NO 2008-12-29 07:40:54 |
Mafia craioveana vrea highway?
|
|
Probabil ca licitatiile si proiectele pt. drumurile expres erau facute, urmand sa inceapa executia. Schimband modificarea, Berceanu o ia de la capat cu SF-uri, consultanti, firme de avocatura, licitatii, exproprieri, proiecte si, mai ales plimabatul shpagilor aferente, asa incat nu cred ca vom avea vreun metru de autostrada nici in viitorul cincinal... Tipic pentru guvernantii romani si pentru min. Transporturilor in special, cu toti papagalii ce s-au perindat pe acolo in frunte cu bashescu care crede ca e ca la vapoare unde nu conteaza daca o iei mai pe la dreapta sau mai pe la stanga. Pana una alta, propun ca Dalli sa faca niste mari cimitire de masini unde sa ne aruncam troacele (acum si in alte orase), sugerand madamei ministrese de la turism sa organizeze drumetii, iarna la sinaia si vara la mamaia, timpul parcurs pe jos catre destinatiile amintite urmand a fi mai scurt decat cu auto... |
|
|
|
paraipan 2008-12-29 08:06:00 |
Si care-i diferentza intre .. un express si o autostrada la RO?
|
|
Intreb si io, ca nu stiu. Expressurile sint cu plata? Vit min e 140 Km/h? Deci Loganurile sint excluse? Care-i pointu'? Au si toalete din 50 in 50 Km (desi si autostrazile ar trebui sa aiba)? Sau # de benzi. Aha! Asta-i. Pai de la Newwark Airport la New York sint ..8 lanes p'o parte si 8 lanes pe alta. Asta .. ce-i? Poteca? |
|
|
|
geek-a-contra 2008-12-29 08:47:27 |
Re: simplu...
|
|
drumu' express este o shusha normala, cu o banda pe sens, dar care are in plus pe fiecare sens cite o banda de refugiu - o banda cu o latime de cca 75% din banda normala, cum marcaj corespunzator. in fapt lumea nu tine cont de faptul ca-i banda de refugiu si o foloseste ca banda normala. si iacasha in Ro se circula pe un soi de autostarzi cu 1.75 benzi pe sens dar fara spatiu de separare intre sensuri.....
La 2008-12-29 08:06:00, paraipan a scris:
> Intreb si io, ca nu stiu. Expressurile sint cu plata? Vit min e 140
> Km/h? Deci Loganurile sint excluse? Care-i pointu'? Au si toalete din
> 50 in 50 Km (desi si autostrazile ar trebui sa aiba)? Sau # de benzi.
> Aha! Asta-i. Pai de la Newwark Airport la New York sint ..8 lanes p'o
> parte si 8 lanes pe alta. Asta .. ce-i? Poteca?
>
|
|
|
|
paraipan 2008-12-29 09:58:34 |
Aha!
|
|
La 2008-12-29 08:47:27, geek-a-contra a scris:
> drumu' express este o shusha normala, cu o banda pe sens, dar care are
> in plus pe fiecare sens cite o banda de refugiu - o banda cu o latime
> de cca 75% din banda normala, cum marcaj corespunzator. in fapt lumea
> nu tine cont de faptul ca-i banda de refugiu si o foloseste ca banda
> normala. si iacasha in Ro se circula pe un soi de autostarzi cu 1.75
> benzi pe sens dar fara spatiu de separare intre sensuri.....
>
>
Asta'i Trans Canada (Nova Scotia) de la Truro inspre Atlantic. Multzumesc inca o data. |
|
|
|
radion 2008-12-29 11:00:56 |
pariu?
|
|
pun pariu ca nici asta nu face nimic...a mai fost ministru...a si inceput ca ala care a fost inainte era un incompetent, modificam proiecte, etc.....pai pana se aproba modificarile, ca sunt bani de la ue....pana se fac alte licitatii !!!!!!....trec 4 ani imediat.... si o luam de la capat. |
|
|
|
Socrate 2008-12-29 11:22:02 |
Foarte corect * Re: Mafia craioveana vrea highway?
|
|
La 2008-12-29 07:40:54, NO a scris:
> Probabil ca licitatiile si proiectele pt. drumurile expres erau
> facute, urmand sa inceapa executia. Schimband modificarea, Berceanu o
> ia de la capat cu SF-uri, consultanti, firme de avocatura, licitatii,
> exproprieri, proiecte si, mai ales plimabatul shpagilor aferente, asa
> incat nu cred ca vom avea vreun metru de autostrada nici in viitorul
> cincinal... Tipic pentru guvernantii romani si pentru min.
> Transporturilor in special, cu toti papagalii ce s-au perindat pe
> acolo in frunte cu bashescu care crede ca e ca la vapoare unde nu
> conteaza daca o iei mai pe la dreapta sau mai pe la stanga. Pana una
> alta, propun ca Dalli sa faca niste mari cimitire de masini unde sa
> ne aruncam troacele (acum si in alte orase), sugerand madamei
> ministrese de la turism sa organizeze drumetii, iarna la sinaia si
> vara la mamaia, timpul parcurs pe jos catre destinatiile amintite
> urmand a fi mai scurt decat cu auto...
