Ai dreptate, m-am bazat pe cunostinte mai vechi, intre timp, in anii 90, rusii au casat in draci, nu stiam.
Cu Loganul esti pe aproape dar e invers, acum cateva saptamani, rusii au cumparat de la francezi dreptul de a fabrica masinile respective, nu mai retin exact, au platit 200 sau 300 de milioane de euro. Poate chestia asta te ajuta sa intelegi mai bine de ce europenii nu au chef sa se certe cu rusii. N-ar strica sa tragem si noi concluziile de rigoare.
La 2008-10-12 11:15:35, CAP-istul a scris:
> In afara de KUZNETZOV rusii nu mai au nici un portavion. VARIAG era in
> constructie la NIKOLAEV cand s-a spart URSS. L-au vandut chinezilor
> asa neterminat cum era. Chinezii au zis ca-l termina ei dar cand l-au
> vazut ce marfa e au zis ca mai bine il fac cazinou plutitor.
> Au mai avut ei ceva, niste crucisatoare portelicopter (Project 1123
> Kondor) care au operat in Marea Neagra: MOSKVA (lansat in 1964, taiat
> in 1997) si LENINGRAD (lansat in 1968, taiat in 1991). La al treilea
> (KIEV) au renuntat in 1968.
> Astea nu aveau decat partea din spate (40%) amenajata ca punte de zbor
> ptr. elicoptere. Daca stii tu de vreun alt portavion spune-ne si noua
> ca suntem curiosi. La cata tehnologie detin nu m-ar mira sa inceapa
> sa le vanda celor de la Renault platforme si motoare LADA ca sa faca
> si francezii LOGANURI.
>
|