|
|
Comentarii: 4, forum ACTIV
Osiris 2009-09-22 00:22:44 |
Ce a spus d-l Popa
| |
cunosc si eu din gura unui fost mecanic de locomotiva. A bagat spaima in mine. | |
| |
george nemteanu 2009-09-22 00:50:34 |
Sunt de acord cu spusele domnului Popa
| |
Aceste evenimente aduc in lumina modul lamentabil cum a fost "gandita" restructurarea CFR-ului. Inca din anii '90. S-a politizat conducerea acestui minister, specialistii adevarati nemaiputand sa-si faca auzit glasul, daramite sa-si faca meseria. S-au privatizat unele activitati auxiliare, devenind surse legale de spoliere a bugetului de catre clientela de partid. S-au perindat indivizi dubiosi promovati pe criterii de clan, un caz etalon fiind Nicolaiciuc. Noul vataf al acestui sector, arogantul domn Berceanu a facut din start anunturi de natura pur demagogica ce nu aveau nimic de-a face cu vreo analiza temeinica anterioara. S-a razboit iresponsabil cu directorii si tot iresponsabil a facut declaratii despre zeci de mii de angajati ce vor fi dati afara. Cred ca gestionarea acestui minister este pe linia generala a activitatii intregului guvern actual. Linia incompetentei si provizoratului ! | |
| |
roy 2009-09-22 06:06:01 |
Infrastructura feroviara
| |
e clar la pamant. Daca viteza medie este in jur de 55-60 km pe ora... asta spune totul.
Dar nu numai infrastructura feroviara, Pe "sosele" la fel. Sau in orase - zecile si sutele de cabluri aeriene si colaci de cabluri in jurul stalpilor. Si lipsa de parkinguri...
| |
| |
Balas Eugen 2009-09-22 07:38:52 |
Mana criminala
| |
Este foarte clar ca este o mana criminala la originea acestui accident ( ca si la celelalte ) numai ca aceasta mana este a celor ce conduc si au condus tara si implicit transporturile. Una din primele declaratii ale lui basescu in calitate de ministru al transporturilor ( a anulat niste trenuri din cauza inzapezirilor si a fost intrebat ce sa faca calatorii ): ,, Sa foloseasca alte mijloace de transport sau sa mearga pe jos " urmate de hahaitul caracteristic. Au urmat niste restructurari dupa ureche in care s-au inmultit sefii ( in loc de un director regional - trei, in loc de un sef de gara - trei ) si a scazut numarul celor ce muncesc efectiv. S-au externalizat cele mai multe servicii ( a se intelege ca s-au facut firme care sa capuseze CFR -ul in folosul unor sefi ) si s-a facut un mers de tren care sa incurce calatorii si sa ajute firmele de transport auto ( tot firmele unor sefi din transporturi ) | |
| |
« Sumar articole
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|