Ziua Logo
  11:25, duminica, 7 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Actualitate

2009-09-14
ioanguradeaur din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 92.80.49...)
2009-09-15 09:02
CINE are de "CASTIGAT" ?

Nu sant "SPECIALIST: in AVIATICA ,dar ca si CONTRIBUABIL intreb : De ce trebuie sa se achiyzioneze tehnica AVIATICA tocmai de peste Mari si Oceane,cand noi (ROMANIA) este o tara Europeana,primim Aiutor European si normal ar fi sa facem ACHIZITZII de mai APROAPE . Gandesc asa penyru ca eventualele STRICACIUNI ce trebuiesc "REMEDIATE" nu ar trebuii trimuse spre "REMEDIERE" tocmai la capatul Pamantului ,cand noi suntem membrii ai UE.Nu am nimic cu AUA dar AEROPLANE mai Construesc si SUEDEZII ,FRANCEZII, GERMANII Israelienii ETC zi sunt la doi pasi in INCINTA EUROPEI .Bag seama ca unor "ACHIZITORI" le place sa se "SCARPINE" la urechea dreapta cu mana stanga .S apoi de unde facem rost de DOLARI fiindca ROMANII folosesc EURO ??

budulea taichii (...@yahoo.com, IP: 79.112.40...)
2009-09-15 09:24
Re: CINE are de "CASTIGAT" ?

iti explic eu contabile, fara a tine neaparat cu F-16:

-Europenii la ora actuala NU au un avion in intregime pus la punct, nici Rafale nici Eurofighter nu au trecut in intregime de perioada testelor, chiar daca o parte din aparate se afla deja la unitati, ele sunt aparate de LO 1 si LOT 2 care nu au capacitatile maxime, (in principal nu au posibilitatea de atac al sol) candva LOT 1 si LOT 2 se vor intoarce in fabrica pt aducerea la standardul final.
-Mult cantatul Gripen nu se incadreaza din pct de vedere al performantelor la standardul de avion de linia I, ci mai degraba ca avion multifunctional usor. Abia Gripen NG care e in faza de prototip (cam cu 25% mai mare, mai rapid si mai puternic) se incadreaza in aceste standarde. Dealtfel Gripen NG (New Generation) a fost raspunsul la reticenta specialistilor de a considera Gripenul in avion de lupta in adevaratul sens.
-Israelienii NU produc avioane de lupta.
-Departarea la care e produs F-16 nu e o problema, el a fost fabricat sub licenta si in Turcia, Belgia, Olanda. In pofida a ce se spune e un avion relativ ieftin daca luam in considerare toate costurile implicate, relativ usor de intretinut iar piese de schimb si muntie pentru el se gasesc pe tot Globul. Aparatura lui de comunicatie si datalink e compatibila cu mai toate aparatele de razboi electronic de provenienta vestica. 25 de state il folosesc. Chiar crezi ca astia au fost cu totii "slujbasii licuriciului" sau au vrut sa aibe o marfa de calitate? De palmaresul de lupta al F-ului 16 visavis de alte avioane comparate pt aceasta achizitie nu mai vorbesc.

MirceaS din Paris (...@netscape.net, IP: 82.226.121...)
2009-09-15 09:48
Re: CINE are de "CASTIGAT" ?

budulea taichii (...@yahoo.com, IP: 79.112.40...)
2009-09-15 16:26
Re: CINE are de "CASTIGAT" ?

D-le Mircea S, va vbesc in primul rand dvs pt ca vad ca stiti despre ce e vorba. Din pacate pilotii romani au ajuns la un nivel de pregatire foarte scazut, lucru inceput inca de pe vremea lui Ceausescu pt ca lipsurile in combustibil munitie sau material volant nu sunt de ieri de azi in Aviatia Romana. Tin sa va reamintesc ca in '89 dar si mai apoi Aviatia Romana inca mai zbura Il-ul 28 sau MiG-ul 15 in timp ce vecinii se dotau deja cu Mi-24 sau Su-25. Spre deosebire de vecini (nu ma raportez la alte tari ci doar la vecini) nu am avut niciodata altceva decat avioane simplutze, de sacrificiu, in genul MiG-ului 21/23(supersonicele saracului) fara avioane puternice gen Su-17/Su-22/MiG-25. Produsele autohtone IAR-93 si 99 desi realizate cu mari sacrificii si de oameni bine intentionati sunt foarte departe de avioanele echivalente straine, estice sau vestice. Aparate de razboi electronic practic nu am avut si la Revolutie lucrul s-a resimtit din plin. Toate astea duc la un tablou cu piloti slab pregatiti dpdv militar si nu ma refer aici la faptul ca 10% din ei sunt capabili sa sustina un airshow ci la capacitatile lor ca militari. De ofiterii din structurile de conducere nici nu mai aduc vorba, pe multi daca-i auzi te iei cu mainile de cap..daca le spui de C4I sau UAV-uri sau AWACS cred ca-i injuri. Idem personalul de intretinere de la sol. Absolut toate avioanele propuse spre inzestrare (F-16, Rafale, Hornet, Eurofighter, SAAB) precum si cele rusesti de generatia a 4-a sunt in stratosfera din pct de vedere al performantelor fata de nivelul personalului Aviatiei Romane. Ce-i trebuie acum RoAF este cel mai ieftin, mai accesibil si mai uzual avion de generatia a 4-a (ar putea fi si Mirage 2000C/D sau MiG-29 modernizat) pe care personalul aviatiei romanesti de la mecanic la ofiterul de stat major sa invete ce e un avion de generatia a 4-a si ce se poate face cu el. Aceste avioane ar trebui cumparate intr-o cantitate moderata (25-30buc) urmand ca peste 10-15 ani sa se cumpere in cunostinta de cauza avioane cu adevarat noi. Intamplator, la ora actuala acest avion este F-16, avion suficient de "titrat" dar in acelasi timp suficient de modern fiind in continuare in fabricatie si avand comenzi asigurate pentru ani buni de-acum incolo. Dealtfel daca as vrea sa va servesc o mica rautate v-as spune ca inca nu s-a batut palma cu Brazilia in legatura cu contarctul Rafale astfel incat fabricatia lui Rafale s-ar putea incheia inainte de cea a lui F-16.


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00692 sec.