1) Cu privire la cercetare:
- sa se faca o verificare a numarului de consultari de catre specialistii din domeniu, ale tuturor contractelor platite din bani publici;
- sa se faca o analiza clara (economica !) a eficientei contractelor care au avut cat de cat o aplicabilitate in practica;
- sa se verifice de cate ori acelasi contract pus de aceeasi persoana (sau colaboratori de-ai respectivului pe care i-a bagat in fata), eventual la alte programe, a mai fost facut !
- sa se verifice pe ce s-au dat banii rezervati anumitor lucruri si daca acele lucruri se folosesc de cine trebuie cum trebuie.
2) Cu privire la invatamant:
- sa se verifice cand au fost scrise cartile profesorilor facuti in ultimii ani (relativ la momentul "ungerii" !) si ce edituri au tiparit aceste carti;
- sa se CITEASCA toate articolele scrise de cei acreditati (nu numai lista de lucrari !), sa se identifice articolele puse de mai multe ori cu titlu schimbat (eventual sa se semnaleze institutiilor abilitate ale statului nostru dar si a celor implicati catre care s-au semnat eventual niste declaratii de transfer a drepturilor de autor) si sa se coreleze cu specificul postului pe care au dat concurs;
- sa se verifice modul in care se fac planurile de invatamant (dupa ce stiu unii ...) si de cate ori au fost acestea schimbate nu numai in cadrul unui ciclu complet de invatamant ci chiar si in cadrul aceluiasi ciclu de invatamant ! |