|
|
Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 207.224.86...) 2009-02-02 05:04 |
Ia teapa neamule!
| |
Aproape sigur ca toata povestea e o facatura de doi bani pentru retardati. Din mai multe motive:
- Daca englezii aveau de gand sa transfere asemenea valori peste ocean, nu o faceau cu o amarata de nava cu aburi lenta si vulnerabila.Transporturile de acest gen (+ calatoriile oficialilor britanici de rang inalt peste ocean) se faceau cu nave de razboi rapide si practic invulnerabile la atacurile U-boot-urilor.
- In 1942 navele aliate nu mai traversau de mult Atlanticul singure de capul lor ci doar in convoaie destul de bine aparate.
- Lend lease act a aparut exact in momentul in care englezii dadusera de fundul lazii cu parale si nu mai aveau valuta sau aurul necesare pentru plata cumparaturilor de razboi din State. Deci de unde naiba puteau ei sa mai scoata atatea metale pretioase si diamante pe care sa le trimita dintr-un foc in SUA in 1942? Ganditi-va numai ca, cantitatea de 70 de tone de platina era ceva mai mult decat productia mondiala din 1941, incluzand-o pe cea a URSS! (in zilele noastre e cu ceva peste 200 de tone!)
- Ce rost avea ca o nava transportand astel de valori sa faca un ocol asa de mare in drumul ei intre Anglia si SUA?
In concluzie cred ca totul face parte din uvertura unei tepe sordide: Se va infiinta o societate pe actiuni ce se va ocupa cu recuperarea epavei. Ea trebuie promovata in special acolo unde unde tapele se infig mai usor si fara riscurile din Occident. Actiunile SA ar urma sa creasca dramatic pana la momentul in care s-ar constata ca recuperarea epavei nu e posibila tehnic sau ca ea transporta masini de cusut... | |
| |
Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|