|
|
CAP-istul din ROMANIA (...@yahoo.com, IP: 78.96.229...) 2009-04-13 11:02 |
Circ de doi lei
| |
Zona de coasta este slab populata si nu se afla sub controlul autoritatilor somaleze ci sub controlul diferitelor clanuri.
De ce NATO nu intervine la uscat sa creeze o zona-tampon de cativa km de la tarm, pentru a-i lipsi de bazele de unde opereaza cu salupele ?
Chiar alaturi exista o baza militara franceza (Djibouti) care poate asigura suport logistic.
Sau, mai simplu si mai ieftin, de ce nu folosesc nave-capcana? Inchiriaza / cumpara cateva junghiuri de nave, le trimit sa se plimbe pe culoar si cand urca la bord piratii ies trupele de interventie si-i curata pe toti.
| |
| |
ValVerde (...@hotmail.com, IP: 68.89.186...) 2009-04-13 16:16 |
Re: Circ de doi lei
| |
NATO nu are obligatia si nici mandatul de a proteja transportul maritim internatinal.
Cine plateste actiunile militare impotriva piratilor somalezi????
Fiecare companie maritima trebuie sa-si protejeze proprietatea.
Daca tara de origine devine implicata, asta e o decizie a guvernului tarii respective.
Nici rusii, nici chinezii, nici NATO si nici contribuabilul american nu au nici o obligatie de a asigura libera trecere a navelor comerciale pe ruta respectiva.
La 2009-04-13 11:02:45, CAP-istul a scris:
> Zona de coasta este slab populata si nu se afla sub controlul
> autoritatilor somaleze ci sub controlul diferitelor clanuri.
> De ce NATO nu intervine la uscat sa creeze o zona-tampon de cativa km
> de la tarm, pentru a-i lipsi de bazele de unde opereaza cu salupele
> ?
> Chiar alaturi exista o baza militara franceza (Djibouti) care poate
> asigura suport logistic.
> Sau, mai simplu si mai ieftin, de ce nu folosesc nave-capcana?
> Inchiriaza / cumpara cateva junghiuri de nave, le trimit sa se plimbe
> pe culoar si cand urca la bord piratii ies trupele de interventie si-i
> curata pe toti.
>
>
>
| |
| |
« Comentariu anterior Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|