>
|
|
|
|
demetrius 2008-12-29 11:42:46 |
Domnule Berceanu !
|
|
Mai sunt 10 ani si veti aniversa 100 de ani de la Marea Unire si n-ati reusit in acesti 90 de ani sa faceti un drum ca lumea care sa lege Bucurestiul de Ardeal. Lasati Craiova, ca nu-i buricul tarii ! |
|
|
|
paraipan 2008-12-29 11:56:09 |
Acu depinde!
|
|
La 2008-12-29 11:42:46, demetrius a scris:
> Mai sunt 10 ani si veti aniversa 100 de ani de la Marea Unire si n-ati
> reusit in acesti 90 de ani sa faceti un drum ca lumea care sa lege
> Bucurestiul de Ardeal. Lasati Craiova, ca nu-i buricul tarii !
>
Banatzenii va vor spune ca pin la 1867 erau direct sub .. Imparatu'. N'aveau nici o treaba cu Ardealu' Budapestei. Meanwhile, Ardelenii ar vrea o sosea cu Buda, ca p'acolo vine .. banu'. N'asa? (vorba lu' Gili).
Iar Oltenii vor sustzine ca ... descalecatzi, descalecatzi .... de Negru Voda din Ardeal, da' ... de la ei pleaca Valahia. Ca doar Bania Craiovei i'a doua dregatorie'n Principat (ala mic).
Vezi tu! Io sincer cred ca Vel-Vornic Berceanu la chestiile astea se gindeste. Crea decizie! Nu poate fi luata decit in barurile lap-dance. |
|
|
|
sorge 2008-12-29 14:25:38 |
Treaba este mai simpla decit credeti :Berceanu este craiovean !
|
|
O firma de proiectare pt o asa sosea va primi pt un asa proiect cel putin 50 de milioane de euro.Firma exista :este a lui MARIJAN ,asociatul lui Berceanu ,care a rupt aceasta firma de la fabrica de avioane Craiova.Cred ca la ora actuala MARIJAN este europarlamentar.
Apoi va urma o firma de constructii autostrazi .Daca pt partea aproape de Bucuresti sa zicem ca o sa cistige Casuneanu si Cocos ,pt partea de linga Craiova ,Berceanu are baietii lui ,care atunci cind nu o sa mai fie ministru o sa aibe ce face si minca.
Ma mir de dul Pojornicu ca nu zice nimic ;te pomeni ca are o firma de constructii care produce borduri pt autostrada.Glumesc ,dar m ar interesa parerea lui care este mai in miezul problemei . |
|
|
|
george nemteanu 2008-12-29 17:36:24 |
Re: Si care-i diferentza intre .. un express si o autostrada la RO?
|
|
La 2008-12-29 08:06:00, paraipan a scris:
> Intreb si io, ca nu stiu. Expressurile sint cu plata? Vit min e 140
> Km/h? Deci Loganurile sint excluse? Care-i pointu'? Au si toalete din
> 50 in 50 Km (desi si autostrazile ar trebui sa aiba)? Sau # de benzi.
> Aha! Asta-i. Pai de la Newwark Airport la New York sint ..8 lanes p'o
> parte si 8 lanes pe alta. Asta .. ce-i? Poteca?
>
Daca ministrul Berceanu a avut in vedere un calcul financiar care sa justifice renuntarea la constructia drumurilor expres si transformarea acestora in autostrazi, atunci anuntul sau este binevenit. S-ar evita astfel cheltuirea unor sume bunisoare peste ani, cand necesitatile ar repune aceasta discutie pe tapet. Dar programul constructiei de autostrazi trebuie sa fie uniform si de perspectiva, vizand viitorul apropiat si nu orgoliile de moment. |
|
|
|
george nemteanu 2008-12-29 17:58:18 |
Re: Domnule Berceanu !
|
|
La 2008-12-29 11:42:46, demetrius a scris:
> Mai sunt 10 ani si veti aniversa 100 de ani de la Marea Unire si n-ati
> reusit in acesti 90 de ani sa faceti un drum ca lumea care sa lege
> Bucurestiul de Ardeal. Lasati Craiova, ca nu-i buricul tarii !
>
Este clar ca ratiunea trebuie sa invinga unele sentimentalisme regionale. Craiova este o zona industriala care incepe sa aiba traditie si ca urmare este in vizorul investitorilor straini. Pentru realizarea unor investitii viitoare se impune constructia cailor de comunicatii necesare. Dar sa nu uitam estul care va continua sa ramana defavorizat daca nu va fi legat de granita de vest, |
|
|
|
www 2008-12-29 18:32:10 |
Re: Treaba este mai simpla decit credeti :Berceanu este craiovean !
|
|
Propun sa le execute tot Bechtel in parteneriat "public privat" adica privatizeaza banul public!Reteta este cunoscuta de la partenerii de guvernare!
La 2008-12-29 14:25:38, sorge a scris:
> O firma de proiectare pt o asa sosea va primi pt un asa proiect cel
> putin 50 de milioane de euro.Firma exista :este a lui MARIJAN
> ,asociatul lui Berceanu ,care a rupt aceasta firma de la fabrica de
> avioane Craiova.Cred ca la ora actuala MARIJAN este europarlamentar.
> Apoi va urma o firma de constructii autostrazi .Daca pt partea aproape
> de Bucuresti sa zicem ca o sa cistige Casuneanu si Cocos ,pt partea de
> linga Craiova ,Berceanu are baietii lui ,care atunci cind nu o sa mai
> fie ministru o sa aibe ce face si minca.
> Ma mir de dul Pojornicu ca nu zice nimic ;te pomeni ca are o firma de
> constructii care produce borduri pt autostrada.Glumesc ,dar m ar
> interesa parerea lui care este mai in miezul problemei .
>
|
|
|
|