Pentru a da de lucru si ceva strategic cj si rezolvarea astfel rapida a constructiei autostrazilor, a altor infrastructuri si constructii, s-ar putea sa se infiinteze companii judetene de constructii in subordinea presedintilor consiliilor judetene, care sa raspunda de constructia tronsoanele de autostrada care traverseaza judetul respectiv si altor lucrari in judet ca : sere, canale de irigatii, constructii de blocuri, etc. Aceste intreprinderi existau inainte de ‘89 organizate pe ministere : TCIND, TCH, CCH, EnergoConstructia, EnergoMontaj, ElectroMontaj, CCCF, TIAB, IAMSAT, Nuclearmontaj, etc. Nu trebuie sa stergemcomplet experienta si traditia, de buna practica, anterioare, ale tarii noastre in domeniile: proiectare-cercetare, industrie, transporturi, constructii, agricultura, etc., cind "prin noi insine" am proiectat si executat lucrari de infrastructuura de mare anvergura ca porturi, santiere navale, aeroporturi, poduri peste Dunare, cai ferate si drumuri: defileu: Dunare, Jiu, Olt, Salva-Viseu, Transfagarasan, Autostrada Buc-Pitesti,etc. Canalul Dunare-Marea Neagra, Metrou, inceput sistematizare Bucuresti, sistematizarea oraselor mari si mici,etc., baraje, ecluze, docuri uscate, lacuri de acumulare, mine la suprafata,
agricultura, sport, etc., ci sa le adaptam la noile conditii. Nu mai vorbim de fabrici si echipamente! In privinta locuintelor, momentan, suntem rezolvati(
aproape gratis fata de preturile de acum) tot dinainte de "89, dar ce vom face ca durata de viata a acestor locuinte scade si noi preponderent construim prin
dezvoltatori mai mult locuinte scumpe rezidentiale?Nu cumva trebuie sa intensificam in prinul rind constructia de locuinte noi de mijloc, deoarece de izolari de blocuri vechi, cetatenii s-au apucat deja?. in plus, fondurile trebuie date conf.tabel: nrc|necesar|realizat|target|%(realizat*target) desfasurat pe puncte, subpuncte, obiective,etc., nu numai filozofie ci si contabilitate, controlate:
decadal, lunar, trimestrial, anual,mandat, sa.. |