Ziua Logo
  Nr. 4646 de marti, 22 septembrie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2009-09-22

Comentarii: 4, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

Osiris
2009-09-22 00:22:44

Ce a spus d-l Popa

cunosc si eu din gura unui fost mecanic de locomotiva. A bagat spaima in mine.

george nemteanu
2009-09-22 00:50:34

Sunt de acord cu spusele domnului Popa

Aceste evenimente aduc in lumina modul lamentabil cum a fost "gandita" restructurarea CFR-ului. Inca din anii '90. S-a politizat conducerea acestui minister, specialistii adevarati nemaiputand sa-si faca auzit glasul, daramite sa-si faca meseria. S-au privatizat unele activitati auxiliare, devenind surse legale de spoliere a bugetului de catre clientela de partid. S-au perindat indivizi dubiosi promovati pe criterii de clan, un caz etalon fiind Nicolaiciuc. Noul vataf al acestui sector, arogantul domn Berceanu a facut din start anunturi de natura pur demagogica ce nu aveau nimic de-a face cu vreo analiza temeinica anterioara. S-a razboit iresponsabil cu directorii si tot iresponsabil a facut declaratii despre zeci de mii de angajati ce vor fi dati afara. Cred ca gestionarea acestui minister este pe linia generala a activitatii intregului guvern actual. Linia incompetentei si provizoratului !

roy
2009-09-22 06:06:01

Infrastructura feroviara

e clar la pamant. Daca viteza medie este in jur de 55-60 km pe ora... asta spune totul.

Dar nu numai infrastructura feroviara, Pe "sosele" la fel. Sau in orase - zecile si sutele de cabluri aeriene si colaci de cabluri in jurul stalpilor. Si lipsa de parkinguri...



Balas Eugen
2009-09-22 07:38:52

Mana criminala

Este foarte clar ca este o mana criminala la originea acestui accident ( ca si la celelalte ) numai ca aceasta mana este a celor ce conduc si au condus tara si implicit transporturile. Una din primele declaratii ale lui basescu in calitate de ministru al transporturilor ( a anulat niste trenuri din cauza inzapezirilor si a fost intrebat ce sa faca calatorii ): ,, Sa foloseasca alte mijloace de transport sau sa mearga pe jos " urmate de hahaitul caracteristic. Au urmat niste restructurari dupa ureche in care s-au inmultit sefii ( in loc de un director regional - trei, in loc de un sef de gara - trei ) si a scazut numarul celor ce muncesc efectiv. S-au externalizat cele mai multe servicii ( a se intelege ca s-au facut firme care sa capuseze CFR -ul in folosul unor sefi ) si s-a facut un mers de tren care sa incurce calatorii si sa ajute firmele de transport auto ( tot firmele unor sefi din transporturi )


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Tupeu de Carrefour (5267 afisari)
 Dupa ei potopul (2771 afisari)
 Basescu infierat de Arhiepiscopul Robu (2103 afisari)
 Moldova nu este a voastra (1994 afisari)
 Cozmanca palit de Iliescu (1766 afisari)
 Scena porno in parc: Un minor isi arata penisul si pipaie o adolescenta, pe o banca (VIDEO)  (11242 afisari)
 O romanca s-a dezbracat complet la un control al politiei (2820 afisari)
 Noi imagini cu Michael Jackson: regele pop apare slabit, dar decis sa faca fata repetitiilor pentru concertele de la Londra! (VIDEO) (1607 afisari)
 Statul acasa iti poate aduce mai multi bani decat mersul la serviciu (1585 afisari)
 O avocata din Timisoara, snopita in bataie de sase tigani! (VIDEO) (1527 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00633 sec.