Ziua Logo
  Nr. 4446 de marti, 27 ianuarie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2009-01-27
moroianu (...@k.ro, IP: 193.25.105...)
2009-01-27 08:55
Mache de ieri: CUI CE AR TREBUI SISTEMUL "GRADELOR" PENTRU PROFESORI?

La 2009-01-26 21:18 Mache a scris:

> Ce bine suna "niste examene extrem de dure, care cer o pregatire > aprofundata"! Numai ca dupa ce ne intoarcem cu picioarele pe pamant
> descoperim intelesurile adanci ale vorbei lui Stalin: "nu conteaza cine voteaza, > conteaza cine numara voturile". La urma urmei si in zilele noastre conditiile de > obtinere ale titlului de profesor universitar sunt deosebit de severe, dar in > pofida acestui fapt presupun ca multi dintre cei de pe acest forum au avut
> ocazia sa cunoasca cel putin un profesor universitar care nu e calificat nici
> macar pentru a preda la o scoala primara...
============================================================

De dragul de a-ti mai plasa o data poanta cu Stalin si cu numaratul alegerilor
vii cu exemplul obtinerii titlului de profesor universitar, care se face prin CONCURS DE DOSARE, deci n-are nici o relevantza in chestiunea evntualei introduceri a "agregarii" in invatamantul preuniversitar (ca alternativa la actualul sistem corupt si ineficient al "lucrarilor de grad"), dat fiind ca titlul respectiv s-ar acorda pe baza unor LUCRARI SCRISE, evident secrete si mult mai greu de falsificat sau tranzactionat decat examenele de grad.

Mentionez ca la examenele respective din Franta se prezinta in fiecare an cateva mii de candidati pentru fiecare specialitate, din care sunt declarati rerusiti circa o treime.
=============================================================
Pentrtu cei interesati de subiect, iata si continutul discutiei de ieri:

La 2009-01-26 10:32:48, M_D_L a scris:

> . In plus,
> profesorii care n-au prea invatat in timpul facultatii (nu i-a dus
> tartacuta sau au fost chiulai) erau slabi din punct de vedere
> profesional, chiar daca aveau gradul I luat. De asta eu consider ca
> diferentierea profesorilor pe baza gradului didactic este o tampenie.
> Lucrez la o facultate si stiu ce lupte crancene se dau intre
> profesorii universitari pentru a "indruma" la gradul I cat mai multi
> profesori de liceu., deoarece de acolo pica ciubucuri grase. Iar
> lucrarea de grad este copiata din niste carti, daca nu este chiar una
> facuta de altii, cu ani in urma. Toata chestia este o mascarada
> platita. Chiar daca ar fi o treaba serioasa, nu se poate ca un
> profesor cu gradul I este mai pregatit dupa ce si-a dat gradul,
> pentru ca in lucrarea respectiva a tratat un subiect anume, din miile
> care sunt predate la scoala.
========================================================

Din pacate, cred ca aveti dreptate in privinta caderii in derizoriu si impostura
a sistemului de acordare a gradului I. Dar cu ce sa fie el inlocuit? (Ca doar simpla desfiintare a gradelor ar fi si mai rea decat situatia actuala.) O varianta ar fi sistemul francez al concursurilor pentru titlul de "profesor agregat" (denumirea ar putea fi schimbata dupa gust) - nicte examene extrem de dure, care cer o pregatire aprofundata timp de cativa ani, pe baza unei programe comunicate din timp. Asta ne-ar scapa de spectrul ciubucelor pentru "conducatori" si de lucrarile copiate, introducand in schimb o motivatie reala pentru cei capabili sa treaca acel examen, a carui promovare se tarduce nu numai prin salarii mai mari, ci si prin ore mai putine la scoala.
============================================================

La 2009-01-26 10:32:48, srelu a scris:
>
> <<In schimb, evaluari europene ne plaseaza educatia pe ultimul loc in
> Uniunea Europeana.>>
>
> Acestea sunt evaluarile occidentale, facute de respectivii pentru a-i
> scoate pe ei in frunte. Ce-ar fi sa lasam in p... m... toate
> smecheriile cu evaluarile si sa ne uitam la rezultate ? Le putem
> vedea de pilda la olimpiadele internationale.
=============================================================

Judecand dupa nivelul actual al absolventilor care sunt admisi practic fara examen la politehnica din Bucuresti, am toate motivele sa cred ca evaluarile respective sunt corecte. Succesele la olimpiade (care cred ca nici ele nu mai au anvergura de acum doua decenii) se explica prin existenta unor mini-sisteme de pregatire intensiva a elevilor supra-dotati - si in nci un caz nu pot fi luate drept masura a sistemului de invatamant in ansamblul lui. Si in definitiv, de credeti ca Romania ar trebui sa se plaseze pe ultimul loc din Uniune la civilizatie, cultura, performante economice si asa mai departe daca sistemul ei de invatamant ar fi la inaltimea pe care i-o atribuiti? (Chiar si propunerea de "lasat in p... m", in treacat fie vorba, nu e dovada unei educatii foarte complete...)
==============================================================
> Cu asta sunt de acord, pentru ca mai-raul nostru (economic, militar,
> din punct de vedere al pregatirii fortei de munca) inseamna
> mai-binele vesticilor, care sunt concurati economic de tarile din
> Asia si nu doresc sa le mai faca probleme si cei din "Noua Europa".
> De asta ne-au bubuit atat de tare, prin intermediul unor marionete
> puse la conducerea tarii, distrugand si economia si invatamantul.
> Este lupta pentru existenta si orice metoda este permisa, oricat de
> marsava ar fi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu inteleg nimic!
==========================================================

> Tariceanu a risipit banii, lasandu-i pe niste incompetenti sa comande
> aparatura, fara un proiect si o analiza serioasa in privinta a ce se
> cumpara si ce se va face ulterior cu aparatele respective. Parerea mea
> este ca tipul este si cam prost, dar nici nu a fost interesat sa se
> faca treaba serioasa, pentru ca este dirijat de francezi, care ne vad
> ca pe o colonie a lor, deci n-au interesul sa ne dezvoltam.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt saracii de dezvoltarea noastra...)






moroianu (...@k.ro, IP: 193.25.105...)
2009-01-27 08:57
Titlul corect: CU CE AR TREBUI INLOCUIT SISTEMUL "GRADELOR" PENTRU PROFERSORI?

...............................................

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 207.224.86...)
2009-01-27 13:26
Re: Mache de ieri: CU CE AR TREBUI INLOCUIT SISTEMUL "GRADELOR" PENTRU PROFESORI?

