Ziua Logo
  Nr. 4612 de joi, 13 august 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2009-08-13
Evreu-rus din Rusia (...@yahoo.com, IP: 89.47.58...)
2009-08-13 00:29
Cititi cum acest Radu Bercovici (numele real lui Berceanu) se face vinovat de SPIONAJ MILITAR

RADU BERCEANU, ACUZAT OFICIAL DE SPIONAJ MILITAR! Invinuit, inainte de 1989, de catre Directia de Contrainformatii a Securitatii, de spionaj militar, tradare a Statului si vindere de proiecte secrete din sfera cercetarii romano-ruse, Radu Berceanu este acuzat acum, de catre inalti demnitari ai Consiliului Europei, de spionaj industrial la Uzina de Avioane Craiova - In favoarea Israelului - si de sabotarea unui contract dintre Romania si Franta. Este vorba despre cel mai grav si incendiar caz de incalcare a sigurantei nationale, de vindere pe bani grei a unui prototip secret de avion de lupta si, asa cum specifica si comisarii UE, de prejudicierea cu premeditare atat a Romaniei, cat si a Frantei. Povestea este halucinanta, dar, recent, a intrat atat In atentia DNA, cat si a CSAT, care confirma ca este vorba despre spionaj industrial, iar rapoarte ale SRI si SIE releva faptul ca Berceanu poate fi cercetat si pentru subminarea economiei nationale. ANUL 1992. UZINA DE AVIOANE CRAIOVA INCEPE LUCRUL LA PROIECTUL IAR 109, avionul de lupta care ar fi adus Romaniei relansarea spectaculoasa a industriei de aparare, contracte consistente si ferme pentru uzina si, nu In ultimul rand, suprematia cercetarii militare romanesti pe intreg mapamondul, deoarece avionul respectiv avea drept caracteristica o geometrie perfecta si fusese cotat pe locul II in lume la clasa sa. AvInd in vedere si caracteristicile celor patru prototipuri care se faceau pe structura acestui avion, dar si faptul ca facea parte din categoria tehnica de lupta, iar proiectul fusese lucrat de cercetatori militari, construirea si detaliile lui erau considerate, in mod firesc, secret de stat! Ca urmare, de ceea ce se intampla la U.A. Craiova stiau doar cateva persoane: ministrul Apararii de atunci, un consilier al FPS, un secretar de stat din Ministerul Industriilor, un general din Ministerul de Interne, seful SRI din acea perioada, precum si generalul Vasile Ionel, un apropiat al lui Radu Berceanu si – foarte important! – secretar al Consiliului Suprem de Aparare a tarii. ANUL 1993. INTRE AVIOANE CRAIOVA sI FIRMA ISRAELIANa IAI LAHAV se poarta tratative pentru construirea – in comun! – a avionului de lupta IAR 109 SWIFT (al doilea prototip al IAR 109, primul fiind IAR 99). Berceanu afla, in acelasi an, de la generalul Vasile Ionel, amicul sau (care, astfel, isi Incalca cu buna stiinta atributiile si ii dezvaluie lui Berceanu un secret de stat!) despre proiect si, prin presiuni facute asupra celorlati detinatori ai secretului, obtine scoaterea din tara a avionului IAR 109 SWIFT de catre firma din Israel. In acest fel, modelul de avion de lupta romanesc este dus si lasat In zona militara a Aeroportului israelian Ben Gurion timp de cateva saptamani. Dupa care, el este adus inapoi in Uzina craioveana. De mentionat faptul ca, la intoarcerea in Romania, specialistii militari au atras atentia Ministerului Apararii, dar si SRI, ca au descoperit urme de desigilare a avionului! NOIEMBRIE 1994. IN URMA UNUI A SA-ZIS PRECONTRACT, incheiat intre partea romana si firma din Israel, membrii proiectului de avion militar si Tanya Halperin, reprezentanta IAI Lahav, se IntIlnesc la Bucuresti, in cel mai mare secret. In afara de ei mai apare – afirma un ofiter SIE sub acoperire care este este dispus, daca procurorii DNA i-o vor cere, sa depuna marturie in acest caz! – un personaj care nu avea ce sa caute la intalnirea respectiva: Radu Berceanu. Adus, spre stupefactia partii romane (dar nu si a lui Halperin, cu care Berceanu avea relatii de afaceri de mai multa vreme), de insusi fostul secretar al CSAT, generalul Vasile, Berceanu preia fraiele si negociaza el insusi cu reprezentanta evreilor contractul dintre partea romana si cea israeliana. Evident ca negocierea s-a facut in dezavantajul Romaniei, iar din suma – si asa infima si subevaluata a contractului – Berceanu cere, fara nici o jena, un „comision" de SASE MILIOANE DE DOLARI! De fapt, banii reprezentau pretul pe care evreii i-l plateau lui Berceanu nu pentru ca obtinuse un pret avantajos pentru ei la negocieri, ci pentru „un serviciu" pe care noi ii numim, conform legii, SPIONAJ INDUSTRIAL. La momentul respectiv, colonel ing. Nicolae Deneanu a fost singurul care, mirosind infractiunea, a refuzat sa semneze contractul fraudulos impus de tandemul Berceanu – Halperin. Nu pentru mult timp, Insa... ATUL DE PRESIUNILE LUI BERCEANU, DAR SI ALE ALTORA (Daneanu era santajat sistematic cu o anume inregistrare care l-ar fi dus dupa gratii), Daneanu cedeaza si semneaza contractul. Mai mult decIt atat: partea israeliana pune o noua conditie, dar care nu era stipulata In contract: aceea ca avionul sa fie construit in... Israel, cu forta de munca romaneasca. Asa se face ca si ceea ce trebuia sa fie un secret de stat al Romaniei se muta In hangarele statului evreu si, la sfIrsitul lui 1995, muncitori si ingineri de la Avioane Craiova sunt trimisi, la munca, direct in uzinele IAI Lahav. Aici... STUPOARE: romanii observa ca structura (care era o inventie militara romaneasca de mare rasunet in lumea tehnicii de lupta) avionului IAR 109 SWIFT se regasea, incredibil, si pe avionul israelian GALAXI. Concluzia: In timpul sederii sale pe Aeroportul militar din Israel, avionul romanesc fusese desigilat, asa cum initial sustinusera militarii romani atunci cInd aparatul se reintorsese in Romania, iar structura sa copiata, aplicata si, mai grav, omologata pe Galaxi. In termenii serviciilor secrete din intreaga lume, asta se numeste SPIONAJ INDUSTRIAL sI MILITAR!

