Ziua Logo
  Nr. 4390 de sambata, 15 noiembrie 2008 
 Cauta:  
  Detalii »

Opinii

2008-11-15

Comentarii: 8, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

MarianS01
2008-11-15 13:07:16

...

Odata cu cresterea pretului carburantilor a scazut in mod corespunzator si nivelul de rentabilitate masurat in milioane de tone transportate anual prin canal. Ce era valabil in 1970 nu mai este valabil acum.

bazileus
2008-11-15 16:58:39

Se stia asta !

Lipsa de rentabilitate era un lucru stiut de toata lumea care nu se entuziasma la vederea unui santier unde se lucra fara sa se tina cont de cele mai elementare notiuni de economie.Lucra Armata zi si noapte,erau detasati obligatoriu cam 6 luni toti soferii din tara.Din cauza penurieidelubrefianti ,motoarele basculelor folosite la limita superioara erau aruncate si inlocuite cu altele noi care veneau cu ulei din fabrica.
Canalul a fost una din multele constructii inutile numai sa alimenteze megalomania lui Pingelica.Transfagarasanul(cica sosea strategica) un alt exemplu....catatrofa ecologica din jud.BN unde s-a decopertat si mutat un intreg munte pentru asa zisele minereuri sulfuroase....Termocentrala consrtuita pe varf de munte unde se preconiza utilizarea sisturilor bituminoase...
Canalul Bucuresti-Dunare se facea daca nu murea tipul din cauza intoxicarii acute cu plumbi...
Bucurestil nu are o statie de epurare a apelor reziduale dar unii vor sa construiasca(sa termine) Canalul,le da mana ca doar nu scot banii din conturile personale...Chestia cu tichia de margaritar...
Daca tot veni vorba de Canalul Dunarea-M.Neagra,am cerut pe vremea acee acordul Ucrainei(URSS).?..nu de alta dar facem mare tam tam pentru Bastroie unde de fapt se lucreaza la adancirea senalului navigabil.Din pacate pentru Delta,Ucraina va termina ce si-a propus netinad cont de nici un fel de tratate .

cicero
2008-11-15 17:33:38

dupa peste..

bravo domle, ne mai dai si lectii!
Hai ca atata s-a facut dupe '90 incat nu stiti de ce sa te mai legi, parca ai fi tot la EL

emigrstul
2008-11-15 18:59:10

D-l Orescu se exprima cu eleganta specifica generatiei D-sale

Eu am s-o spun pe sleau- LOLOURI..Se minte ca pe vremea impuscatuluisi unii ziaristi din lene intelectuala iau de bune aceste minciuni. Dar adevarul va iesi la iveala..

Liviu2002j
2008-11-16 00:24:52

Re: Se stia asta !

La 2008-11-15 16:58:39, bazileus a scris:

> Daca tot veni vorba de Canalul Dunarea-M.Neagra,am cerut pe vremea
> acee acordul Ucrainei(URSS).?..nu de alta dar facem mare tam tam
> pentru Bastroie unde de fapt se lucreaza la adancirea senalului
> navigabil.Din pacate pentru Delta,Ucraina va termina ce si-a propus
> netinad cont de nici un fel de tratate .
>
Nu stiu daca lucrurile sunt comparabile ... Canalul are dupa cum stim 2 ecluze (cel putin, ca nu stiu prea multe detalii despre el ...) si a fost umplut o singura data ! Nu are treaba cu Delta si in caz de vreo catastrofa (inundatii) poate acumula o catitate importanta de apa. Specialistii spun insa ca adancirea senalului navigabil pe bratul Chilia numai de partea ucraineana este un lucru rau pentru Delta. Cat de rau va fi vor vedea copii nostrii !!!

vida clara
2008-11-16 01:00:57

Sunt lucruri pe lumea asta care nu au culoare politica.

Te plimbi cu metroul pe la Londra fara sa te intrebi cine l-a construit.Drumurile(pe apa,sau prin aer sau pe uscat)sunt o infrastructura,baza a oricarei societatzi.Unele nu le faci pt ca vrei,ci pt ca vor ele.
Sunt tot felul de proiecte vechi,in lumea asta,proiecte care ajung realitate intr-o zi,sau alta.
Eu,nu stiu daca nea ceasca a avut sau nu dreptate cu canaliile celea,dar stiu ca am inghitzit oaresce praf pe la ele.Chiar si pe la Siret-Baragan.
E pacat de atata munca,deja investita,sa nu o folosim,daca matematica ne da cu plus,doar asa pt ca un nebun a aruncat piatra in balta.

dorumare
2008-11-16 01:05:17

Re: Se stia asta !