La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:

> La 2009-01-26 21:18 Mache a scris:
>
> > Ce bine suna "niste examene extrem de dure, care cer o pregatire > aprofundata"! Numai ca dupa ce ne intoarcem cu picioarele pe pamant
> > descoperim intelesurile adanci ale vorbei lui Stalin: "nu conteaza cine voteaza, > conteaza cine numara voturile". La urma urmei si in zilele noastre conditiile de > obtinere ale titlului de profesor universitar sunt deosebit de severe, dar in > pofida acestui fapt presupun ca multi dintre cei de pe acest forum au avut
> > ocazia sa cunoasca cel putin un profesor universitar care nu e calificat nici
> > macar pentru a preda la o scoala primara...
> ============================================================
>
> De dragul de a-ti mai plasa o data poanta cu Stalin si cu
> numaratul alegerilor
> vii cu exemplul obtinerii titlului de profesor universitar, care se
> face prin CONCURS DE DOSARE, deci n-are nici o relevantza in
> chestiunea evntualei introduceri a "agregarii" in invatamantul
> preuniversitar (ca alternativa la actualul sistem corupt si
> ineficient al "lucrarilor de grad"), dat fiind ca titlul respectiv
> s-ar acorda pe baza unor LUCRARI SCRISE, evident secrete si mult mai
> greu de falsificat sau tranzactionat decat examenele de grad.
>
> Mentionez ca la examenele respective din Franta se prezinta in
> fiecare an cateva mii de candidati pentru fiecare specialitate, din
> care sunt declarati rerusiti circa o treime.
> =============================================================
[...]

Ah, nu era de dragul poantei cu Stalin (aropos, chiar "am mai plasat-o" vreodata?) ci de dragul de a sublinia lipsa de temei a sperantei desarte ca exista o solutie miraculoasa si la indemana care va rasturna imediat scara valorilor, (data acum de-a berbeleacul) tocmai in pozitia corecta.

Am dat exemplul cu profesorii universitari nu din cauza ca modul de obitnere a titlului ar semana cu cel al unui examen de secret, ci pentru ca te astepti ca acolo la varful ierarhiei dascalesti sa gasesti sa gasesti maxima concentrare a probitatii morale. Ori nu se intampla asa.

Sigur ca in principiu ai dreptate. Introducerea unor examene secrete si dificile pentru ierarhizarea titlurilor in invatamantul primar si mediu ar trebui sa mai asaneze (macar dupa un timp indelungat) grajdurile lui Augias. Crede-ma, ca omu' care n-a avut in scoala un dosar foarte bun, si pe care doar diferitele examene de admitere scrise si secretizate l-au scos de fiecare data din rahat sunt, adeptul examenelor scrise si secretizate. Pe de alta parte sunt constient si vreau sa subliniez ca pentru o buna bucata de vreme rezultatele vor fi dezamagitoare - asa cum au fost cele ale examenelor pentru medicii rezidenti, inconjurate in fiecare an de circ si fraude...

M_D_L (...@email.ro, IP: 193.231.40...)
2009-01-27 13:49
Re: Mache de ieri: CUI CE AR TREBUI SISTEMUL "GRADELOR" PENTRU PROFESORI?

La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:


> De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua
> economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu
> inteleg nimic!
> ==========================================================
>


Credean ca v-ati prins de poanta, ca nu e greu. Pur si simplu asa merg lucrurile in natura. Nu este loc pentru toti (resurse insuficiente, poluare suplimentara, concurenta economica, etc) si tarile puternice au interesul sa ne faca sa disparem din decor.
Americanii, francezii, englezii (pana la urma toti) si-ar dori ca toata planeta sa fie numai a lor si daca ar putea i-ar extermina pe ceilalti, din considerente de "siguranta nationala".


> Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l
> traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea
> dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat
> de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor
> civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb
> cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt
> saracii de dezvoltarea noastra...)
>
>
Acum puterile coloniale (inclusiv Franta) prefera sa lucreze smechereste. Nu mai ocupa cu trupe tarile colonizate (costuri suplimentare, responsabilitati, trebuie sa lupte cu nationalistii, etc) ci se folosesc de guverne marioneta care le pun la dispozitie tot ce vor (resursele naturale, piata de desfacere, teritoriu pentru eventuale baze militare, etc) si prin care au grija sa si dezorganizeze acele tari, ca sa ramana slabe din punct de vedere economic si militar.

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 16:00
M_D_L: Convingerile Dvs simple si clare...


...ma fac sa va consider o indiscutabila sperantza pentru propasirea universitatii in care spuneti ca lucrati!

Dar despre ce universitate e vorba si ce pregatire aveti de fapt? (Lucratul poate insemna la o catedra, in cadrul unei biblioteci, al unui serviciu administrativ, samd)

Povestiti-ne mai mult despre Dvs si despre modul in care v-at format convingerile respective, negresit in cunostinta de cauza. Subiectul promite sa fie antrebant si plin de surprize...

La 2009-01-27 13:49:52, M_D_L a scris:

> La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:
>
>
> > De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua
> > economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu
> > inteleg nimic!
> > ==========================================================
> >
>
>
> Credean ca v-ati prins de poanta, ca nu e greu. Pur si simplu asa merg
> lucrurile in natura. Nu este loc pentru toti (resurse insuficiente,
> poluare suplimentara, concurenta economica, etc) si tarile puternice
> au interesul sa ne faca sa disparem din decor.
> Americanii, francezii, englezii (pana la urma toti) si-ar dori ca
> toata planeta sa fie numai a lor si daca ar putea i-ar extermina pe
> ceilalti, din considerente de "siguranta nationala".
>
>
> > Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l
> > traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea
> > dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat
> > de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor
> > civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb
> > cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt
> > saracii de dezvoltarea noastra...)
> >
> >
> Acum puterile coloniale (inclusiv Franta) prefera sa lucreze
> smechereste. Nu mai ocupa cu trupe tarile colonizate (costuri
> suplimentare, responsabilitati, trebuie sa lupte cu nationalistii,
> etc) ci se folosesc de guverne marioneta care le pun la dispozitie
> tot ce vor (resursele naturale, piata de desfacere, teritoriu pentru
> eventuale baze militare, etc) si prin care au grija sa si
> dezorganizeze acele tari, ca sa ramana slabe din punct de vedere
> economic si militar.
>

fasolaboaba din Franta (...@yahoo.fr, IP: 79.87.255...)
2009-01-27 17:01
O mica eroare : treimea din Ro este la fel de mare sau mica ca treimea din F?

La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:

De unde stiti povestea cu o treime reusiti in Franta?