http://diasporaonline.ro/?p=1764

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 24.118.20...)
2009-08-13 04:57
Re: Iata ca unul din zevzecii de serviciu a iesit deja vitejeste pe tarla

La 2009-08-13 00:29:52, Evreu-rus a scris:

> RADU BERCEANU, ACUZAT OFICIAL DE SPIONAJ MILITAR! Invinuit, inainte de
> 1989, de catre Directia de Contrainformatii a Securitatii, de spionaj
> militar, tradare a Statului si vindere de proiecte secrete din sfera
> cercetarii romano-ruse,

Ce proiecte de "cercetare romano-ruse" s-au desfasurat in anii '80? Rubasca cu servocomanda sau pufoaica cu blindaj reactiv?

> Radu Berceanu este acuzat acum, de catre
> inalti demnitari ai Consiliului Europei, de spionaj industrial la
> Uzina de Avioane Craiova

Atat-i chiar tare: Consiliul Europei a preluat atributiile SRI!

> - In favoarea Israelului - si de sabotarea
> unui contract dintre Romania si Franta.

Ce contract si in ce mod a fost sabotat?

> Este vorba despre cel mai
> grav si incendiar caz de incalcare a sigurantei nationale, de vindere
> pe bani grei a unui prototip secret de avion de lupta si, asa cum
> specifica si comisarii UE, de prejudicierea cu premeditare atat a
> Romaniei, cat si a Frantei.

Da' totusi de unde Franta? Ce treaba au avut francezii cu IAR-99/109?

> Povestea este halucinanta, dar, recent, a
> intrat atat In atentia DNA, cat si a CSAT, care confirma ca este vorba
> despre spionaj industrial, iar rapoarte ale SRI si SIE releva faptul
> ca Berceanu poate fi cercetat si pentru subminarea economiei
> nationale. ANUL 1992. UZINA DE AVIOANE CRAIOVA INCEPE LUCRUL LA
> PROIECTUL IAR 109, avionul de lupta care ar fi adus Romaniei
> relansarea spectaculoasa a industriei de aparare, contracte
> consistente si ferme pentru uzina si, nu In ultimul rand, suprematia
> cercetarii militare romanesti pe intreg mapamondul,

Pai de ce n-a preluat-o? Ca dupa cate stim avionul e in productie in Romania si cu execeptia Mauritaniei (fara a se semna insa un contract) nimeni nu s-a aratat interesat de el...

