Ziua Logo
  Nr. 4482 de marti, 10 martie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Economic

2009-03-10

Comentarii: 2, forum INCHIS

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

horiageo
2009-03-10 18:08:49

Si ?

Care este meritul lui berceanu in aceasta situatie ? Doar faptul ca este ministru actual al transporturilor si atat, caci proiectul acesta urmeaza un curs initiat de fostul ministru Orban acum ^ luni. Asa sunt acesti pedei parsivi obisnuiti, sa-si atribuie meritew pt ce fac altii si sa manipuleze prin minciuna. O gasca uriasa de parveniti si mincinosi

ziuatv
2009-03-11 12:10:54

prin noi insine,cind?

mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii autohtoni dinainte de

"89:IPTANA-Institutul de Proiectari Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in

palatul mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile, drumuri,atit in tara cit si

prin alte tari),IPCF-Institutul de Proiectari Cai Ferate, sa ,constructorii nostrii:CCCF:Centrala

Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri Porturi si Aeroporturi,sa.toata

ziua, buna ziua, licitatii cu firme straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de

autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si comisie de receptie

romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta, care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe

vremuri am facut lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de mindrie,nici macar

profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai nou,toata lumea se pricepe la autostrazi,

ca si la fotbal, ca la agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam 80%,ruinind in

datorie externa next generation,cind altadata asiguram in totalitate consumul intern de produse

agricole si dadeam si la export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu

componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie preocuparea conducerii politice a

tarii.ca nu se intimpla asa, e o singura explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al

acesteia si lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si traditiile noastre

tehnologice de dinainte de "89, dar si big eroarea cum ca legea cererii si ofertei ar actiona

spontan reglind totul de la sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari dezechilibre,..in caz

de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si inteligent..ori,deocamdata, suntem in

criza economica=>rolul statului trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel

operativ orin companii de stat,inclusiv de constructii autostrazi!
ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel Saligny proiecta si executa

podul de la cernavoda si Silozul din Portul constanta.iara,noi,noi,epigonii,cind?


« Sumar articole
Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Pensii speciale pentru bugetarii smecheri (3120 afisari)
 Urmariti general prin pasaport (2722 afisari)
 Un mare chix (2680 afisari)
 Femeie-vampir dezgropata in Italia dupa patru secole (2061 afisari)
 Basescu lanseaza S.O.S. (1550 afisari)
 Incredibil, dar adevarat! Sex in grup chiar sub nasul politistilor (7657 afisari)
 Un act intocmit in SUA te poate lasa sarac lipit in Romania! (3664 afisari)
 Britney Spears cu partile intime la vedere, in plin concert! (FOTO/VIDEO) (3610 afisari)
 Bataie intre top-modele la o prezentare Jean Paul Gaultier (VIDEO) (2973 afisari)
 Nicolette Sheridan si-a acoperit fata, nu si...chilotii! (FOTO) (2813 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00616 sec.