Ziua Logo
  08:22, joi, 4 iulie 2024
 Cauta:  
  Detalii »

Social

2009-03-16

ziuatv (...@yahoo.com, IP: 79.117.26...)
2009-03-16 12:00
prin noi insine,reloaded?

mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii autohtoni dinainte de "89:IPTANA-Institutul de Proiectari Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in palatul mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile,
drumuri,atit in tara cit si prin alte tari),IPCF-Institutul de Proiectari Cai Ferate, sa
,constructorii nostrii:CCCF:Centrala Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri Porturi si Aeroporturi,sa.toata ziua, buna ziua, licitatii cu firme straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si comisie de receptie romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta, care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe vremuri am facut lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de
mindrie,nici macar profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai nou,toata lumea se pricepe la autostrazi, ca si la fotbal, ca la agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam 80%,ruinind in datorie externa next generation,cind altadata asiguram in totalitate consumul intern de produse agricole si dadeam si la export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie preocuparea conducerii politice a tarii.ca nu se intimpla asa, e o singura
explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al acesteia si lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si traditiile noastre tehnologice de
dinainte de "89, dar si big eroarea cum ca legea cererii si ofertei ar actiona spontan reglind totul de la sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari
dezechilibre,..in caz de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si
inteligent..ori,deocamdata, suntem in criza economica=>rolul statului trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel operativ prin companii de
stat,inclusiv de constructii autostrazi ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel Saligny proiecta si executa podul de la
cernavoda si Silozul din Portul constanta.
inainte de "89 am construit autostrada A1 bucuresti-pitesti-110km si tronsonul fetesti -cernavoda-25km din autostrada A2.dupa "89, explozia transportului auto fiind evidenta, privatizind aproape toata industria si agricultura, au fost bani, iar daca socotim ca actualul executiv s-a angajat la 200 km/anx19ani,puteam avea inca 3800km de autostrada, dar noi ne-am mai ales cu cca.160km din autostrada A2 bucuresti-fetesti, pif in anul 2004.in ultimii 4 ani 0 km autostrada!
iara,noi,noi,epigonii,cind?


« Rezultatele cautarii



     « Toate comentariile


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2024 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00629 sec.