> deoarece avionul
> respectiv avea drept caracteristica o geometrie perfecta si fusese
> cotat pe locul II in lume la clasa sa.

Asta de unde ai scos-o? IAR-109 e identic structural si la exterior cu IAR-99 doar ca are echipamentul de bord israelian...

> AvInd in vedere si
> caracteristicile celor patru prototipuri care se faceau pe structura
> acestui avion, dar si faptul ca facea parte din categoria tehnica de
> lupta, iar proiectul fusese lucrat de cercetatori militari,

Fisa tehnica a producatorului il defineste ca avion de antrenament (scoala) in principal si atac la sol in subsidiar...

> construirea si detaliile lui erau considerate, in mod firesc, secret
> de stat! Ca urmare, de ceea ce se intampla la U.A. Craiova stiau doar
> cateva persoane: ministrul Apararii de atunci, un consilier al FPS, un
> secretar de stat din Ministerul Industriilor, un general din
> Ministerul de Interne, seful SRI din acea perioada, precum si
> generalul Vasile Ionel, un apropiat al lui Radu Berceanu si –
> foarte important! – secretar al Consiliului Suprem de Aparare a
> tarii. ANUL 1993. INTRE AVIOANE CRAIOVA sI FIRMA ISRAELIANa IAI LAHAV
> se poarta tratative pentru construirea – in comun!

Nu e vorba de construirea in comun ci de de modernizarea avionicii pentru al face cat de cat vandabil. Cu ceasuri rusesti pe bord nu prea voia sa-l ia nimeni...

> – a
> avionului de lupta IAR 109 SWIFT (al doilea prototip al IAR 109,
> primul fiind IAR 99). Berceanu afla, in acelasi an, de la generalul
> Vasile Ionel, amicul sau (care, astfel, isi Incalca cu buna stiinta
> atributiile si ii dezvaluie lui Berceanu un secret de stat!) despre
> proiect si, prin presiuni facute asupra celorlati detinatori ai
> secretului, obtine scoaterea din tara a avionului IAR 109 SWIFT de
> catre firma din Israel. In acest fel, modelul de avion de lupta
> romanesc este dus si lasat In zona militara a Aeroportului israelian
> Ben Gurion timp de cateva saptamani. Dupa care, el este adus inapoi
> in Uzina craioveana. De mentionat faptul ca, la intoarcerea in
> Romania, specialistii militari au atras atentia Ministerului
> Apararii, dar si SRI, ca au descoperit urme de desigilare a
> avionului!

In mod cert trebuia "desigilat" pentru a se instala senzori, cablaje, etc.

> NOIEMBRIE 1994. IN URMA UNUI A SA-ZIS PRECONTRACT,
> incheiat intre partea romana si firma din Israel, membrii proiectului
> de avion militar si Tanya Halperin, reprezentanta IAI Lahav, se
> IntIlnesc la Bucuresti, in cel mai mare secret. In afara de ei mai
> apare – afirma un ofiter SIE sub acoperire care este este
> dispus, daca procurorii DNA i-o vor cere, sa depuna marturie in acest
> caz! – un personaj care nu avea ce sa caute la intalnirea
> respectiva: Radu Berceanu. Adus, spre stupefactia partii romane (dar
> nu si a lui Halperin, cu care Berceanu avea relatii de afaceri de mai
> multa vreme), de insusi fostul secretar al CSAT, generalul Vasile,
> Berceanu preia fraiele si negociaza el insusi cu reprezentanta
> evreilor contractul dintre partea romana si cea israeliana. Evident
> ca negocierea s-a facut in dezavantajul Romaniei, iar din suma
> – si asa infima si subevaluata a contractului – Berceanu
> cere, fara nici o jena, un „comision" de SASE MILIOANE DE
> DOLARI! De fapt, banii reprezentau pretul pe care evreii i-l plateau
> lui Berceanu nu pentru ca obtinuse un pret avantajos pentru ei la
> negocieri, ci pentru „un serviciu" pe care noi ii numim,
> conform legii, SPIONAJ INDUSTRIAL.

Serios? Ce anume sa spioneze? Baioneta bumerang?

