2009-02-03 22:11 |
Consideratiile unui specialist..
| |
Garniturile folosite sunt cele tip "Sageata albastra", despre care Ioan Andrei Egli ne-a declarat ca sunt utilizate gresit la noi, intrucat nu sunt facute pentru distante mari, ci medii, de tipul Bucuresti-Ploiesti
----------------------
Pina aici e perfect adevarat, dar.. sa nu uitam ca acestea sunt pe motor diesel. Mult mai potrivite ar fi unele electrice, recomandare, Siemens producatoru Sagetii Albastre are si trenuri electrice de acelasi model.
Dar... o solutie si mai buna ar fi un tren-metrou, deja exista solutii, adica merge si ca metrou si ca trenu, in centru orasului merge pe sub pamint si la margine scoate capu afara si merge pe sine normale..
Trenule, masina mica, unde-l duci pe ionica!
| |
| |
2009-02-03 23:49 |
Re: Consideratiile unui specialist..
| |
La 2009-02-03 22:11:18, neamtu tiganu a scris:
> Garniturile folosite sunt cele tip "Sageata albastra", despre care
> Ioan Andrei Egli ne-a declarat ca sunt utilizate gresit la noi,
> intrucat nu sunt facute pentru distante mari, ci medii, de tipul
> Bucuresti-Ploiesti
> ----------------------
> Pina aici e perfect adevarat, dar.. sa nu uitam ca acestea sunt pe
> motor diesel. Mult mai potrivite ar fi unele electrice, recomandare,
> Siemens producatoru Sagetii Albastre are si trenuri electrice de
> acelasi model.
>
> Dar... o solutie si mai buna ar fi un tren-metrou, deja exista
> solutii, adica merge si ca metrou si ca trenu, in centru orasului
> merge pe sub pamint si la margine scoate capu afara si merge pe sine
> normale..
>
> Trenule, masina mica, unde-l duci pe ionica!
>
>
> Ce faci Neamtule ??
La New York ninge indesat de 5 ore !!
Gabriel Teodorescu
>
| |
| |
Mos Grigore din Chicago (...@worldnet.att.net, IP: 67.184.156...) 2009-02-04 03:32 |
Re: Consideratiile unui specialist..
| |
La 2009-02-03 22:11:18, neamtu tiganu a scris:
> Garniturile folosite sunt cele tip "Sageata albastra", despre care
> Ioan Andrei Egli ne-a declarat ca sunt utilizate gresit la noi,
> intrucat nu sunt facute pentru distante mari, ci medii, de tipul
> Bucuresti-Ploiesti
> ----------------------
> Pina aici e perfect adevarat, dar.. sa nu uitam ca acestea sunt pe
> motor diesel. Mult mai potrivite ar fi unele electrice, recomandare,
> Siemens producatoru Sagetii Albastre are si trenuri electrice de
> acelasi model.
>
> Dar... o solutie si mai buna ar fi un tren-metrou, deja exista
> solutii, adica merge si ca metrou si ca trenu, in centru orasului
> merge pe sub pamint si la margine scoate capu afara si merge pe sine
> normale..
==========================================================
Uite vezi ca treaba e mai incurcata,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,trenurile Diesel nu pot intra in subterana fara probleme....................deci electricu e solutzia.........care foarte bun in subteran ...........cu contacte jos.............dar nu-l potzi pune afara daca nu ingradeshti calea ferata pe cite sute de Km ai de gind s-o duci..............metrourile cu care am umblat in US sint toate subterane shi extraterane............cu conditziile de mai sus.............dar merg numai pina la aeroport................nu sute de mile.......................alea care merg departe sint fie cu TROLEU fie Diesel................................asta cere o groaza de MALAI!
Imi amintesc de o controversa cind FR si GE erau in cursa cu BULETZII, ca austriecii shi elvetzienii se intrebau daca n-ar fi o ideie bune shi pentru ei..........
concluzia a fost ca marimea lor de tzara.............nu merita......asha ca s-au concentrat pe COMODITATE SI CONFORT!............................la noi inca se gindeshte la..TAMISA NOASTRA! | |
| |
Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|