Ziua Logo
  21:31, sambata, 6 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Auto

2009-06-26
M_D_L (...@email.ro, IP: 193.231.40...)
2009-06-26 20:36
Sunt masini Renault toata ziua, nu "Dacia" !

Care a fost contributia inginerilor romani la proiectarea acestor masini ?
Lamuriti-ne ce fac inginerii nostri de la fabrica de la Pitesti. Pazesc cumva muncitorii, se ocupa cu aprovizionarea, ca nu mi-e clar ?

budulea taichii (...@yahoo.com, IP: 79.112.41...)
2009-06-26 23:11
Re: Sunt masini Renault toata ziua, nu "Dacia" !

Ai crapa de ciuda m_d_l sa stii care a fost contributia inginerilor romani inca de la Logan, darmite la Sandero. Au fost romani in conceptia a tot ce misca in logan/sandero: trenul de rulare, caroserie, bord, instalatie electrica, tot. Ba mai mult, la Sandero au lucrat si designeri (adica partea estetica). Si nu au tras doar linii cum le place celor care nu au facut mare lucru la viata lor sa ironizeze. AU fost implicati in munca DE CONCEPTIE inca de la inceput. Culmea e ca in cadrul schimburilor de ingineri si a stagiilor de pregatire ingineri de la Dacia au lucrat inclusiv la alte modele Renault cum ar fi Clio sau Megane. Daca nu ai lucrat intr-o firma ca Renault nici nu iti poti imagina stilul de lucru si atmosfera din birourile de proiectare: pe scurt lucreaza crema inginerilor cam din toata lumea, preponderent francezi bineinteles, dar multi si din alte tari. In orice caz daca faci comparatia cu Dacia care nu era decat o masina produsa sub licenta, Loganul e muuult mai romanesc. Tot respectul pentru inginerii anilor '70-'80 care in conditii grele si lipsuri au reusit sa mentina productia daciei dar nici ce fac inginerii de azi nu e deloc mai prejos.

FB din Romania (...@yahoo.com, IP: 64.228.206...)
2009-06-27 04:35
Re: Sunt masini Renault toata ziua, nu "Dacia" ! Budulea draga

La 2009-06-26 23:11:21, budulea taichii a scris:

> Ai crapa de ciuda m_d_l sa stii care a fost contributia inginerilor
> romani inca de la Logan, darmite la Sandero. Au fost romani in
> conceptia a tot ce misca in logan/sandero: trenul de rulare,
> caroserie, bord, instalatie electrica, tot. Ba mai mult, la Sandero
> au lucrat si designeri (adica partea estetica). Si nu au tras doar
> linii cum le place celor care nu au facut mare lucru la viata lor sa
> ironizeze. AU fost implicati in munca DE CONCEPTIE inca de la
> inceput. Culmea e ca in cadrul schimburilor de ingineri si a
> stagiilor de pregatire ingineri de la Dacia au lucrat inclusiv la
> alte modele Renault cum ar fi Clio sau Megane. Daca nu ai lucrat
> intr-o firma ca Renault nici nu iti poti imagina stilul de lucru si
> atmosfera din birourile de proiectare: pe scurt lucreaza crema
> inginerilor cam din toata lumea, preponderent francezi bineinteles,
> dar multi si din alte tari. In orice caz daca faci comparatia cu
> Dacia care nu era decat o masina produsa sub licenta, Loganul e
> muuult mai romanesc. Tot respectul pentru inginerii anilor '70-'80
> care in conditii grele si lipsuri au reusit sa mentina productia
> daciei dar nici ce fac inginerii de azi nu e deloc mai prejos.
>
lasa-l pe mdl .E un ..nostagic cum rar am vazut .Dar nu e *copil * rau .E patriot ,ar vrea ,dar nu ..pricepe .Imi inchipui ce rad studentii lui .Pe sub mustata.


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00673 sec.