silviana 2008-10-19 22:18:43 |
acelasi tip de salbaticei la nivel mental cu al aceluia din anglia,
|
|
restul e adaptare la realitatea mediului cu influentele si posibilitatile lui date individului de a actiona. |
|
|
|
fericire 2008-10-20 05:54:38 |
Re: acelasi tip de salbaticei la nivel mental cu al aceluia din anglia,
|
|
La 2008-10-19 22:18:43, silviana a scris:
> restul e adaptare la realitatea mediului cu influentele si
> posibilitatile lui date individului de a actiona.
>
iata ce fac cu banii arabii, in loc sa-i ajute pe fratii lor palestinieni pe care i-au bagat in rahat. |
|
|
|
doinasalceanu 2008-10-20 07:04:44 |
ca peste tot
|
|
ca peste tot , boarfe si zdrente , ce sa ne miram ! |
|
|
|
alt_cititor 2008-10-20 09:33:12 |
Re: acelasi tip de salbaticei la nivel mental cu al aceluia din anglia,
|
|
La 2008-10-19 22:18:43, silviana a scris:
> restul e adaptare la realitatea mediului cu influentele si
> posibilitatile lui date individului de a actiona.
>
Da, dar diferenta e ca pe astia doi ii condamna la moarte cu executie, nu la puscarie pe viata, de unde mai poti si scapa si unde traiesti bine, mersi, pe banii contribuabililor. |
|
|
|
Cracanel 2008-10-20 10:34:29 |
Alooo! Redactia Ziua, se aude?
|
|
Va rog sa-mi explicati cum este "jucatorul de box" ca n-am mai auzit asa ceva. Stiam ca boxul, fie si irakian, e un sport ca luptele sau atletismul si nu un joc ca tenisul sau sahul.
Mai atenti la traduceri (treceti-le si prin filtrul mintii). |
|
|
|
geek-a-contra 2008-10-20 10:58:40 |
Re: Alooo! Redactia Ziua, se aude?
|
|
traducerile alea.. sale treaca prin ce? ia sa vedem... mobilier de birou, calculatoare, articole de curatenie, minte... minte... minte.... ntzzz... dom'le, inventarul redatiei nu include asa ceva......
La 2008-10-20 10:34:29, Cracanel a scris:
> Va rog sa-mi explicati cum este "jucatorul de box" ca n-am mai auzit
> asa ceva. Stiam ca boxul, fie si irakian, e un sport ca luptele sau
> atletismul si nu un joc ca tenisul sau sahul.
> Mai atenti la traduceri (treceti-le si prin filtrul mintii).
>
|
|
|
|