in media au aparut stiri ca d-l Mitrea a obtinut un pret mai mic.Ca era mai ieftin, s-a demonstrat. Dar a calculat cineva cat a costat economia nationala si cat a costat nervii celor care au fost si sunt obligati sa faca acest drum in continuare, in conditiile de acum. Cred ca acest cost este aproape egal cu cat ne costa acum autostrada. Se mai pune o problema, cat va costa in final, deoarece preturile terenurilor au crescut, si acest lucru conteaza, chiar daca cea mai mare parte este a statului, remane suficiente suprafete de expropiat si pentru proprietati private. Si cat va adauga inflatia, cat salariile mai mari in 2010, cand incep lucrarile, fata de cele din 2004. Si toate acestea pentzru a satisface orgoliul acestu ministru sfatos, care nu stie altceva dacat sa demoleze, sa inchida, sa desfiinteze. Unde ajunge ministru nu face altceva dacat sa distruga. Este un demolator al domeniului pe care-l pastoreste. Si cu Autostrada Brasov- Bors este la fel. Si noi platim toate facturile, direct sau indirect. se zice ca segmentul Comarnic-Brasov este facut in parteneriat, dar taxa de folosire cine o plateste, ca strainii nu o fac degeaba, o fac sa castige, si de unde castiga, daca nu de la noi. Oare cat il mai suportam pe acest sfatos orgolios si marginit. |