Este totusi de admirat ca francezii au gasit cutiile.
Cineva sugera la TV ca s-ar putea sa fi fost UN TRASNET care a lovit tancul cu combustibil, "cutia Faraday" a avionului se pare ca NU MAI ESTE ATAT DE SIGURA contra trasnetelor ca in anii '40-'60.
Asta deoarece se introduc tot mai multe parti DIN PLASTIC in fuzelajul avionului si un punct foarte slab la Airbus ar fi zona in care sunt retrase rotile in interiorul avionului (conf unui interesant comentariu despre trasnete, cum se nasc furtunile si cum se incarca norii cu electricitate, la TV).
In orice caz datorita multelor parti din plastic ale avionului, realizatorii emisiunii sustineau ca trasnetul isi cauta tot mai des drumul prin sita interioara de metale, citeste cablurile electrice.
Si cateva cabluri duc si pe la instrumentele de masurare a cantitatii si temperaturii in tancurile de combustibul.
http://www.youtube.com/watch?v=5IRfbC0RHsY&feature=related
Se pare ca BOEING nu prea are metehne din acestea cu intratul trasnetului IN avion. Dovada pe video. |