Ziua Logo
  14:53, miercuri, 24 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Actualitate

2009-06-08
MIKE din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 89.35.60...)
2009-06-08 18:54
CONTRARIAT

Eu am proiectat aparatura electronica militara, pretentios spus, dar trebuia sa asigure functionarea normala intre -40 si +50 oC. Avea alimentarea din niste acumulatori, care se incarcau de la bateria blindatului. Trebuia sa nu se defecteze, chiar daca militarul punea gresit acumulatorii, cu polaritatea inversa, sau daca alimentarea, in loc de 27 V, ajungea mult mai mare, datorita caderii unui fir electric peste tanc, sau a altor cauze. Prin proiect aceste lucruri erau asigurate, si eu le verificam practic. Erau conditii prevazute in caietul de sarcini. Nici nu se punea problema sa nu corespunda. De aceea, eu sunt inmarmurit, cand aud ca niste prapaditi de senzori au condus la o catastrofa. Acest incident trebuia pur si simplu nici sa nu fie observat. In mod automat, se trecea pe alt sistem de masurare, sau anunta defectarea lor. Paguba-n ciuperci! Sunt foarte contrariat. Ma gandesc ca se ascunde adevarul, aruncand pe piata o explicatie de doi bani, caci atat valoreaza.
Am avut, odata, vitezometrul de la masina defect. Conduceam dupa sunetul motorului, sau dupa cei fata mea, si verificam cu pietrele kilometrice si cronometrul de la ceas. La 1 km/minut rezulta o viteza de 60 km/h.

dorinP din Kanata (...@hotmail.com, IP: 216.208.140...)
2009-06-08 22:50
Re: CONTRARIAT

Parerea ta de specialist este inestimabila tind cont de similitudinile existente intre un tanc si un avion.

La 2009-06-08 18:54:49, MIKE a scris:

> Eu am proiectat aparatura electronica militara, pretentios spus, dar
> trebuia sa asigure functionarea normala intre -40 si +50 oC. Avea
> alimentarea din niste acumulatori, care se incarcau de la bateria
> blindatului. Trebuia sa nu se defecteze, chiar daca militarul punea
> gresit acumulatorii, cu polaritatea inversa, sau daca alimentarea, in
> loc de 27 V, ajungea mult mai mare, datorita caderii unui fir
> electric peste tanc, sau a altor cauze. Prin proiect aceste lucruri
> erau asigurate, si eu le verificam practic. Erau conditii prevazute
> in caietul de sarcini. Nici nu se punea problema sa nu corespunda. De
> aceea, eu sunt inmarmurit, cand aud ca niste prapaditi de senzori au
> condus la o catastrofa. Acest incident trebuia pur si simplu nici sa
> nu fie observat. In mod automat, se trecea pe alt sistem de masurare,
> sau anunta defectarea lor. Paguba-n ciuperci! Sunt foarte contrariat.
> Ma gandesc ca se ascunde adevarul, aruncand pe piata o explicatie de
> doi bani, caci atat valoreaza.
> Am avut, odata, vitezometrul de la masina defect. Conduceam dupa
> sunetul motorului, sau dupa cei fata mea, si verificam cu pietrele
> kilometrice si cronometrul de la ceas. La 1 km/minut rezulta o viteza
> de 60 km/h.
>

dorinP din Kanata (...@hotmail.com, IP: 216.208.140...)
2009-06-08 23:00
Re: CONTRARIAT

Decontracteza-te! Airbusul are trei senzori de viteza care sint prevazuti cu sisteme de degivraj electrice.

La 2009-06-08 22:50:44, dorinP a scris:

> Parerea ta de specialist este inestimabila tind cont de similitudinile
> existente intre un tanc si un avion.
>
> La 2009-06-08 18:54:49, MIKE a scris:
>
> > Eu am proiectat aparatura electronica militara, pretentios spus, dar
> > trebuia sa asigure functionarea normala intre -40 si +50 oC. Avea
> > alimentarea din niste acumulatori, care se incarcau de la bateria
> > blindatului. Trebuia sa nu se defecteze, chiar daca militarul punea
> > gresit acumulatorii, cu polaritatea inversa, sau daca alimentarea, in
> > loc de 27 V, ajungea mult mai mare, datorita caderii unui fir
> > electric peste tanc, sau a altor cauze. Prin proiect aceste lucruri
> > erau asigurate, si eu le verificam practic. Erau conditii prevazute
> > in caietul de sarcini. Nici nu se punea problema sa nu corespunda. De
> > aceea, eu sunt inmarmurit, cand aud ca niste prapaditi de senzori au
> > condus la o catastrofa. Acest incident trebuia pur si simplu nici sa
> > nu fie observat. In mod automat, se trecea pe alt sistem de masurare,
> > sau anunta defectarea lor. Paguba-n ciuperci! Sunt foarte contrariat.
> > Ma gandesc ca se ascunde adevarul, aruncand pe piata o explicatie de
> > doi bani, caci atat valoreaza.
> > Am avut, odata, vitezometrul de la masina defect. Conduceam dupa
> > sunetul motorului, sau dupa cei fata mea, si verificam cu pietrele
> > kilometrice si cronometrul de la ceas. La 1 km/minut rezulta o viteza
> > de 60 km/h.
> >
>
>


« Rezultatele cautarii

     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00664 sec.