bre omule, bre. o regula de aur este ca inainte de a face o afirmatie care poate fi verificata este sa te documentezi. ca sa eviti sa apari prost / rau intentionat / te afli in treaba.
il-62 a inregistrat 6 "accidente majore" in sensul de pierdere totala a aparatului si moartea tuturor celor aflati la bord + 5 accidente soldate cu pierderea aparatului si moartea unui numar (in 2 cazuri au fost majoritatea...) de pasageri. la astea trebuie sa adaugi un accident in urss (1965) si inca unul in china (1973) la care nu s-au dat informatii dar, tinind seama de obiceiurile din epoca, nu cred ca s-au soldat numai cu zgirieturi pe portiere si bumpere infundate......
deci 6 + 2 + 5 = 13 la o productie totala de 276 bucati. nu este chiar putin ca sa afirmi ca "e primul accident major care implica un Illyushin" , n'asa?
La 2009-07-25 02:24:05, savaalex a scris:
> Am gasit o alta informatie care se va dovedi poate utila unei minti
> incetosate de ura anti conspirationista:
>
> In urma unui set de accidente minore care au implicat un avion
> Ilyushin la bordul caruia se afla Putin cin a zburat in Finlanda
> rusia a decis sa opreasca la sol toate avioanele din aceasta gama din
> 22 August pina in 3 Octombrie 2005. Oricum avionul ramine beton la
> capitolul accidente majore... asta e primul accident major care
> implica un Illyushin dar o alta informatie utila ar fi ca are un timp
> maxim de exploatare de 20 de ani de care unele modelele vindute cubei
> sau iranului se apropie si ar trebui sa le mai schimbe...
>
|