Ziua Logo
  19:16, sambata, 6 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Auto

2009-06-26

Comentarii: 12, forum INCHIS

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

Nea Caisa
2009-06-26 18:39:39

Nu prototipul e problema!

Nu prototipul e problema la romani, ci seria mare de fabricatie. Copil fiind, am vazut prototipurile de la ceea ce a fost mai tirziu necajita si ironizata motoreta Mobra, in probe linga lacul Sf.Ana. Erau 12 Mobre rosii care urcau muntele pieptis pe carari unde de-abia umbla omul pe jos si intr-o viteza de ziceai mama, mama, asa ceva nu s-a mai vazut, mai ceva ca la japonezi. Iar cind a aparut seria de productie, fleasca, toti alergau dupa vechile motoare ale motoretelor Carpati. Asa ca sa-i lasam sa prototipeze in liniste fara sa ne excitam si sa vedem ce mama naibii de SUV va iesi pe banda, ca din alea vor fi la vinzare.

M_D_L
2009-06-26 20:36:00

Sunt masini Renault toata ziua, nu "Dacia" !

Care a fost contributia inginerilor romani la proiectarea acestor masini ?
Lamuriti-ne ce fac inginerii nostri de la fabrica de la Pitesti. Pazesc cumva muncitorii, se ocupa cu aprovizionarea, ca nu mi-e clar ?

the
2009-06-26 23:07:23

Aoleu, sunt tare emotionat !

Daca tot mai scoateti prototipe de succes, in ritmul asta,
dupa care alearga cu limba scoasa francejii, nemtii, si alte neamuri proaste fara masini proprii,
o sa va cumpere nea Tata Mobilul !
sa nu ziceti ca nu v-am avertizat.

budulea taichii
2009-06-26 23:11:21

Re: Sunt masini Renault toata ziua, nu "Dacia" !

Ai crapa de ciuda m_d_l sa stii care a fost contributia inginerilor romani inca de la Logan, darmite la Sandero. Au fost romani in conceptia a tot ce misca in logan/sandero: trenul de rulare, caroserie, bord, instalatie electrica, tot. Ba mai mult, la Sandero au lucrat si designeri (adica partea estetica). Si nu au tras doar linii cum le place celor care nu au facut mare lucru la viata lor sa ironizeze. AU fost implicati in munca DE CONCEPTIE inca de la inceput. Culmea e ca in cadrul schimburilor de ingineri si a stagiilor de pregatire ingineri de la Dacia au lucrat inclusiv la alte modele Renault cum ar fi Clio sau Megane. Daca nu ai lucrat intr-o firma ca Renault nici nu iti poti imagina stilul de lucru si atmosfera din birourile de proiectare: pe scurt lucreaza crema inginerilor cam din toata lumea, preponderent francezi bineinteles, dar multi si din alte tari. In orice caz daca faci comparatia cu Dacia care nu era decat o masina produsa sub licenta, Loganul e muuult mai romanesc. Tot respectul pentru inginerii anilor '70-'80 care in conditii grele si lipsuri au reusit sa mentina productia daciei dar nici ce fac inginerii de azi nu e deloc mai prejos.

sailor66
2009-06-26 23:27:08

budulea taichii ce traieste in anii '90

mai taie fratica ca ala de-i camuflat nu-i SUV !!cat despre design romanesc...noroc cu pustii care castiga concursuri de design la competitie ca altfel ,la cat de zgarciti sunt cei de la renault,am avea numai design tip TATA NANO sau LASTUN ca-i mai mioritic!!! si alta "duda" e motorul cel mic pe o caroserie mai grea decat MCV...si ioc 4X4...ala suv...de sarit bordurile lui videanu.mare minune ca nu i-au "prajit" motorul pe Transfagarasan.

budulea taichii
2009-06-27 00:41:06

Re: budulea taichii ce traieste in anii '90

normal, trebuia sa apara cocalarul mioritic pt care masina e masina doar daca e facuta in "jermania"

FB
2009-06-27 04:35:27

Re: Sunt masini Renault toata ziua, nu "Dacia" ! Budulea draga

La 2009-06-26 23:11:21, budulea taichii a scris:

> Ai crapa de ciuda m_d_l sa stii care a fost contributia inginerilor
> romani inca de la Logan, darmite la Sandero. Au fost romani in
> conceptia a tot ce misca in logan/sandero: trenul de rulare,
> caroserie, bord, instalatie electrica, tot. Ba mai mult, la Sandero
> au lucrat si designeri (adica partea estetica). Si nu au tras doar
> linii cum le place celor care nu au facut mare lucru la viata lor sa
> ironizeze. AU fost implicati in munca DE CONCEPTIE inca de la
> inceput. Culmea e ca in cadrul schimburilor de ingineri si a
> stagiilor de pregatire ingineri de la Dacia au lucrat inclusiv la
> alte modele Renault cum ar fi Clio sau Megane. Daca nu ai lucrat
> intr-o firma ca Renault nici nu iti poti imagina stilul de lucru si
> atmosfera din birourile de proiectare: pe scurt lucreaza crema
> inginerilor cam din toata lumea, preponderent francezi bineinteles,
> dar multi si din alte tari. In orice caz daca faci comparatia cu
> Dacia care nu era decat o masina produsa sub licenta, Loganul e
> muuult mai romanesc. Tot respectul pentru inginerii anilor '70-'80
> care in conditii grele si lipsuri au reusit sa mentina productia
> daciei dar nici ce fac inginerii de azi nu e deloc mai prejos.
>
lasa-l pe mdl .E un ..nostagic cum rar am vazut .Dar nu e *copil * rau .E patriot ,ar vrea ,dar nu ..pricepe .Imi inchipui ce rad studentii lui .Pe sub mustata.

sicu
2009-06-27 10:14:54

ce conteaza?

cine a conceput-o?, cine a facut-o? sau sa fie o masina frumoasa, cu anumite performante si la un pret rezonabil?

sailor66
2009-06-27 11:46:20

alo..budulea de cocalares...

fratica..ce taraboantza ai? masina din "jermania"? eu unu am SUV adevarat....mitshubishi pajero..nou..asa ca las-o jos ca macane!!!

bula-nash
2009-06-27 12:54:03

Re: alo..budulea de cocalares...

La 2009-06-27 11:46:20, sailor66 a scris:

> fratica..ce taraboantza ai? masina din "jermania"? eu unu am SUV
> adevarat....mitshubishi pajero..nou..asa ca las-o jos ca macane!!!
>
marinare, incurci borcanele. SUV-urile nu sunt jeepuri. mai uita-te pe la Nissan Qashqai, Hyundai Tucson s.a.. Sunt, adeca, neste gipane mai mici, pentru aia de nu au paranoia.

Atamild
2009-06-27 17:10:24

Dacia

katty1
2009-06-27 18:09:41

Re: Dacia


« Sumar articole
Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00599 sec.