|
|
| Analize si comentarii |
2009-03-20 |
| | |
Liviu2002j din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 86.121.129...) 2009-03-19 23:07 |
D-na profesor de 50 de ani si 4 ani consilier prezidential ...
| |
Vad ca acum vedeti gunoaiele din celelalte ograzi insa cat ati putut sa faceti curat nu numai ca nu ati facut mai nimic dar nu ati vazut nici macar cum gunoiul se tot strange si creste ! Daca tot faceati parte din sistem, chiar si din pozitia aparatului prezidential insa ajunsa atat de sus, puteati sa opriti cat de cat frauda fie si numai luand o pozitie consecventa si ferma ... Nu prea stiu ce ati facut si ce consiliere i-ati dat presedintelui de atunci care si dansul era tot profesor universitar !? Chiar si acum ii tot trageti cu dusmanii de moarte PSD-ul si Iliescu in loc sa emiteti o pozitie corecta prin care sa recunaosteti ca frauda este mult mai mare si a cuprins TOT SISTEMUL DE INVATAMANT ! Probabil ca mai bine de 50% din diplomele care se dau acum nu s-ar fi dat cu 20 de ani in urma ... Practic diplomele de doctor inlocuiesc oarecum diplomele de licenta iar cele de licenta pe cele de bacalaureat in timp ce Bacalaureatul a ajuns un fel de examen de treapta a doua cum era in anii 80 ! Dar nivelul nu este nicidecum comparabil cu cel din anii 80 asa ca mai degraba "absolventii" de acum sunt un fel de maistri ... Scolile de maistri s-au desfiintat dar maistrii (fara practica !) ies pe banda rulanta cu niste hartii fara nicio valoare ! Aici sa veniti d-tra sa ne explicati cum de s-a ajuns in aceasta situatie, ce ati facut d-tra ca sa nu se ajunga aici si ce intreprindeti acum in afara acestor comentarii jalnice ... | |
| |
2009-03-19 23:48 |
Re: nici maistri
| |
in miod normal ajungeai la scoa asta dupa ce invarteai sa fii mai sus de mijlocu priofeiei ( parca era ctgr V a). In general aveu praftica profesionala si buna.. ( ma rog erau si pile). Astia au alte practici | |
| |
« Comentariu anterior Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|