@yahoo.com, IP: 193.231.172...)
2009-02-04 11:41
Re: Bai agent CEKA

intamplator ELBIT este un furnizor serios.
Modernizarea aia a constat in sisteme electronice specializate ( cunsocute sub barbarul termen avionics , teermen aparut de fro 35 ani ) fara de care azi esti doar o tinta zburatoare.
Aerostar nu avea cum sa modernizeze partea de "avionica" .
Insa se putea face apel la Rusia , nu?
Sau mai biune fara avioane, fara armasta. fara gubern. La o adica ne trimite Batiuska de la Kremlin un nou Kiselev ...




La 2009-02-03 22:55:11, Evreu-rus a scris:

> In 1993 a fost semnat contractul prin care firma israeliana Elbit
> Systems trebuia sa modernizeze 110 avioane MiG 21. Contractul era
> facut prin firma Aerostar Bacau, iar beneficiarul era aviatia
> militara. Cele 110 avioane ar fi trebuit sa fie gata in anul 1997,
> iar pretul contractului era de 332 milioane $. Dupa ce a fost
> incheiat contractul cu Elbit, colaborarea cu firma israeliana a
> continuat, fiind infiintata firma mixta A-E Electronics, in care
> Elbit detinea 54,35%.
> Conform surselor din SRI, prin modul in care a fost derulat
> contractul, a fost afectata 40% din flotila de MIG a Romaniei. De
> asemenea, costul colaborarii cu Elbit ar fi fost ridixcat cu aprox.
> 50 milioane $ fata de suma stipulata, initial, in contractul din
> 1993.
> Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de
> nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa
> depinda de Elbit. SRI nu a facut incadrari la Codul Penal, dar a
> cwrut o verificare atenta a modului in care Elbit a patruns pe piata
> romaneasca, considerand ca incheierea contractului este o infractiune
> de subminare a economiei nationale
> Conform acestui contract care a costat statul roman peste 320 de
> milioane de $ au fost modernizate 110 avioane, iar opt dintre ele
> s-au prabusit. In doar 35% din cazuri a fost vorba de erori de
> pilotaj.
>

Ghita Bizonu' (...@yahoo.com, IP: 193.231.172...)
2009-02-04 11:43
Re: Pai tocmai semivictoria de la H il sucare

ca asta e agent CEKA baga-i-as ceva prin cap de 7,62 / 39 (sa fie in registrul sovietic atat de placut )

La 2009-02-03 23:01:25, carol zwilling1 a scris:

> La 2009-02-03 22:55:11, Evreu-rus a scris:
>
> Dece nu te referi la subiectul prezent?Merita toata atentia:
>
>
> Am invins la Haga. Cum impartim potul?
>
> Latra in alta parte cu subiect pasional "EVREII"
>
>
>
>
>
>
> > In 1993 a fost semnat contractul prin care firma israeliana Elbit
> > Systems trebuia sa modernizeze 110 avioane MiG 21. Contractul era
> > facut prin firma Aerostar Bacau, iar beneficiarul era aviatia
> > militara. Cele 110 avioane ar fi trebuit sa fie gata in anul 1997,
> > iar pretul contractului era de 332 milioane $. Dupa ce a fost
> > incheiat contractul cu Elbit, colaborarea cu firma israeliana a
> > continuat, fiind infiintata firma mixta A-E Electronics, in care
> > Elbit detinea 54,35%.
> > Conform surselor din SRI, prin modul in care a fost derulat
> > contractul, a fost afectata 40% din flotila de MIG a Romaniei. De
> > asemenea, costul colaborarii cu Elbit ar fi fost ridixcat cu aprox.
> > 50 milioane $ fata de suma stipulata, initial, in contractul din
> > 1993.
> > Principala problema sesizata este aceea ca Aerostar a fost o firma de
> > nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar ca a ajuns sa
> > depinda de Elbit. SRI nu a facut incadrari la Codul Penal, dar a
> > cwrut o verificare atenta a modului in care Elbit a patruns pe piata
> > romaneasca, considerand ca incheierea contractului este o infractiune
> > de subminare a economiei nationale
> > Conform acestui contract care a costat statul roman peste 320 de
> > milioane de $ au fost modernizate 110 avioane, iar opt dintre ele
> > s-au prabusit. In doar 35% din cazuri a fost vorba de erori de
> > pilotaj.
> >
>
>


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00612 sec.