> La 2009-01-26 21:18 Mache a scris:
>
> > Ce bine suna "niste examene extrem de dure, care cer o pregatire > aprofundata"! Numai ca dupa ce ne intoarcem cu picioarele pe pamant
> > descoperim intelesurile adanci ale vorbei lui Stalin: "nu conteaza cine voteaza, > conteaza cine numara voturile". La urma urmei si in zilele noastre conditiile de > obtinere ale titlului de profesor universitar sunt deosebit de severe, dar in > pofida acestui fapt presupun ca multi dintre cei de pe acest forum au avut
> > ocazia sa cunoasca cel putin un profesor universitar care nu e calificat nici
> > macar pentru a preda la o scoala primara...
> ============================================================
>
> De dragul de a-ti mai plasa o data poanta cu Stalin si cu
> numaratul alegerilor
> vii cu exemplul obtinerii titlului de profesor universitar, care se
> face prin CONCURS DE DOSARE, deci n-are nici o relevantza in
> chestiunea evntualei introduceri a "agregarii" in invatamantul
> preuniversitar (ca alternativa la actualul sistem corupt si
> ineficient al "lucrarilor de grad"), dat fiind ca titlul respectiv
> s-ar acorda pe baza unor LUCRARI SCRISE, evident secrete si mult mai
> greu de falsificat sau tranzactionat decat examenele de grad.
>
> Mentionez ca la examenele respective din Franta se prezinta in
> fiecare an cateva mii de candidati pentru fiecare specialitate, din
> care sunt declarati rerusiti circa o treime.
> =============================================================
> Pentrtu cei interesati de subiect, iata si continutul discutiei
> de ieri:
>
> La 2009-01-26 10:32:48, M_D_L a scris:
>
> > . In plus,
> > profesorii care n-au prea invatat in timpul facultatii (nu i-a dus
> > tartacuta sau au fost chiulai) erau slabi din punct de vedere
> > profesional, chiar daca aveau gradul I luat. De asta eu consider ca
> > diferentierea profesorilor pe baza gradului didactic este o tampenie.
> > Lucrez la o facultate si stiu ce lupte crancene se dau intre
> > profesorii universitari pentru a "indruma" la gradul I cat mai multi
> > profesori de liceu., deoarece de acolo pica ciubucuri grase. Iar
> > lucrarea de grad este copiata din niste carti, daca nu este chiar una
> > facuta de altii, cu ani in urma. Toata chestia este o mascarada
> > platita. Chiar daca ar fi o treaba serioasa, nu se poate ca un
> > profesor cu gradul I este mai pregatit dupa ce si-a dat gradul,
> > pentru ca in lucrarea respectiva a tratat un subiect anume, din miile
> > care sunt predate la scoala.
> ========================================================
>
> Din pacate, cred ca aveti dreptate in privinta caderii in
> derizoriu si impostura
> a sistemului de acordare a gradului I. Dar cu ce sa fie el inlocuit?
> (Ca doar simpla desfiintare a gradelor ar fi si mai rea decat
> situatia actuala.) O varianta ar fi sistemul francez al concursurilor
> pentru titlul de "profesor agregat" (denumirea ar putea fi schimbata
> dupa gust) - nicte examene extrem de dure, care cer o pregatire
> aprofundata timp de cativa ani, pe baza unei programe comunicate din
> timp. Asta ne-ar scapa de spectrul ciubucelor pentru "conducatori" si
> de lucrarile copiate, introducand in schimb o motivatie reala pentru
> cei capabili sa treaca acel examen, a carui promovare se tarduce nu
> numai prin salarii mai mari, ci si prin ore mai putine la scoala.
> ============================================================
>
> La 2009-01-26 10:32:48, srelu a scris:
> >
> > <<In schimb, evaluari europene ne plaseaza educatia pe ultimul loc in
> > Uniunea Europeana.>>
> >
> > Acestea sunt evaluarile occidentale, facute de respectivii pentru a-i
> > scoate pe ei in frunte. Ce-ar fi sa lasam in p... m... toate
> > smecheriile cu evaluarile si sa ne uitam la rezultate ? Le putem
> > vedea de pilda la olimpiadele internationale.
> =============================================================
>
> Judecand dupa nivelul actual al absolventilor care sunt admisi practic
> fara examen la politehnica din Bucuresti, am toate motivele sa cred ca
> evaluarile respective sunt corecte. Succesele la olimpiade (care cred
> ca nici ele nu mai au anvergura de acum doua decenii) se explica prin
> existenta unor mini-sisteme de pregatire intensiva a elevilor
> supra-dotati - si in nci un caz nu pot fi luate drept masura a
> sistemului de invatamant in ansamblul lui. Si in definitiv, de
> credeti ca Romania ar trebui sa se plaseze pe ultimul loc din Uniune
> la civilizatie, cultura, performante economice si asa mai departe
> daca sistemul ei de invatamant ar fi la inaltimea pe care i-o
> atribuiti? (Chiar si propunerea de "lasat in p... m", in treacat fie
> vorba, nu e dovada unei educatii foarte complete...)
> ==============================================================
> > Cu asta sunt de acord, pentru ca mai-raul nostru (economic, militar,
> > din punct de vedere al pregatirii fortei de munca) inseamna
> > mai-binele vesticilor, care sunt concurati economic de tarile din
> > Asia si nu doresc sa le mai faca probleme si cei din "Noua Europa".
> > De asta ne-au bubuit atat de tare, prin intermediul unor marionete
> > puse la conducerea tarii, distrugand si economia si invatamantul.
> > Este lupta pentru existenta si orice metoda este permisa, oricat de
> > marsava ar fi.
> ------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua
> economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu
> inteleg nimic!
> ==========================================================
>
> > Tariceanu a risipit banii, lasandu-i pe niste incompetenti sa comande
> > aparatura, fara un proiect si o analiza serioasa in privinta a ce se
> > cumpara si ce se va face ulterior cu aparatele respective. Parerea mea
> > este ca tipul este si cam prost, dar nici nu a fost interesat sa se
> > faca treaba serioasa, pentru ca este dirijat de francezi, care ne vad
> > ca pe o colonie a lor, deci n-au interesul sa ne dezvoltam.
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l
> traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea
> dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat
> de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor
> civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb
> cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt
> saracii de dezvoltarea noastra...)
>
>
>
>
>
>
>
>

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 17:46
Re: Care sunt datele contrare de care dispui?


Eu cunosc pe cineva care a corectat astfel de lucrari la matematica.

La 2009-01-27 17:01:16, fasolaboaba a scris:

> La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:
>
> De unde stiti povestea cu o treime reusiti in Franta?
>
>
> > La 2009-01-26 21:18 Mache a scris:
> >
> > > Ce bine suna "niste examene extrem de dure, care cer o pregatire > aprofundata"! Numai ca dupa ce ne intoarcem cu picioarele pe pamant
> > > descoperim intelesurile adanci ale vorbei lui Stalin: "nu conteaza cine voteaza, > conteaza cine numara voturile". La urma urmei si in zilele noastre conditiile de > obtinere ale titlului de profesor universitar sunt deosebit de severe, dar in > pofida acestui fapt presupun ca multi dintre cei de pe acest forum au avut
> > > ocazia sa cunoasca cel putin un profesor universitar care nu e calificat nici
> > > macar pentru a preda la o scoala primara...
> > ============================================================
> >
> > De dragul de a-ti mai plasa o data poanta cu Stalin si cu
> > numaratul alegerilor
> > vii cu exemplul obtinerii titlului de profesor universitar, care se
> > face prin CONCURS DE DOSARE, deci n-are nici o relevantza in
> > chestiunea evntualei introduceri a "agregarii" in invatamantul
> > preuniversitar (ca alternativa la actualul sistem corupt si
> > ineficient al "lucrarilor de grad"), dat fiind ca titlul respectiv
> > s-ar acorda pe baza unor LUCRARI SCRISE, evident secrete si mult mai
> > greu de falsificat sau tranzactionat decat examenele de grad.
> >
> > Mentionez ca la examenele respective din Franta se prezinta in
> > fiecare an cateva mii de candidati pentru fiecare specialitate, din
> > care sunt declarati rerusiti circa o treime.
> > =============================================================
> > Pentrtu cei interesati de subiect, iata si continutul discutiei
> > de ieri:
> >
> > La 2009-01-26 10:32:48, M_D_L a scris:
> >
> > > . In plus,
> > > profesorii care n-au prea invatat in timpul facultatii (nu i-a dus
> > > tartacuta sau au fost chiulai) erau slabi din punct de vedere
> > > profesional, chiar daca aveau gradul I luat. De asta eu consider ca
> > > diferentierea profesorilor pe baza gradului didactic este o tampenie.
> > > Lucrez la o facultate si stiu ce lupte crancene se dau intre
> > > profesorii universitari pentru a "indruma" la gradul I cat mai multi
> > > profesori de liceu., deoarece de acolo pica ciubucuri grase. Iar
> > > lucrarea de grad este copiata din niste carti, daca nu este chiar una
> > > facuta de altii, cu ani in urma. Toata chestia este o mascarada
> > > platita. Chiar daca ar fi o treaba serioasa, nu se poate ca un
> > > profesor cu gradul I este mai pregatit dupa ce si-a dat gradul,
> > > pentru ca in lucrarea respectiva a tratat un subiect anume, din miile
> > > care sunt predate la scoala.
> > ========================================================
> >
> > Din pacate, cred ca aveti dreptate in privinta caderii in
> > derizoriu si impostura
> > a sistemului de acordare a gradului I. Dar cu ce sa fie el inlocuit?
> > (Ca doar simpla desfiintare a gradelor ar fi si mai rea decat
> > situatia actuala.) O varianta ar fi sistemul francez al concursurilor
> > pentru titlul de "profesor agregat" (denumirea ar putea fi schimbata
> > dupa gust) - nicte examene extrem de dure, care cer o pregatire
> > aprofundata timp de cativa ani, pe baza unei programe comunicate din
> > timp. Asta ne-ar scapa de spectrul ciubucelor pentru "conducatori" si
> > de lucrarile copiate, introducand in schimb o motivatie reala pentru
> > cei capabili sa treaca acel examen, a carui promovare se tarduce nu
> > numai prin salarii mai mari, ci si prin ore mai putine la scoala.
> > ============================================================
> >
> > La 2009-01-26 10:32:48, srelu a scris:
> > >
> > > <<In schimb, evaluari europene ne plaseaza educatia pe ultimul loc in
> > > Uniunea Europeana.>>
> > >
> > > Acestea sunt evaluarile occidentale, facute de respectivii pentru a-i
> > > scoate pe ei in frunte. Ce-ar fi sa lasam in p... m... toate
> > > smecheriile cu evaluarile si sa ne uitam la rezultate ? Le putem
> > > vedea de pilda la olimpiadele internationale.
> > =============================================================
> >
> > Judecand dupa nivelul actual al absolventilor care sunt admisi practic
> > fara examen la politehnica din Bucuresti, am toate motivele sa cred ca
> > evaluarile respective sunt corecte. Succesele la olimpiade (care cred
> > ca nici ele nu mai au anvergura de acum doua decenii) se explica prin
> > existenta unor mini-sisteme de pregatire intensiva a elevilor
> > supra-dotati - si in nci un caz nu pot fi luate drept masura a
> > sistemului de invatamant in ansamblul lui. Si in definitiv, de
> > credeti ca Romania ar trebui sa se plaseze pe ultimul loc din Uniune
> > la civilizatie, cultura, performante economice si asa mai departe
> > daca sistemul ei de invatamant ar fi la inaltimea pe care i-o
> > atribuiti? (Chiar si propunerea de "lasat in p... m", in treacat fie
> > vorba, nu e dovada unei educatii foarte complete...)
> > ==============================================================
> > > Cu asta sunt de acord, pentru ca mai-raul nostru (economic, militar,
> > > din punct de vedere al pregatirii fortei de munca) inseamna
> > > mai-binele vesticilor, care sunt concurati economic de tarile din
> > > Asia si nu doresc sa le mai faca probleme si cei din "Noua Europa".
> > > De asta ne-au bubuit atat de tare, prin intermediul unor marionete
> > > puse la conducerea tarii, distrugand si economia si invatamantul.
> > > Este lupta pentru existenta si orice metoda este permisa, oricat de
> > > marsava ar fi.
> > ------------------------------------------------------------------------------------------------------
> >
> > De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua
> > economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu
> > inteleg nimic!
> > ==========================================================
> >
> > > Tariceanu a risipit banii, lasandu-i pe niste incompetenti sa comande
> > > aparatura, fara un proiect si o analiza serioasa in privinta a ce se
> > > cumpara si ce se va face ulterior cu aparatele respective. Parerea mea
> > > este ca tipul este si cam prost, dar nici nu a fost interesat sa se
> > > faca treaba serioasa, pentru ca este dirijat de francezi, care ne vad
> > > ca pe o colonie a lor, deci n-au interesul sa ne dezvoltam.
> > -------------------------------------------------------------------------------------------------------
> >
> > Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l
> > traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea
> > dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat
> > de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor
> > civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb
> > cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt
> > saracii de dezvoltarea noastra...)
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
>
>

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 12.2.142...)
2009-01-27 17:49
Re: M_D_L: Convingerile Dvs simple si clare... - Pentru Moroianu: Felicitari pentru promovare!

Mon cher,

Nu ca as avea cea mai mica simpatie sau intelegere pentru gargaunii ce se zbenguie vioi prin teasta MDL-ului, dar observ cu surprindere naturaletea cu care te misti deja in roba de Mare Inchizitor. Tonul ferm al vocii care zvarle intrebari scurte, ca niste lovituri de bici (asemeni mitralierei de companie model 1966), nu poate decat sa ne duca cu gandul la stralucitele victorii asupra diavolului ale bunului si cuviosului Toquemada.

Trebuie ca mi-a scapat anuntul fericitei numiri in functie, asa ca-ti transmit abia acum urarile mele de mult succes in nobila misie de zvarlire a ereticilor in ghearele bratului secular al legii.

