muresanu 2008-11-25 15:08:18 |
Mocanitza.
|
|
Pai, de la Tg. Mures faceai in 1898 cum reiese din amintirile strabunicilor, de la Tg.Mures la Brasov ,cam tot atat cat facem si acum. Cam vreo 7 ore! |
|
|
|
Budapestanul 2008-11-25 15:34:40 |
Re: Mocanitza.
|
|
Da mai functioneaza:?
Can alte parti a fost starpita mokanitza cu mare daruire patriotica.........
La 2008-11-25 15:08:18, muresanu a scris:
> Pai, de la Tg. Mures faceai in 1898 cum reiese din amintirile
> strabunicilor, de la Tg.Mures la Brasov ,cam tot atat cat facem si
> acum. Cam vreo 7 ore!
>
|
|
|
|
brebenel 2008-11-25 18:53:29 |
Mina pe carte!
|
|
La inceputul secolului 19 nu erau trenuri. Primul a circulat in Anglia in anul 1930. Dupa 15 ani apare in romania un tren de mina .ia=ti o bicicleta , ziarouile! |
|
|
|
Charismaticul 2008-11-26 00:36:55 |
se fura
|
|
de aceea nu sunt drumuri de calitate, doar ati mai scris cum se fura la compozitia asfaltului, latimea covorului asfaltic si grosimea lui |
|
|
|
Ghita Bizonu' 2008-11-26 10:39:20 |
Poate asa aud si stabii nostri ....insa slabe sperante!!
|
|
Cand eram copil rapidul ajungea la Ctanta in 2 ore . Cu prire la Cernavoda sa ia apa (locomotiva Pacific , 7-8 vagoane). In 1990 aceiasi ruta , 2 ore juma (locomotiva electrica ASEA 7000 cp ce-i drept tren lung de depasea peronul in Gara de Nord, da 7000 cp).
Problema - sinele care nu suporta uzura unui tren greu la peste 100 km ....
Si uite d'aia am dat dracului combinatu de la Calarasi unde nu a apucat sa intre in functiune laminorul de sine grele ...
Da labe sperante,. Ca macar junii stabilor (daca nu si sefitii) "stau" in coloana intre Busteni si SInaia privind cum pesnionarii ii depasesc alegro mergand cu autopingeaua |
|
|
|