> La momentul respectiv, colonel
> ing. Nicolae Deneanu a fost singurul care, mirosind infractiunea, a
> refuzat sa semneze contractul fraudulos impus de tandemul Berceanu
> – Halperin. Nu pentru mult timp, Insa... ATUL DE PRESIUNILE LUI
> BERCEANU, DAR SI ALE ALTORA (Daneanu era santajat sistematic cu o
> anume inregistrare care l-ar fi dus dupa gratii),

Ce inregistrare era aia? L-au prins ciodind prin buzunarele altora prin autobuze?

>Daneanu cedeaza si
> semneaza contractul. Mai mult decIt atat: partea israeliana pune o
> noua conditie, dar care nu era stipulata In contract: aceea ca
> avionul sa fie construit in... Israel, cu forta de munca romaneasca.
> Asa se face ca si ceea ce trebuia sa fie un secret de stat al
> Romaniei se muta In hangarele statului evreu si, la sfIrsitul lui
> 1995, muncitori si ingineri de la Avioane Craiova sunt trimisi, la
> munca, direct in uzinele IAI Lahav. Aici... STUPOARE: romanii observa
> ca structura (care era o inventie militara romaneasca de mare rasunet
> in lumea tehnicii de lupta) avionului IAR 109 SWIFT se regasea,
> incredibil, si pe avionul israelian GALAXI.

Mda, asta suna la fel cu : cehii au studiat structura primei Dacii 1300, au copiat-o cu atentie si au obtinut camionul Tatra. Galaxy e un avion mic de pasageri, iar IAR-99 un avion de scoala pentru armata. Mai jos sunt pozele:

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6561109&nseq=7
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Iar997.jpg

> Concluzia: In timpul
> sederii sale pe Aeroportul militar din Israel, avionul romanesc
> fusese desigilat, asa cum initial sustinusera militarii romani atunci
> cInd aparatul se reintorsese in Romania, iar structura sa copiata,
> aplicata si, mai grav, omologata pe Galaxi. In termenii serviciilor
> secrete din intreaga lume, asta se numeste SPIONAJ INDUSTRIAL sI
> MILITAR!
>
> http://diasporaonline.ro/?p=1764
>

Poveste preluata de fapt din gazeta lui V.C. Tudor, Tricolorul.

In episodulmurmator, Evreu-rus ne va anunta in premiera mon diala absoluta ca imediat ce V.C. Tudor va ajunge presedintele Ialomitei, ii va dona lui V.V. Putin avionul IAR-109 pentru ca acesta sa poata zbura cu el pe luna...

Hokusai san din Kyoto (...@gmail.com, IP: 188.24.209...)
2009-08-13 07:48
Re: Iata ca unul din zevzecii de serviciu a iesit deja vitejeste pe tarla / MACHE SLUGOI DA evrei

, da-te ma-n aia a ma,,,i, din care nu trebuia sa iesi niciodata, SLUGOIULE al evreilor!!!



La 2009-08-13 04:57:21, Mache a scris:

