Fara indoiala ca reducera cotei de impozitare a fortei de munca si depalsarea poverii fiscale intr-un mod ceva mai etic , adica tocmai catre zonele in care activeaza marii imbogatiti de tranzitie, a generat , pe moment, aport ceva mai scazut de bani la buget . Statul in general si in mod cu totul special , statul roman, are o tendinta naturala spre a risipi banii stansi cu atata greutate de la contribuabil .
Cazul prezentat azi in articol este unul din foarte multele "alegeri" nefericite ale unui sistem corupt care a ajuns la performanta de a se autogenera si a se autointretine. In justitie mai exista inca , e drept foarte putini si pecale de disparitie, oameni care isi fac meseria la modul profesionist. Drama e ca sistemul de care tocmai voebeam ii devoreaza rapid. Acced in pozitii de putere si de decizie tocmai asemenea specimene care vin sa intoarca pe dos princiipile dreptatii si eticii sociale. S-a intrebat oare cineva cat ne costa , in calitate de contribuabili , mentinerea in functii a unor asemena indivizi ? Nu vorbesc aici nici de salariile deloc mici pe care le incaseaza, nici de logistica costisitoare pe care o implica , ci mai grav , de efectele dezastruase ale unei functii publice girate de o asemenea maniera .
Si iata si informatia de ultima ora pe care o promiteam in titlu : Domnului Ioan Amarie , seful PNA , i-a fost inlocuita masina de serviciu , un Audi luxos culoare caffe-au-lait metalizat , cu o Dacia Solentza bleu-marin .
Felicitari celor care au decis schimbarea respectiva ! Noua masina de serviciu pare a fi ceva mai potrivita cu prestatia domnului Amarie . Si totusi ar mai trebui insistat in sensul asta , avand in vedere ca inca exista medici care intra in sala de operatie dupa ce au ajuns la serviciu cu tramvaiul .
Va doresc o saptamana buna dragii mei prieteni de pe forum ! |