|
|
Mona G. din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 79.114.175...) 2008-12-05 10:49 |
Cheltuieli
| |
Care strangere a pungii?De aia Ministerul educatiei a cumparat un iaht?Guvernul Tariceanu II degeaba se tot lauda cu realizarile MARETE!Gauri peste gauri in buget! | |
| |
2008-12-05 11:41 |
Re: Cheltuieli
| |
La 2008-12-05 10:49:08, Mona G. a scris:
> Care strangere a pungii?De aia Ministerul educatiei a cumparat un
> iaht?Guvernul Tariceanu II degeaba se tot lauda cu realizarile
> MARETE!Gauri peste gauri in buget!
>
La ce te asteptai de la educatie ?Trebuie reformata punct | |
| |
M_D_L (...@email.ro, IP: 193.231.40...) 2008-12-05 11:57 |
Re: Cheltuieli
| |
La 2008-12-05 11:41:38, Marius Adrian Porojnicu a scris:
> La ce te asteptai de la educatie ?Trebuie reformata punct
>
Decat sa faci praf pe forum, mai bine ai spune ce trebuie sa facem ca sa reformam invatamantul. Asta daca esti destept si ai ceva in cap. Din cat ii cunosc eu pe olteni, dau din gura fara sa gandeasca. Sufera de un fel de retard intelectual, precum prostanacul de la PSD. | |
| |
2008-12-05 14:01 |
Re: Cheltuieli
| |
Nu cu jigniri se rezolva o asemenea problema ! Trebuie sa pornim de la 2 considerente
1. Trebuie sa facem din dascalul roman un personaj respectat: musai ca dascalul sa fie performant ca sa si fie respectat
2.Tinem mult la odraslele noastre si dorim sa le educam in Romania !
Capitalul uman conteaza clar. restul trebuie lamurit de aproape,pas cu pas, in functie de ce se afla sub ambalaj
La 2008-12-05 11:57:33, M_D_L a scris:
> La 2008-12-05 11:41:38, Marius Adrian Porojnicu a scris:
>
> > La ce te asteptai de la educatie ?Trebuie reformata punct
> >
>
> Decat sa faci praf pe forum, mai bine ai spune ce trebuie sa facem ca
> sa reformam invatamantul. Asta daca esti destept si ai ceva in cap.
> Din cat ii cunosc eu pe olteni, dau din gura fara sa gandeasca.
> Sufera de un fel de retard intelectual, precum prostanacul de la PSD.
>
| |
| |
« Comentariu anterior
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|