La 2008-11-15 16:58:39, bazileus a scris:

> Lipsa de rentabilitate era un lucru stiut de toata lumea care nu se
> entuziasma la vederea unui santier unde se lucra fara sa se tina cont
> de cele mai elementare notiuni de economie.Lucra Armata zi si
> noapte,erau detasati obligatoriu cam 6 luni toti soferii din tara.Din
> cauza penurieidelubrefianti ,motoarele basculelor folosite la limita
> superioara erau aruncate si inlocuite cu altele noi care veneau cu
> ulei din fabrica.
> Canalul a fost una din multele constructii inutile numai sa alimenteze
> megalomania lui Pingelica.Transfagarasanul(cica sosea strategica) un
> alt exemplu....catatrofa ecologica din jud.BN unde s-a decopertat si
> mutat un intreg munte pentru asa zisele minereuri
> sulfuroase....Termocentrala consrtuita pe varf de munte unde se
> preconiza utilizarea sisturilor bituminoase...
> Canalul Bucuresti-Dunare se facea daca nu murea tipul din cauza
> intoxicarii acute cu plumbi...
> Bucurestil nu are o statie de epurare a apelor reziduale dar unii vor
> sa construiasca(sa termine) Canalul,le da mana ca doar nu scot banii
> din conturile personale...Chestia cu tichia de margaritar...
> Daca tot veni vorba de Canalul Dunarea-M.Neagra,am cerut pe vremea
> acee acordul Ucrainei(URSS).?..nu de alta dar facem mare tam tam
> pentru Bastroie unde de fapt se lucreaza la adancirea senalului
> navigabil.Din pacate pentru Delta,Ucraina va termina ce si-a propus
> netinad cont de nici un fel de tratate .
>
sau cel putin asa se credea....
Realitatea este ca fara 'megalomaniile' astea economia romaneasca se prabusea mult mai devreme... Marile lucrari au fortat economia sa produca doar ca au intervenit alte lucruri pe parcurs care i-au grabit colapsul.. unele externe dar si foarte multe..interne... Fortarea producerii (asimilarii) unor repere sau aparate, utilaje etc..dar fara a le putea produce in seria mare care sa justifice costurile, lipsa unor adevarati specialisti in cercetare si proiectare, organizarea defectuoasa (uneori intentionata) care a permis deturnarea excesiva a unor fonduri si materiale si chiar implicarea oficiala a unor 'institutii' in 'deturnari' pentru a si le raporta la 'venituri' (pentru plata datoriei externe...) si multe altele...

Budapestanul
2008-11-16 11:07:27

Canalul Dunarea Rin a lui Joska Feri

Un singur lucru am de spus: pana la razbelul inceput de Milosevici si ai sai, din cladirea R a Universitatii Technice din Budapesta daca te uitai afara ............zi si noapte............mergeau barjele in sus si in jos. Cand a pornit razboi si pana in ziua de azi nimic. De ce. Sarbi nu vor sa curete canalul navigabil. uite de asta nu e rentabil domnul meu canalul respectiv.


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Enigmele 11 septembrie 2001 (6329 afisari)
 Euro-recesiunea (2381 afisari)
 Scandal la Criminalistica (2262 afisari)
 Garantat de Mafia (2093 afisari)
 Intelegerile Budapestei cu Kremlinul (2040 afisari)
 Cum s-a relaxat Sarah Palin dupa infrangerea suferita in alegerile din 4 noiembrie (3192 afisari)
 Fotografii seminud cu frumoasele de la Hollywood, intr-o colectie cu parfumul anilor '40 (1893 afisari)
 Obama sustine un plan de pace pentru Orientul Mijlociu care prevede revenirea Israelului la granitele din 1967 (1874 afisari)
 Un templu neolitic din Turcia ar putea fi locul de nastere al civilizatiei (1617 afisari)
 Reteaua eticheta: Grupare specializata in inlocuirea codurilor de bare, anihilata de politisti (1530 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01466 sec.