La 2009-01-27 16:00:45, moroianu a scris:

>
> ...ma fac sa va consider o indiscutabila sperantza pentru
> propasirea universitatii in care spuneti ca lucrati!
>
> Dar despre ce universitate e vorba si ce pregatire aveti de
> fapt? (Lucratul poate insemna la o catedra, in cadrul unei
> biblioteci, al unui serviciu administrativ, samd)
>
> Povestiti-ne mai mult despre Dvs si despre modul in care v-at
> format convingerile respective, negresit in cunostinta de cauza.
> Subiectul promite sa fie antrebant si plin de surprize...
>
> La 2009-01-27 13:49:52, M_D_L a scris:
>
> > La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:
> >
> >
> > > De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua
> > > economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu
> > > inteleg nimic!
> > > ==========================================================
> > >
> >
> >
> > Credean ca v-ati prins de poanta, ca nu e greu. Pur si simplu asa merg
> > lucrurile in natura. Nu este loc pentru toti (resurse insuficiente,
> > poluare suplimentara, concurenta economica, etc) si tarile puternice
> > au interesul sa ne faca sa disparem din decor.
> > Americanii, francezii, englezii (pana la urma toti) si-ar dori ca
> > toata planeta sa fie numai a lor si daca ar putea i-ar extermina pe
> > ceilalti, din considerente de "siguranta nationala".
> >
> >
> > > Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l
> > > traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea
> > > dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat
> > > de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor
> > > civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb
> > > cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt
> > > saracii de dezvoltarea noastra...)
> > >
> > >
> > Acum puterile coloniale (inclusiv Franta) prefera sa lucreze
> > smechereste. Nu mai ocupa cu trupe tarile colonizate (costuri
> > suplimentare, responsabilitati, trebuie sa lupte cu nationalistii,
> > etc) ci se folosesc de guverne marioneta care le pun la dispozitie
> > tot ce vor (resursele naturale, piata de desfacere, teritoriu pentru
> > eventuale baze militare, etc) si prin care au grija sa si
> > dezorganizeze acele tari, ca sa ramana slabe din punct de vedere
> > economic si militar.
> >
>
>

fasolaboaba din Franta (...@yahoo.fr, IP: 79.87.255...)
2009-01-27 18:16
Mi-a soptit mie Bator

La 2009-01-27 17:46:34, moroianu a scris:

> Eu cunosc pe cineva care a corectat astfel de lucrari la matematica.

Si? Dom profiesor, vedeti ce greu e cu informatia dupa ureche?

Dar pentru inaltimea dv, e posibil sa fie admisi 1 din 3?
Aici puteati sa puneti in valoare discernamintul de care vorbiati atita.

La matematica sint admisi cam 1 din 15 (depinde de tipul de examen).

In rest vorbiti de ce bine ar fi sa fie bine, rupt de realitate.
> La 2009-01-27 17:01:16, fasolaboaba a scris:
>
> > La 2009-01-27 08:55:00, moroianu a scris:
> >
> > De unde stiti povestea cu o treime reusiti in Franta?
> >
> >
> > > La 2009-01-26 21:18 Mache a scris:
> > >
> > > > Ce bine suna "niste examene extrem de dure, care cer o pregatire > aprofundata"! Numai ca dupa ce ne intoarcem cu picioarele pe pamant
> > > > descoperim intelesurile adanci ale vorbei lui Stalin: "nu conteaza cine voteaza, > conteaza cine numara voturile". La urma urmei si in zilele noastre conditiile de > obtinere ale titlului de profesor universitar sunt deosebit de severe, dar in > pofida acestui fapt presupun ca multi dintre cei de pe acest forum au avut
> > > > ocazia sa cunoasca cel putin un profesor universitar care nu e calificat nici
> > > > macar pentru a preda la o scoala primara...
> > > ============================================================
> > >
> > > De dragul de a-ti mai plasa o data poanta cu Stalin si cu
> > > numaratul alegerilor
> > > vii cu exemplul obtinerii titlului de profesor universitar, care se
> > > face prin CONCURS DE DOSARE, deci n-are nici o relevantza in
> > > chestiunea evntualei introduceri a "agregarii" in invatamantul
> > > preuniversitar (ca alternativa la actualul sistem corupt si
> > > ineficient al "lucrarilor de grad"), dat fiind ca titlul respectiv
> > > s-ar acorda pe baza unor LUCRARI SCRISE, evident secrete si mult mai
> > > greu de falsificat sau tranzactionat decat examenele de grad.
> > >
> > > Mentionez ca la examenele respective din Franta se prezinta in
> > > fiecare an cateva mii de candidati pentru fiecare specialitate, din
> > > care sunt declarati rerusiti circa o treime.
> > > =============================================================
> > > Pentrtu cei interesati de subiect, iata si continutul discutiei
> > > de ieri:
> > >
> > > La 2009-01-26 10:32:48, M_D_L a scris:
> > >
> > > > . In plus,
> > > > profesorii care n-au prea invatat in timpul facultatii (nu i-a dus
> > > > tartacuta sau au fost chiulai) erau slabi din punct de vedere
> > > > profesional, chiar daca aveau gradul I luat. De asta eu consider ca
> > > > diferentierea profesorilor pe baza gradului didactic este o tampenie.
> > > > Lucrez la o facultate si stiu ce lupte crancene se dau intre
> > > > profesorii universitari pentru a "indruma" la gradul I cat mai multi
> > > > profesori de liceu., deoarece de acolo pica ciubucuri grase. Iar
> > > > lucrarea de grad este copiata din niste carti, daca nu este chiar una
> > > > facuta de altii, cu ani in urma. Toata chestia este o mascarada
> > > > platita. Chiar daca ar fi o treaba serioasa, nu se poate ca un
> > > > profesor cu gradul I este mai pregatit dupa ce si-a dat gradul,
> > > > pentru ca in lucrarea respectiva a tratat un subiect anume, din miile
> > > > care sunt predate la scoala.
> > > ========================================================
> > >
> > > Din pacate, cred ca aveti dreptate in privinta caderii in
> > > derizoriu si impostura
> > > a sistemului de acordare a gradului I. Dar cu ce sa fie el inlocuit?
> > > (Ca doar simpla desfiintare a gradelor ar fi si mai rea decat
> > > situatia actuala.) O varianta ar fi sistemul francez al concursurilor
> > > pentru titlul de "profesor agregat" (denumirea ar putea fi schimbata
> > > dupa gust) - nicte examene extrem de dure, care cer o pregatire
> > > aprofundata timp de cativa ani, pe baza unei programe comunicate din
> > > timp. Asta ne-ar scapa de spectrul ciubucelor pentru "conducatori" si
> > > de lucrarile copiate, introducand in schimb o motivatie reala pentru
> > > cei capabili sa treaca acel examen, a carui promovare se tarduce nu
> > > numai prin salarii mai mari, ci si prin ore mai putine la scoala.
> > > ============================================================
> > >
> > > La 2009-01-26 10:32:48, srelu a scris:
> > > >
> > > > <<In schimb, evaluari europene ne plaseaza educatia pe ultimul loc in
> > > > Uniunea Europeana.>>
> > > >
> > > > Acestea sunt evaluarile occidentale, facute de respectivii pentru a-i
> > > > scoate pe ei in frunte. Ce-ar fi sa lasam in p... m... toate
> > > > smecheriile cu evaluarile si sa ne uitam la rezultate ? Le putem
> > > > vedea de pilda la olimpiadele internationale.
> > > =============================================================
> > >
> > > Judecand dupa nivelul actual al absolventilor care sunt admisi practic
> > > fara examen la politehnica din Bucuresti, am toate motivele sa cred ca
> > > evaluarile respective sunt corecte. Succesele la olimpiade (care cred
> > > ca nici ele nu mai au anvergura de acum doua decenii) se explica prin
> > > existenta unor mini-sisteme de pregatire intensiva a elevilor
> > > supra-dotati - si in nci un caz nu pot fi luate drept masura a
> > > sistemului de invatamant in ansamblul lui. Si in definitiv, de
> > > credeti ca Romania ar trebui sa se plaseze pe ultimul loc din Uniune
> > > la civilizatie, cultura, performante economice si asa mai departe
> > > daca sistemul ei de invatamant ar fi la inaltimea pe care i-o
> > > atribuiti? (Chiar si propunerea de "lasat in p... m", in treacat fie
> > > vorba, nu e dovada unei educatii foarte complete...)
> > > ==============================================================
> > > > Cu asta sunt de acord, pentru ca mai-raul nostru (economic, militar,
> > > > din punct de vedere al pregatirii fortei de munca) inseamna
> > > > mai-binele vesticilor, care sunt concurati economic de tarile din
> > > > Asia si nu doresc sa le mai faca probleme si cei din "Noua Europa".
> > > > De asta ne-au bubuit atat de tare, prin intermediul unor marionete
> > > > puse la conducerea tarii, distrugand si economia si invatamantul.
> > > > Este lupta pentru existenta si orice metoda este permisa, oricat de
> > > > marsava ar fi.
> > > ------------------------------------------------------------------------------------------------------
> > >
> > > De ce credeti ca Occidentul avea interesul sa ne distruga noua
> > > economia si invatamantul? Ce fel de lupta pentru existenta e asta? Nu
> > > inteleg nimic!
> > > ==========================================================
> > >
> > > > Tariceanu a risipit banii, lasandu-i pe niste incompetenti sa comande
> > > > aparatura, fara un proiect si o analiza serioasa in privinta a ce se
> > > > cumpara si ce se va face ulterior cu aparatele respective. Parerea mea
> > > > este ca tipul este si cam prost, dar nici nu a fost interesat sa se
> > > > faca treaba serioasa, pentru ca este dirijat de francezi, care ne vad
> > > > ca pe o colonie a lor, deci n-au interesul sa ne dezvoltam.
> > > -------------------------------------------------------------------------------------------------------
> > >
> > > Cati francezi colonialisti credeti ca mai exista in secolul pe care-l
> > > traim? Si de ce acum 7-8 decenii, cand Franta era cu efectiv puterea
> > > dominanta in Europa, sau acum un secol, cand rolul acesta era jucat
> > > de Germania, nu se simtea deloc acest interes al natiunilor
> > > civilizate de a "nu ne lasa sa ne dezvoltam"? (Ca sa nu va mai intreb
> > > cam cum credeti ca ne privesc americanii - si cat de interesati sunt
> > > saracii de dezvoltarea noastra...)
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 19:51
Re: Mache