> La 2009-08-13 00:29:52, Evreu-rus a scris:
>
> > RADU BERCEANU, ACUZAT OFICIAL DE SPIONAJ MILITAR! Invinuit, inainte de
> > 1989, de catre Directia de Contrainformatii a Securitatii, de spionaj
> > militar, tradare a Statului si vindere de proiecte secrete din sfera
> > cercetarii romano-ruse,
>
> Ce proiecte de "cercetare romano-ruse" s-au desfasurat in anii '80?
> Rubasca cu servocomanda sau pufoaica cu blindaj reactiv?
>
> > Radu Berceanu este acuzat acum, de catre
> > inalti demnitari ai Consiliului Europei, de spionaj industrial la
> > Uzina de Avioane Craiova
>
> Atat-i chiar tare: Consiliul Europei a preluat atributiile SRI!
>
> > - In favoarea Israelului - si de sabotarea
> > unui contract dintre Romania si Franta.
>
> Ce contract si in ce mod a fost sabotat?
>
> > Este vorba despre cel mai
> > grav si incendiar caz de incalcare a sigurantei nationale, de vindere
> > pe bani grei a unui prototip secret de avion de lupta si, asa cum
> > specifica si comisarii UE, de prejudicierea cu premeditare atat a
> > Romaniei, cat si a Frantei.
>
> Da' totusi de unde Franta? Ce treaba au avut francezii cu IAR-99/109?
>
> > Povestea este halucinanta, dar, recent, a
> > intrat atat In atentia DNA, cat si a CSAT, care confirma ca este vorba
> > despre spionaj industrial, iar rapoarte ale SRI si SIE releva faptul
> > ca Berceanu poate fi cercetat si pentru subminarea economiei
> > nationale. ANUL 1992. UZINA DE AVIOANE CRAIOVA INCEPE LUCRUL LA
> > PROIECTUL IAR 109, avionul de lupta care ar fi adus Romaniei
> > relansarea spectaculoasa a industriei de aparare, contracte
> > consistente si ferme pentru uzina si, nu In ultimul rand, suprematia
> > cercetarii militare romanesti pe intreg mapamondul,
>
> Pai de ce n-a preluat-o? Ca dupa cate stim avionul e in productie in
> Romania si cu execeptia Mauritaniei (fara a se semna insa un
> contract) nimeni nu s-a aratat interesat de el...
>
> > deoarece avionul
> > respectiv avea drept caracteristica o geometrie perfecta si fusese
> > cotat pe locul II in lume la clasa sa.
>
> Asta de unde ai scos-o? IAR-109 e identic structural si la exterior cu
> IAR-99 doar ca are echipamentul de bord israelian...
>
> > AvInd in vedere si
> > caracteristicile celor patru prototipuri care se faceau pe structura
> > acestui avion, dar si faptul ca facea parte din categoria tehnica de
> > lupta, iar proiectul fusese lucrat de cercetatori militari,
>
> Fisa tehnica a producatorului il defineste ca avion de antrenament
> (scoala) in principal si atac la sol in subsidiar...
>
> > construirea si detaliile lui erau considerate, in mod firesc, secret
> > de stat! Ca urmare, de ceea ce se intampla la U.A. Craiova stiau doar
> > cateva persoane: ministrul Apararii de atunci, un consilier al FPS, un
> > secretar de stat din Ministerul Industriilor, un general din
> > Ministerul de Interne, seful SRI din acea perioada, precum si
> > generalul Vasile Ionel, un apropiat al lui Radu Berceanu si –
> > foarte important! – secretar al Consiliului Suprem de Aparare a
> > tarii. ANUL 1993. INTRE AVIOANE CRAIOVA sI FIRMA ISRAELIANa IAI LAHAV
> > se poarta tratative pentru construirea – in comun!
>
> Nu e vorba de construirea in comun ci de de modernizarea avionicii
> pentru al face cat de cat vandabil. Cu ceasuri rusesti pe bord nu
> prea voia sa-l ia nimeni...
>
> > – a
> > avionului de lupta IAR 109 SWIFT (al doilea prototip al IAR 109,
> > primul fiind IAR 99). Berceanu afla, in acelasi an, de la generalul
> > Vasile Ionel, amicul sau (care, astfel, isi Incalca cu buna stiinta
> > atributiile si ii dezvaluie lui Berceanu un secret de stat!) despre
> > proiect si, prin presiuni facute asupra celorlati detinatori ai
> > secretului, obtine scoaterea din tara a avionului IAR 109 SWIFT de
> > catre firma din Israel. In acest fel, modelul de avion de lupta
> > romanesc este dus si lasat In zona militara a Aeroportului israelian
> > Ben Gurion timp de cateva saptamani. Dupa care, el este adus inapoi
> > in Uzina craioveana. De mentionat faptul ca, la intoarcerea in
> > Romania, specialistii militari au atras atentia Ministerului
> > Apararii, dar si SRI, ca au descoperit urme de desigilare a
> > avionului!
>
> In mod cert trebuia "desigilat" pentru a se instala senzori, cablaje,
> etc.
>


