|
|
iskra (...@k.ro, IP: 79.112.42...) 2009-07-02 07:57 |
ziaristi
| |
Din pacate odata cu criza jurnalismul britanic a luat-o pe calea celui romanesc...adica au ajuns reporteri toti ineptii. Oprirea la sol a flotei lung-curier marca Airbus a fost ceruta de un nene avocat din Londra aflat in criza de bagare de seama. Avioanele NU pot fi oprite la sol de catre constructor din simplul motiv ca nu ii mai apartin, ci doar de catre proprietar (companie aeriana) sau de catre autoritatea aeronautica a tarii respective. Oricum nu se poate vorbi despre oprirea integrala a flotei la sol deoarece sunt avioane diferite, cu aparatura de bord diferita de la producatori diferiti (Thales, Northrop Grumman) samd deci oprirea tuturor nu ar avea nici un sens. Dar da bine in presa... | |
| |
srelu (...@yahoo.com, IP: 79.114.230...) 2009-07-02 15:12 |
Re: ziaristi
| |
La 2009-07-02 07:57:24, iskra a scris:
> Avioanele NU pot fi oprite
> la sol de catre constructor din simplul motiv ca nu ii mai apartin,
> ci doar de catre proprietar (companie aeriana) sau de catre
> autoritatea aeronautica a tarii respective.
>
Pai exact despre autoritatile aeronautice este vorba. Nici una din ele nu va permite zboruri cu avioane pentru care constructorul a cerut tinerea lor la sol.
In rest, referitor la articol, problemele cu electronica nu pot fi cauza dezintegrarii bruste a unui avion aflat in zbor. | |
| |
« Rezultatele cautarii
« Comentariu anterior Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
|
|
|
| |
|
|
|