La 2009-01-27 17:49:08, Mache a scris:

> Mon cher,
>
> Nu ca as avea cea mai mica simpatie sau intelegere pentru gargaunii ce
> se zbenguie vioi prin teasta MDL-ului,
===========================================================
Daca tot n-ai nici o simpatie pentru acesti gargauni, de ce ai tacut malc pana acum? Iar pe de alta parte, ce ce nu-i lasi in pace pe Torquemada si pe Visarionovici? Stie toata lumea ca ai o cultura generala de exceptie, asa ca n-ar trebuii sa te mai obosesti s-o redemonstrezi pentru a n-a oara...

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 19:56
Ei bine, Fasolini...

De data asta ai avut dreptate: la examenul de agregare in matematica se inscriu cam 300-3500 de candidati, si intra la oral 600, pentru un total de 300 de locuri scoase la concurs.

Sa-ti mai explic ca asta era o problema pur tehnica, iar precizarea ta nu schimba cu nimic datele fundamentale ale ideii inlocuirii desuetelor "grade"
din invatamantul romanesc?...

La 2009-01-27 18:16:21, fasolaboaba a scris:
> > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

fasolaboaba din Franta (...@yahoo.fr, IP: 79.87.255...)
2009-01-27 20:30
Re: Ei bine, Fasolini...

La 2009-01-27 19:56:55, moroianu a scris:

> De data asta ai avut dreptate: la examenul de agregare in
> matematica se inscriu cam 300-3500 de candidati, si intra la oral
> 600, pentru un total de 300 de locuri scoase la concurs.

> Sa-ti mai explic ca asta era o problema pur tehnica

O fi.
Morala povestii e : nu te lua dupa zvonuri.
Si mai multa rigoare.

>iar
> precizarea ta nu schimba cu nimic datele fundamentale ale ideii
> inlocuirii desuetelor "grade" din invatamantul romanesc?...
>

Eu sint perfect de acord cu tine, insa ce bine ar fi sa fie bine.
Traiesti in Ro dar cred ca esti rupt de realitatea romaneasca.
In schimb te pricepi la realitati franceze, americane, israeliene si cite mai stiu eu.
Intrebare : este posibila o asemenea reforma in urmatorii 10-20 ani?
-Oare profesorii din invatamintul preuniversitar ar fi de acord sa dea un asemenea examen, cu 8% sanse si sa se dezbare de circul lucrarilor de grad?
-Oare cei din invatamintul universitar ar fi de acord, ca le mai pica si lor ceva din acele desuete examene de grad?
- Oare vreun ministru ar putea impune, in Romania, un examen tip agregation?

Oare e bine sa vorbesti in oglinda fara sa fii actor?
Ce-ar fi sa vorbim de lucruri care sint realizabile? Acum. In aceasta viata.

> La 2009-01-27 18:16:21, fasolaboaba a scris:
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

Mache din Illinois (...@gmail.com, IP: 12.2.142...)
2009-01-27 20:31
Re: Moroianu

La 2009-01-27 19:51:57, moroianu a scris:

> La 2009-01-27 17:49:08, Mache a scris:
>
> > Mon cher,
> >
> > Nu ca as avea cea mai mica simpatie sau intelegere pentru gargaunii ce
> > se zbenguie vioi prin teasta MDL-ului,
> ===========================================================
> Daca tot n-ai nici o simpatie pentru acesti gargauni, de ce ai
> tacut malc pana acum? [...]

Am avut suficiente coliziuni cu MDL, astfel incat a devenit de-a dreptul plictisitor. Merita bineinteles sa-l mai agat cand mai comite cate una epocala. Da' astea de acum cu imperialismu' frantuzesc in plina expansiune sunt fac parte din refrenul obisnuit astfel incat nu mai merita nici o atentie...