> > respectiva: Radu Berceanu. Adus, spre stupefactia partii romane (dar
> > nu si a lui Halperin, cu care Berceanu avea relatii de afaceri de mai
> > multa vreme), de insusi fostul secretar al CSAT, generalul Vasile,
> > Berceanu preia fraiele si negociaza el insusi cu reprezentanta
> > evreilor contractul dintre partea romana si cea israeliana. Evident
> > ca negocierea s-a facut in dezavantajul Romaniei, iar din suma
> > – si asa infima si subevaluata a contractului – Berceanu
> > cere, fara nici o jena, un „comision" de SASE MILIOANE DE
> > DOLARI! De fapt, banii reprezentau pretul pe care evreii i-l plateau
> > lui Berceanu nu pentru ca obtinuse un pret avantajos pentru ei la
> > negocieri, ci pentru „un serviciu" pe care noi ii numim,
> > conform legii, SPIONAJ INDUSTRIAL.
>
> Serios? Ce anume sa spioneze? Baioneta bumerang?
>
> > La momentul respectiv, colonel
> > ing. Nicolae Deneanu a fost singurul care, mirosind infractiunea, a
> > refuzat sa semneze contractul fraudulos impus de tandemul Berceanu
> > – Halperin. Nu pentru mult timp, Insa... ATUL DE PRESIUNILE LUI
> > BERCEANU, DAR SI ALE ALTORA (Daneanu era santajat sistematic cu o
> > anume inregistrare care l-ar fi dus dupa gratii),
>
> Ce inregistrare era aia? L-au prins ciodind prin buzunarele altora
> prin autobuze?
>
> >Daneanu cedeaza si
> > semneaza contractul. Mai mult decIt atat: partea israeliana pune o
> > noua conditie, dar care nu era stipulata In contract: aceea ca
> > avionul sa fie construit in... Israel, cu forta de munca romaneasca.
> > Asa se face ca si ceea ce trebuia sa fie un secret de stat al
> > Romaniei se muta In hangarele statului evreu si, la sfIrsitul lui
> > 1995, muncitori si ingineri de la Avioane Craiova sunt trimisi, la
> > munca, direct in uzinele IAI Lahav. Aici... STUPOARE: romanii observa
> > ca structura (care era o inventie militara romaneasca de mare rasunet
> > in lumea tehnicii de lupta) avionului IAR 109 SWIFT se regasea,
> > incredibil, si pe avionul israelian GALAXI.
>
> Mda, asta suna la fel cu : cehii au studiat structura primei Dacii
> 1300, au copiat-o cu atentie si au obtinut camionul Tatra. Galaxy e
> un avion mic de pasageri, iar IAR-99 un avion de scoala pentru
> armata. Mai jos sunt pozele:
>
> http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6561109&nseq=7
> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Iar997.jpg
>
> > Concluzia: In timpul
> > sederii sale pe Aeroportul militar din Israel, avionul romanesc
> > fusese desigilat, asa cum initial sustinusera militarii romani atunci
> > cInd aparatul se reintorsese in Romania, iar structura sa copiata,
> > aplicata si, mai grav, omologata pe Galaxi. In termenii serviciilor
> > secrete din intreaga lume, asta se numeste SPIONAJ INDUSTRIAL sI
> > MILITAR!
> >
> > http://diasporaonline.ro/?p=1764
> >
>
> Poveste preluata de fapt din gazeta lui V.C. Tudor, Tricolorul.
>
> In episodulmurmator, Evreu-rus ne va anunta in premiera mon diala
> absoluta ca imediat ce V.C. Tudor va ajunge presedintele Ialomitei,
> ii va dona lui V.V. Putin avionul IAR-109 pentru ca acesta sa poata
> zbura cu el pe luna...
>

Hokusai san din Kyoto (...@gmail.com, IP: 188.24.209...)
2009-08-13 07:57
Re: Iata ca unul din zevzecii de serviciu a iesit deja vitejeste pe tarla / MACHE SLUGOI DA evrei



, da-te ma-n aia a ma...i, din care nu trebuia sa iesi niciodata,
SLUGOIULE al evreilor, HUUUOOOOOOOO!!!



La 2009-08-13 04:57:21, Mache a scris:

> > La 2009-08-13 00:29:52, Evreu-rus a scris:
>
> > RADU BERCEANU, ACUZAT OFICIAL DE SPIONAJ MILITAR! Invinuit, inainte de
> 1989, de catre Directia de Contrainformatii a Securitatii, de spionaj
> militar, tradare a Statului si vindere de proiecte secrete din sfera
> cercetarii romano-ruse,
> >
> > Ce proiecte de "cercetare romano-ruse" s-au desfasurat in anii '80?
> > Rubasca cu servocomanda sau pufoaica cu blindaj reactiv?
> >
> > > Radu Berceanu este acuzat acum, de catre
> > > inalti demnitari ai Consiliului Europei, de spionaj industrial la
> > > Uzina de Avioane Craiova
> >
> > Atat-i chiar tare: Consiliul Europei a preluat atributiile SRI!
> >
> > > - In favoarea Israelului - si de sabotarea
> > > unui contract dintre Romania si Franta.
> >
> > Ce contract si in ce mod a fost sabotat?
> >
> > > Este vorba despre cel mai
> > > grav si incendiar caz de incalcare a sigurantei nationale, de vindere
> > > pe bani grei a unui prototip secret de avion de lupta si, asa cum
> > > specifica si comisarii UE, de prejudicierea cu premeditare atat a
> > > Romaniei, cat si a Frantei.
> >
> > Da' totusi de unde Franta? Ce treaba au avut francezii cu IAR-99/109?
> >
> > > Povestea este halucinanta, dar, recent, a
> > > intrat atat In atentia DNA, cat si a CSAT, care confirma ca este vorba
> > > despre spionaj industrial, iar rapoarte ale SRI si SIE releva faptul
> > > ca Berceanu poate fi cercetat si pentru subminarea economiei
> > > nationale. ANUL 1992. UZINA DE AVIOANE CRAIOVA INCEPE LUCRUL LA
> > > PROIECTUL IAR 109, avionul de lupta care ar fi adus Romaniei
> > > relansarea spectaculoasa a industriei de aparare, contracte
> > > consistente si ferme pentru uzina si, nu In ultimul rand, suprematia
> > > cercetarii militare romanesti pe intreg mapamondul,
> >
> > Pai de ce n-a preluat-o? Ca dupa cate stim avionul e in productie in
> > Romania si cu execeptia Mauritaniei (fara a se semna insa un
> > contract) nimeni nu s-a aratat interesat de el...
> >
> > > deoarece avionul
> > > respectiv avea drept caracteristica o geometrie perfecta si fusese
> > > cotat pe locul II in lume la clasa sa.
> >
> > Asta de unde ai scos-o? IAR-109 e identic structural si la exterior cu
> > IAR-99 doar ca are echipamentul de bord israelian...
> >
> > > AvInd in vedere si
> > > caracteristicile celor patru prototipuri care se faceau pe structura
> > > acestui avion, dar si faptul ca facea parte din categoria tehnica de
> > > lupta, iar proiectul fusese lucrat de cercetatori militari,
> >
> > Fisa tehnica a producatorului il defineste ca avion de antrenament
> > (scoala) in principal si atac la sol in subsidiar...
> >
> > > construirea si detaliile lui erau considerate, in mod firesc, secret
> > > de stat! Ca urmare, de ceea ce se intampla la U.A. Craiova stiau doar
> > > cateva persoane: ministrul Apararii de atunci, un consilier al FPS, un
> > > secretar de stat din Ministerul Industriilor, un general din
> > > Ministerul de Interne, seful SRI din acea perioada, precum si
> > > generalul Vasile Ionel, un apropiat al lui Radu Berceanu si –
> > > foarte important! – secretar al Consiliului Suprem de Aparare a
> > > tarii. ANUL 1993. INTRE AVIOANE CRAIOVA sI FIRMA ISRAELIANa IAI LAHAV
> > > se poarta tratative pentru construirea – in comun!
> >
> > Nu e vorba de construirea in comun ci de de modernizarea avionicii
> > pentru al face cat de cat vandabil. Cu ceasuri rusesti pe bord nu
> > prea voia sa-l ia nimeni...
> >
> > > – a
> > > avionului de lupta IAR 109 SWIFT (al doilea prototip al IAR 109,
> > > primul fiind IAR 99). Berceanu afla, in acelasi an, de la generalul
> > > Vasile Ionel, amicul sau (care, astfel, isi Incalca cu buna stiinta
> > > atributiile si ii dezvaluie lui Berceanu un secret de stat!) despre
> > > proiect si, prin presiuni facute asupra celorlati detinatori ai
> > > secretului, obtine scoaterea din tara a avionului IAR 109 SWIFT de
> > > catre firma din Israel. In acest fel, modelul de avion de lupta
> > > romanesc este dus si lasat In zona militara a Aeroportului israelian
> > > Ben Gurion timp de cateva saptamani. Dupa care, el este adus inapoi
> > > in Uzina craioveana. De mentionat faptul ca, la intoarcerea in
> > > Romania, specialistii militari au atras atentia Ministerului
> > > Apararii, dar si SRI, ca au descoperit urme de desigilare a
> > > avionului!
> >
> > In mod cert trebuia "desigilat" pentru a se instala senzori, cablaje,
> > etc.
> >
>
>
> > > respectiva: Radu Berceanu. Adus, spre stupefactia partii romane (dar
> > > nu si a lui Halperin, cu care Berceanu avea relatii de afaceri de mai
> > > multa vreme), de insusi fostul secretar al CSAT, generalul Vasile,
> > > Berceanu preia fraiele si negociaza el insusi cu reprezentanta
> > > evreilor contractul dintre partea romana si cea israeliana. Evident
> > > ca negocierea s-a facut in dezavantajul Romaniei, iar din suma
> > > – si asa infima si subevaluata a contractului – Berceanu
> > > cere, fara nici o jena, un „comision" de SASE MILIOANE DE
> > > DOLARI! De fapt, banii reprezentau pretul pe care evreii i-l plateau
> > > lui Berceanu nu pentru ca obtinuse un pret avantajos pentru ei la
> > > negocieri, ci pentru „un serviciu" pe care noi ii numim,
> > > conform legii, SPIONAJ INDUSTRIAL.
> >
> > Serios? Ce anume sa spioneze? Baioneta bumerang?
> >
> > > La momentul respectiv, colonel
> > > ing. Nicolae Deneanu a fost singurul care, mirosind infractiunea, a
> > > refuzat sa semneze contractul fraudulos impus de tandemul Berceanu
> > > – Halperin. Nu pentru mult timp, Insa... ATUL DE PRESIUNILE LUI
> > > BERCEANU, DAR SI ALE ALTORA (Daneanu era santajat sistematic cu o
> > > anume inregistrare care l-ar fi dus dupa gratii),
> >
> > Ce inregistrare era aia? L-au prins ciodind prin buzunarele altora
> > prin autobuze?
> >
> > >Daneanu cedeaza si
> > > semneaza contractul. Mai mult decIt atat: partea israeliana pune o
> > > noua conditie, dar care nu era stipulata In contract: aceea ca
> > > avionul sa fie construit in... Israel, cu forta de munca romaneasca.
> > > Asa se face ca si ceea ce trebuia sa fie un secret de stat al
> > > Romaniei se muta In hangarele statului evreu si, la sfIrsitul lui
> > > 1995, muncitori si ingineri de la Avioane Craiova sunt trimisi, la
> > > munca, direct in uzinele IAI Lahav. Aici... STUPOARE: romanii observa
> > > ca structura (care era o inventie militara romaneasca de mare rasunet
> > > in lumea tehnicii de lupta) avionului IAR 109 SWIFT se regasea,
> > > incredibil, si pe avionul israelian GALAXI.
> >
> > Mda, asta suna la fel cu : cehii au studiat structura primei Dacii
> > 1300, au copiat-o cu atentie si au obtinut camionul Tatra. Galaxy e
> > un avion mic de pasageri, iar IAR-99 un avion de scoala pentru
> > armata. Mai jos sunt pozele:
> >
> > http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6561109&nseq=7
> > http://en.wikipedia.org/wiki/File:Iar997.jpg
> >
> > > Concluzia: In timpul
> > > sederii sale pe Aeroportul militar din Israel, avionul romanesc
> > > fusese desigilat, asa cum initial sustinusera militarii romani atunci
> > > cInd aparatul se reintorsese in Romania, iar structura sa copiata,
> > > aplicata si, mai grav, omologata pe Galaxi. In termenii serviciilor
> > > secrete din intreaga lume, asta se numeste SPIONAJ INDUSTRIAL sI
> > > MILITAR!
> > >
> > > http://diasporaonline.ro/?p=1764
> > >
> >
> > Poveste preluata de fapt din gazeta lui V.C. Tudor, Tricolorul.
> >
> > In episodulmurmator, Evreu-rus ne va anunta in premiera mon diala
> > absoluta ca imediat ce V.C. Tudor va ajunge presedintele Ialomitei,
> > ii va dona lui V.V. Putin avionul IAR-109 pentru ca acesta sa poata
> > zbura cu el pe luna...
> >
>
>


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Armaghedon Berceanu (2402 afisari)
 Sulfina tampon pentru Elena (2050 afisari)
 Romania in criza (1489 afisari)
 Mazare "Canci" (1442 afisari)
 Diavolul Nae Ionescu si ucenicul sau Mihail Sebastian (1101 afisari)
 Sfantu Gheorghe: ''Pentru ca e criza financiara'', primarul Arpad Antal nu vrea jandarmi romani (1598 afisari)
 Fata care a baut pana a cazut de la etaj, in Costinesti, era balerina la Opera! - FOTO (1530 afisari)
 Bordel de lux langa Guvern: Creatorul de moda Dyandy Danut Parvan, retinut pentru proxenetism (1492 afisari)
 Presa maghiara despre ''neamicalul'' Ungaria - Romania: ''Saracul Cozma! Meci memorial sub semnul urii'' (1455 afisari)
 "The New York Times": Inchisoarea CIA din Romania a fost situată "pe o stradă aglomerată din București" (1403 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01153 sec.