In alta ordine de idei, intrebarea mea era de fapt, ce anume iti da dreptul sa pui intrebari pe tonul unui anchetator pe un forum unde cu totii, buni sau rai destepti sau prosti, urati sau frumosi suntem mai mult sau mai putini anonimi? E asta cumva o dovada de buna crestere?

P.S.: O alta intrebare care ma rontaia de ceva vreme dar am uitat sa ti-o pun, de ce nu-ti scrii prima litera a numeui cu majuscula?

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 20:43
Re: Mache, intrat in piele de anchetator

La 2009-01-27 20:31:25, Mache a scris:

> In alta ordine de idei, intrebarea mea era de fapt, ce anume iti da
> dreptul sa pui intrebari pe tonul unui anchetator pe un forum unde cu
> totii, buni sau rai destepti sau prosti, urati sau frumosi suntem mai
> mult sau mai putini anonimi? E asta cumva o dovada de buna crestere?
============================================================

Pana una-alta, cel care face pe anchetatorul in acest moment esti chiar matale, specialistul in a acoperi cu injurii pe cei care sustin altceva decat ti se pare corect. Eu unul n-am facut decat sa ironizez pe un ton detasat niste opinii absolut iesite din comun prin continut si prin siguranta de sine a autorului. (Daca, intamplator, "colonialistii" ar fi fost din zona Illinois, sunt sigur ca ai fi avut o alta reactie.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
> P.S.: O alta intrebare care ma rontaia de ceva vreme dar am uitat sa
> ti-o pun, de ce nu-ti scrii prima litera a numeui cu majuscula?
>
=============================================================

Iti las deplina libertate sa interpretezi si aceasta impolitetze prin prisma lui Torquemada si a altor corifei ai inchizitiei. (Mai stii vreunul?)
............................................................................................................................................

Contra-intrebarea mea este: ai citit mesajul pe care ti l-am adresat duminica, apropo de ceea ce ai scris despre Cuza?

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 20:48
Re: RIGOAREA, Fasolini,...


...estre o materie la care putini sunt mai indreptatiti decat tine sa dea lectii pe acest forum! (Vezi si "demonstratia" faptului ca nu trebuie sa incercam iesirea de sub zodia "gradelor" cumparate de la conducatorii respectiv de lucrare. Este tare dragut cu fostii compatrioti...)

Si apropo: te-ai lamurit cum stau lucrurile cu LIFTURILE ("splendide, dar lipsind cu desavarsire"...) de la biblioteca Mitterand din orasul in care cu onoare locuiesti de cativa ani buni?


La 2009-01-27 20:30:25, fasolaboaba a scris:

> La 2009-01-27 19:56:55, moroianu a scris:
>
> > De data asta ai avut dreptate: la examenul de agregare in
> > matematica se inscriu cam 300-3500 de candidati, si intra la oral
> > 600, pentru un total de 300 de locuri scoase la concurs.
>
> > Sa-ti mai explic ca asta era o problema pur tehnica
>
> O fi.
> Morala povestii e : nu te lua dupa zvonuri.
> Si mai multa rigoare.
>
> >iar
> > precizarea ta nu schimba cu nimic datele fundamentale ale ideii
> > inlocuirii desuetelor "grade" din invatamantul romanesc?...
> >
>
> Eu sint perfect de acord cu tine, insa ce bine ar fi sa fie bine.
> Traiesti in Ro dar cred ca esti rupt de realitatea romaneasca.
> In schimb te pricepi la realitati franceze, americane, israeliene si
> cite mai stiu eu.
> Intrebare : este posibila o asemenea reforma in urmatorii 10-20 ani?
> -Oare profesorii din invatamintul preuniversitar ar fi de acord sa dea
> un asemenea examen, cu 8% sanse si sa se dezbare de circul lucrarilor
> de grad?
> -Oare cei din invatamintul universitar ar fi de acord, ca le mai pica
> si lor ceva din acele desuete examene de grad?
> - Oare vreun ministru ar putea impune, in Romania, un examen tip
> agregation?
>
> Oare e bine sa vorbesti in oglinda fara sa fii actor?
> Ce-ar fi sa vorbim de lucruri care sint realizabile? Acum. In
> aceasta viata.
>
> > La 2009-01-27 18:16:21, fasolaboaba a scris:
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

Smekerezada din Amintiri (...@yahoo.com, IP: 87.67.206...)
2009-01-27 20:58
Re: RIGOAREA, Fasolini,... splendidul LIFT ...

La 2009-01-27 20:48:39, moroianu a scris:

> Si apropo: te-ai lamurit cum stau lucrurile cu LIFTURILE
> ("splendide, dar lipsind cu desavarsire"...) de la biblioteca
> Mitterand din orasul in care cu onoare locuiesti de cativa ani buni?
------------------------------
Ba pardon !
LIFTul de la biblioteca Mitterand ... este unul URIAS, ... insa pe orizontala ...
este acel tren-metro fara conductor, care ``iti da un lift`` din centrul Parisului ... pina la cartea mult-dorita !!!

fasolaboaba din Franta (...@yahoo.fr, IP: 79.87.255...)
2009-01-27 21:15
Daca nici tu Burtus nu la ai cu RIGOAREA...

La 2009-01-27 20:48:39, moroianu a scris:

E a 2-a oara cind iti spun : tu comentezi ce scriu eu sau ce iti face placere sa crezi ca scriu eu?

Tactica degajarii in balarii nu este o inventie moroniana, insa e jenanta.
Eu nu vreau sa demonstrez nimic si nu am spus ca nu trebuie incercat.
Incercati fratilor.
Am spus ca eu cred ca nu e realista aceasta viziune. Dar am uitat ca dialoghez cu vizionari.
Crezi ca asa de timpiti sint in Menesterul Hinvatamintului sa nu fie unu plimbat pe linga Sena care sa nu zica : iaca Franta ce face? Sau pe linga Tamisa? Sau...

Cum mi-e rusine sa spun ca nu stau in Paris, spun ca cu 1 an dupa inaugurare am fost la bebleoteca la meteran. Eu parca m-am tras cu liftul, asa tin eu minte.
Acum sa nu fie lift la niste imobile de jdemii de etaje, voi cerceta si va voi tine la curent. Poate le-or fi furat aia care fura.

>
> ...estre o materie la care putini sunt mai indreptatiti decat
> tine sa dea lectii pe acest forum! (Vezi si "demonstratia" faptului
> ca nu trebuie sa incercam iesirea de sub zodia "gradelor" cumparate
> de la conducatorii respectiv de lucrare. Este tare dragut cu fostii
> compatrioti...)
>
> Si apropo: te-ai lamurit cum stau lucrurile cu LIFTURILE
> ("splendide, dar lipsind cu desavarsire"...) de la biblioteca
> Mitterand din orasul in care cu onoare locuiesti de cativa ani buni?
>
>
> La 2009-01-27 20:30:25, fasolaboaba a scris:
>
> > La 2009-01-27 19:56:55, moroianu a scris:
> >
> > > De data asta ai avut dreptate: la examenul de agregare in
> > > matematica se inscriu cam 300-3500 de candidati, si intra la oral
> > > 600, pentru un total de 300 de locuri scoase la concurs.
> >
> > > Sa-ti mai explic ca asta era o problema pur tehnica
> >
> > O fi.
> > Morala povestii e : nu te lua dupa zvonuri.
> > Si mai multa rigoare.
> >
> > >iar
> > > precizarea ta nu schimba cu nimic datele fundamentale ale ideii
> > > inlocuirii desuetelor "grade" din invatamantul romanesc?...
> > >
> >
> > Eu sint perfect de acord cu tine, insa ce bine ar fi sa fie bine.
> > Traiesti in Ro dar cred ca esti rupt de realitatea romaneasca.
> > In schimb te pricepi la realitati franceze, americane, israeliene si
> > cite mai stiu eu.
> > Intrebare : este posibila o asemenea reforma in urmatorii 10-20 ani?
> > -Oare profesorii din invatamintul preuniversitar ar fi de acord sa dea
> > un asemenea examen, cu 8% sanse si sa se dezbare de circul lucrarilor
> > de grad?
> > -Oare cei din invatamintul universitar ar fi de acord, ca le mai pica
> > si lor ceva din acele desuete examene de grad?
> > - Oare vreun ministru ar putea impune, in Romania, un examen tip
> > agregation?
> >
> > Oare e bine sa vorbesti in oglinda fara sa fii actor?
> > Ce-ar fi sa vorbim de lucruri care sint realizabile? Acum. In
> > aceasta viata.
> >
> > > La 2009-01-27 18:16:21, fasolaboaba a scris:
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

moroianu (...@k.ro, IP: 92.81.105...)
2009-01-27 21:26
Re: Si eu cred ca te-ai "tras" cu liftul, draga Fasolini...


... numai ca nu era la "meteran" (unde n-au existat niciodata decat scari rulante) ci in alta parte, intr-un imens Champs de Mars, unde baronul Munchausen, angajat pe post de liftier, facea experiente de ridicare a cabinei in stratosfera prin auto-tragerea pasagerilor de sireturile de la adidasi.

La 2009-01-27 21:15:37, fasolaboaba a scris:

> La 2009-01-27 20:48:39, moroianu a scris:
>
> E a 2-a oara cind iti spun : tu comentezi ce scriu eu sau ce iti face
> placere sa crezi ca scriu eu?
>
> Tactica degajarii in balarii nu este o inventie moroniana, insa e
> jenanta.
> Eu nu vreau sa demonstrez nimic si nu am spus ca nu trebuie incercat.
> Incercati fratilor.
> Am spus ca eu cred ca nu e realista aceasta viziune. Dar am uitat ca
> dialoghez cu vizionari.
> Crezi ca asa de timpiti sint in Menesterul Hinvatamintului sa nu fie
> unu plimbat pe linga Sena care sa nu zica : iaca Franta ce face? Sau
> pe linga Tamisa? Sau...
>
> Cum mi-e rusine sa spun ca nu stau in Paris, spun ca cu 1 an dupa
> inaugurare am fost la bebleoteca la meteran. Eu parca m-am tras cu
> liftul, asa tin eu minte.
> Acum sa nu fie lift la niste imobile de jdemii de etaje, voi cerceta
> si va voi tine la curent. Poate le-or fi furat aia care fura.
>
> >
> > ...estre o materie la care putini sunt mai indreptatiti decat
> > tine sa dea lectii pe acest forum! (Vezi si "demonstratia" faptului
> > ca nu trebuie sa incercam iesirea de sub zodia "gradelor" cumparate
> > de la conducatorii respectiv de lucrare. Este tare dragut cu fostii
> > compatrioti...)
> >
> > Si apropo: te-ai lamurit cum stau lucrurile cu LIFTURILE
> > ("splendide, dar lipsind cu desavarsire"...) de la biblioteca
> > Mitterand din orasul in care cu onoare locuiesti de cativa ani buni?
> >
> >
> > La 2009-01-27 20:30:25, fasolaboaba a scris:
> >
> > > La 2009-01-27 19:56:55, moroianu a scris:
> > >
> > > > De data asta ai avut dreptate: la examenul de agregare in
> > > > matematica se inscriu cam 300-3500 de candidati, si intra la oral
> > > > 600, pentru un total de 300 de locuri scoase la concurs.
> > >
> > > > Sa-ti mai explic ca asta era o problema pur tehnica
> > >
> > > O fi.
> > > Morala povestii e : nu te lua dupa zvonuri.
> > > Si mai multa rigoare.
> > >
> > > >iar
> > > > precizarea ta nu schimba cu nimic datele fundamentale ale ideii
> > > > inlocuirii desuetelor "grade" din invatamantul romanesc?...
> > > >
> > >
> > > Eu sint perfect de acord cu tine, insa ce bine ar fi sa fie bine.
> > > Traiesti in Ro dar cred ca esti rupt de realitatea romaneasca.
> > > In schimb te pricepi la realitati franceze, americane, israeliene si
> > > cite mai stiu eu.
> > > Intrebare : este posibila o asemenea reforma in urmatorii 10-20 ani?
> > > -Oare profesorii din invatamintul preuniversitar ar fi de acord sa dea
> > > un asemenea examen, cu 8% sanse si sa se dezbare de circul lucrarilor
> > > de grad?
> > > -Oare cei din invatamintul universitar ar fi de acord, ca le mai pica
> > > si lor ceva din acele desuete examene de grad?
> > > - Oare vreun ministru ar putea impune, in Romania, un examen tip
> > > agregation?
> > >
> > > Oare e bine sa vorbesti in oglinda fara sa fii actor?
> > > Ce-ar fi sa vorbim de lucruri care sint realizabile? Acum. In
> > > aceasta viata.
> > >
> > > > La 2009-01-27 18:16:21, fasolaboaba a scris:
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Nastase protejat de liberali (1960 afisari)
 "Ceausescu, fa o smecherie si invie!" (1687 afisari)
 Razbunarea unei vedete BBC (1554 afisari)
 Nabucco resuscitat la Budapesta (1490 afisari)
 Liberalii isi masoara muschii in sondaje (1197 afisari)
 Cea mai sexy rusoaica, mai fierbinte ca niciodata! (VEZI FOTO) (4056 afisari)
 Agentia Vampee cauta eleve porno prin liceele din judetul Ilfov (4027 afisari)
 Topul Academia Catavencu: Cele mai sexy 49 femei din politica  (2296 afisari)
 Pe urmele Monicai Lewinski: De la o revista pentru barbati, la ... Casa Alba (VEZI FOTO) (2294 afisari)
 Generosi: Hotii i-au furat masina lui Becali dar i-au adus-o inapoi (2140 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01207 sec.